Gå til innhold

Husarbeid gir kvinner sexlyst..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så gutter, la damen gjøre husarbeidet alene, så blir det mer på dere i klatreskogen......Yeah right :roll:

At kvinner får mer sexlyst av å gjøre husarbeid tror jeg neppe, men at sexen blir bedre i ett rent hus som jeg og mannen har vasket, det stemmer nopk her i gården. Selv om det er deilig å la alt flyte og bare gi seg hen i elskoven inni mellom.

Skrevet

Lurer på hvilken mann det er som har kokt i sammen dette våset.

Skrevet
Lurer på hvilken mann det er som har kokt i sammen dette våset.

Det lurer jeg også på. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

What!? :o :hoho:

Det motsatte er tilfelle for meg, jeg hater, virkelig hater huasbeid og blir alltid sur og forbanna når jeg rydder og vasker!!! Jeg garanterer at sex er det absolutt siste jeg tenker på da. :veldigsur:

Skrevet

Ja, jeg lurer også på hvilken mann som står bak dette :roll:

Skrevet

Det er det største sludder jeg har hørt på lenge!

I følge menna til noen damer jeg kjenner som er noen skikkelige vaskedamer, stemmer det ikke i det hele tatt.

Og meg selv?

Kan'ke skjønne at å vaske dr* etter gubben på da* skulle være så forferdelig pirrende at det gjør noe.

At jeg tenner på nyvaskede menn i rene skjorter som lukter svaaaakt av after shave er en heeelt annen sak. De vasker seg selv.

Tror jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet
:flekke: bare tanken på husarbeide gjør meg :kvalm:

Vel... Hvis du viser rompa di når du gjør husarbeid, så... :tunge1::P

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Tja, kanskje det stemmer sånn delvis for meg? En ren og ryddig leilighet er livsviktig. Jeg blir ikke tent av krigsherjede soverom som stinker sure sokker, for å si det sånn. :sjarmor:

Skrevet

Green sky skrev:

What!?

Det motsatte er tilfelle for meg, jeg hater, virkelig hater huasbeid og blir alltid sur og forbanna når jeg rydder og vasker!!! Jeg garanterer at sex er det absolutt siste jeg tenker på da.

:Nikke:

Kunne ikke vært mer enig. Men derimot om mannen vasker hus sammen med meg...............da ja.................. :hjerter2:

Skrevet

Jeg foretrekker at samboeren vasker leiligheten. Da får jeg lyst på han da!

Skrevet

Hvor får disse kåte vaskedamene overskudd og energi fra?

Skrevet

Ingenting tenner vel mer enn skitne sokker og grønnsåpevann!

...for ikke å snakke om hvor attraktiv jeg føler meg med mine mest utslitte joggebukser, svett, utpeist og lynings over hundhår og sandspor i samtlige rom.

Skrevet

:hoho:

Det er vel det dummeste jeg har hørt på ei stund, tror jeg...

Gjest gjest1
Skrevet

Ening med Veslejenta, blir meir lysten dersom kjæresten har tatt husarbeidet enn når eg er utslitt etter å ha støvsugd, vaska golv, klede, tallerkenar og drit! Hehe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...