Gå til innhold

Hva spiser du med gresk yoghurt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså blander du noe oppi? :)

Noen som forresten har smakt den med vanilje? så den på smartclub og ble nysgjerrig på den, men lommeboka sa nei :)

Anonymous poster hash: 7235d...a3b
Gjest C4r1n3
Skrevet

Har hørt at bær, enkelte typer frukt, nøtter, havre, musli, etc er godt til det. Har ikke smakt gresk yoghurt selv fordi de alltid er utsolgt eller ikke har det for salg på butikkene jeg går på :vetikke:

Skrevet

Jeg har hakkede nøtter eller mandler og litt flytende honning.

Skrevet

jeg pleier å ha litt mandler, valnøtter og honning oppi :) det er kjempegodt :)

Skrevet

For tiden bruker jeg honning og de store blåbærene man får kjøpt på alle butikker for tiden. :)

Skrevet

Jeg har nøtter (knust eller hakket), litt syltetøy og musli/frokostblanding/havregryn.. litt proteinpulver om jeg trener. :)

Skrevet

Grekisk-240x320.png Jeg bruker denne <3

Pleier å blande den ut med ren sukkerfri saft og musli :) Den oransje Zeroh saften er perfekt, smaker som melonyoughurt!

Skrevet

Honning..

AnonymBruker
Skrevet

Hater søt yoghurt, elsker salt. Bruker gresk yoghurt til dressinger og dip. Tzatziki, blander med mynte, hakket løk, agurk, havsalt, dill, hvitløk mm. Nydelig til curry, dahl, køfte mm

Anonymous poster hash: f5a75...a53
  • Liker 1
Skrevet

Ååh, det beste å ha oppi gresk yoghurt er definitivt frisk frukt slik som banan, mango, melon, eple, pære og litt nøtter og flytende honning! Det er rene desserten, men sunt også hvis man bare er litt påpasselig med mengden av honning. :laugh:

Jeg pleier å ta litt av hver frukt og kutte dem opp i bittesmå terninger/biter hvis jeg har tid til det. Den beste raske versjonen for meg er biter av banan, nøtter og honning! :wow:

• Liker 2
Skrevet

Grekisk-240x320.png Jeg bruker denne <3

Pleier å blande den ut med ren sukkerfri saft og musli :) Den oransje Zeroh saften er perfekt, smaker som melonyoughurt!

Oooo. Hvor får du tak i en sånn stor bøtte? Og hvor mye koster den?

Gjest Søgni
Skrevet

Oooo. Hvor får du tak i en sånn stor bøtte? Og hvor mye koster den?

Jeg kjøpte en sånn på Rema i går, er ganske sikker på at den kosta rundt 50 kr. :)

• Liker 1
Skrevet

Ååh, det beste å ha oppi gresk yoghurt er definitivt frisk frukt slik som banan, mango, melon, eple, pære og litt nøtter og flytende honning! Det er rene desserten, men sunt også hvis man bare er litt påpasselig med mengden av honning. :laugh:

Jeg pleier å ta litt av hver frukt og kutte dem opp i bittesmå terninger/biter hvis jeg har tid til det. Den beste raske versjonen for meg er biter av banan, nøtter og honning! :wow:

Signerer!

Skrevet

Blåbær og flytende honning.

Skrevet

bare organisk honning! nydelig :)

Annonse
Skrevet

- bær/frukt og nøtter (frokost)

- agurk og hvitløk i tzatziki (tilbehør lunsj/middag)

- honning og valnøtter (dessert)

Gjest TinaT
Skrevet

Den sunne varianten:

Gresk yoghurt med bær og sukrin

Den litt mer usunne (men akk så deilige):

Gresk yoghurt med pekannøtter og honning (elsker Synnøve Finden sine)

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke denne var noe god.

gresk_yoghurt_honning_og_pekan_160_g_syn

Anonymous poster hash: 3471e...b36
Skrevet

Jeg blander først yoghurten med en "smak" f.eks vaniljepulver eller et par pasjonsfrukter, tar så på hakkede nøtter (valnøtter og cashew er ekstra godt) og til slutt enten lønnesirup eller honning. Dødsgodt!!

Skrevet

Jeg digger Synnøve Finden sine greske yoghurter. Likte den med jordbær, men så smakte jeg på skogsbærvarianten -nydelig! Nå prøver jeg den med kiwi -fantastisk frisk og god! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...