Gjest TinaT Skrevet 9. juni 2013 #21 Skrevet 9. juni 2013 Synes ikke denne var noe god. Anonymous poster hash: 3471e...b36 Jeg synes den er kjempegod ... men sikkert ikke så veldig sunn så for meg er det helgesnop. Men som en her over skrev så elsker jeg Synnøve Findens greske yoghurt med jordbær, skogsbær og fersken ... tykk og god yoghurt med lite fett.
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. juni 2013 #22 Skrevet 9. juni 2013 Honning, nøtter og bær. Av og til hermetiske fersken og pekannøtter nam!
AloeVera Skrevet 9. juni 2013 #24 Skrevet 9. juni 2013 Åh herrlihet! Jeg smakte Synnøve finden sin greske youghurt med eple, rosiner og kanel her om dagen. Den var sykt god! Smakte akkurat som en eller annen type kake jeg ikke fikk til å sette fingern på <3 mmm anbefales!
lykkestor Skrevet 9. juni 2013 #25 Skrevet 9. juni 2013 Honning og nøtter er veldig godt oppi. Ellers er bær godt til, spesielt jordbær, honning melon og blåbær:))
Kraula Skrevet 9. juni 2013 #26 Skrevet 9. juni 2013 Jeg kjøpte en sånn på Rema i går, er ganske sikker på at den kosta rundt 50 kr. Takk!! Blir Rema i morgen da!
MilleVanille Skrevet 10. juni 2013 #28 Skrevet 10. juni 2013 Forskjellige nøtter(mandler, valnøtter m.m.) og honning. Friske bær på toppen i tillegg er også godt!
Glynis Skrevet 10. juni 2013 #29 Skrevet 10. juni 2013 Vanligvis friske jordbær og en liten dæsj av Dorset Cereals Honey Granola. Det var dog da jeg bodde i England, så nå har jeg falt litt ut av rutinen. Hovedpoenget for meg er at jeg må ha noe friskt og at jeg må ha noe crunchy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå