Gå til innhold

Graviditetssymptomer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste hatt en del symptomer - men klarer ikke helt skjønne hva det kan være og jeg synes ikke det er noe å gå til legen for heller. Noen som kjenner seg igjen og kan si noe?

Jeg har lurt på om jeg er gravid, men tok en test som var negativ. Jeg har vært småkvalm til tider, føler meg oppblåst, av og på med løs/hard mage, har en rar følelse nederst i magen, kan minne om gangsperre/svake menssmerter eller noe sånt, jeg må ofte tisse. Jeg har mensen, men jeg har blødd lengre enn normalt, men mindre mengder. Og jeg er trøtt omtrent hele tia. Jeg har nettopp testa meg for kjønnssykdommer men ingen utslag der. Har hatt litt smerter i korsryggen men jeg tror det har en annen grunn. I tillegg er jeg varm hele tia, føler jeg svetter som en gris.

Håper på svar:) Jeg går helt ut i fra at jeg ikke er gravid ettersom jeg både har mensen og har tatt en test som var negativ! Men jeg begynner da å lure litt uansett..

Anonymous poster hash: 70dca...95f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på om dette med løs mage kunne være en reaksjon på mat eller noe sånt. Men når det kom 3 timer etter matinntak så tviler jeg litt på det? TS her altså:)

Anonymous poster hash: 059b7...3ef
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlige symptomer på mensubehag, spesielt med mageproblemene. Å blø noe lengre enn vanlig kan bare være pga ustabil syklus, jeg hadde det slik spesielt i tenårene.

Men jeg ville ventet noen dager, og tatt en ny(ikke billig) test igjen for å dobbeltsjekke dette med graviditet. Det kan man jo være uansett symptomer, men for meg er de symptomene typiske menstruasjonsplager(bortsett fra at smertene kan være sterkere).

Anonymous poster hash: 6f8e2...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...