AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Altså blander du noe oppi? Noen som forresten har smakt den med vanilje? så den på smartclub og ble nysgjerrig på den, men lommeboka sa nei Anonymous poster hash: 7235d...a3b
Gjest C4r1n3 Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Har hørt at bær, enkelte typer frukt, nøtter, havre, musli, etc er godt til det. Har ikke smakt gresk yoghurt selv fordi de alltid er utsolgt eller ikke har det for salg på butikkene jeg går på
Heisenberg Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har hakkede nøtter eller mandler og litt flytende honning.
Rosewood Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 jeg pleier å ha litt mandler, valnøtter og honning oppi det er kjempegodt
juliane Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 For tiden bruker jeg honning og de store blåbærene man får kjøpt på alle butikker for tiden.
Kraula Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har nøtter (knust eller hakket), litt syltetøy og musli/frokostblanding/havregryn.. litt proteinpulver om jeg trener.
AloeVera Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Jeg bruker denne <3 Pleier å blande den ut med ren sukkerfri saft og musli Den oransje Zeroh saften er perfekt, smaker som melonyoughurt!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Hater søt yoghurt, elsker salt. Bruker gresk yoghurt til dressinger og dip. Tzatziki, blander med mynte, hakket løk, agurk, havsalt, dill, hvitløk mm. Nydelig til curry, dahl, køfte mm Anonymous poster hash: f5a75...a53 1
Gamerfrue Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Ååh, det beste å ha oppi gresk yoghurt er definitivt frisk frukt slik som banan, mango, melon, eple, pære og litt nøtter og flytende honning! Det er rene desserten, men sunt også hvis man bare er litt påpasselig med mengden av honning. Jeg pleier å ta litt av hver frukt og kutte dem opp i bittesmå terninger/biter hvis jeg har tid til det. Den beste raske versjonen for meg er biter av banan, nøtter og honning! 2
Kraula Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Jeg bruker denne <3 Pleier å blande den ut med ren sukkerfri saft og musli Den oransje Zeroh saften er perfekt, smaker som melonyoughurt! Oooo. Hvor får du tak i en sånn stor bøtte? Og hvor mye koster den?
Gjest Søgni Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Oooo. Hvor får du tak i en sånn stor bøtte? Og hvor mye koster den? Jeg kjøpte en sånn på Rema i går, er ganske sikker på at den kosta rundt 50 kr. 1
Jolene Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Ååh, det beste å ha oppi gresk yoghurt er definitivt frisk frukt slik som banan, mango, melon, eple, pære og litt nøtter og flytende honning! Det er rene desserten, men sunt også hvis man bare er litt påpasselig med mengden av honning. Jeg pleier å ta litt av hver frukt og kutte dem opp i bittesmå terninger/biter hvis jeg har tid til det. Den beste raske versjonen for meg er biter av banan, nøtter og honning! Signerer!
FruLuna Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 - bær/frukt og nøtter (frokost) - agurk og hvitløk i tzatziki (tilbehør lunsj/middag) - honning og valnøtter (dessert)
Gjest TinaT Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Den sunne varianten: Gresk yoghurt med bær og sukrin Den litt mer usunne (men akk så deilige): Gresk yoghurt med pekannøtter og honning (elsker Synnøve Finden sine)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Synes ikke denne var noe god. Anonymous poster hash: 3471e...b36
Kusmi Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Jeg blander først yoghurten med en "smak" f.eks vaniljepulver eller et par pasjonsfrukter, tar så på hakkede nøtter (valnøtter og cashew er ekstra godt) og til slutt enten lønnesirup eller honning. Dødsgodt!!
Greengrass Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Jeg digger Synnøve Finden sine greske yoghurter. Likte den med jordbær, men så smakte jeg på skogsbærvarianten -nydelig! Nå prøver jeg den med kiwi -fantastisk frisk og god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå