Gå til innhold

Blødninger og kvalme

Fremhevede innlegg

Gjest Små_bekymra
Skrevet

Jeg fikk blødninger 10 dager før jeg skulle hatt menstruasjon. Det var en del stikninger og hadde vondt i underlivet. Akkurat som de menssmertene bare mye mer intense. Nå har det vart en uke. Vanlig mens varierer gjerne litt i forhold til mengde og jeg har det til vanlig ca 5 dager. Ikke lengre. Jeg hadde mye kvalme de første dagene. Og nå igjen har jeg fått ekstrem kvalme. Vet ikke hvor jeg sakalgjøre av meg! Og mengden har vært mye alle dagene. Og vi er på dag 7 i dag.

Noen som har vært borti det samme? Går på Yasmin. Gjort lenge og aldri hatt problemet før...

Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Tok å googlet det jeg. Jeg anbefaler deg å gå til legen snarest.

Står riktignokk at i veldig mange tilfeller finner man ingen årsak, men det kan også bety at du har fått en eller annen sykdom, så kan være greit å få sjekket ..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ring legen, det kan jo hende du til tross for blødninger har en spontanabort, eller bare en syklus som har krøllet seg litt denne gangen.

Om det er spontanabort(som det overhodet ikke trenger være) er det greit å få sjekket at det faktisk er det, og at alt er kommet ut.

Uansett ville jeg sjekket det :)

Anonymous poster hash: 380c6...57d
Skrevet

TS her... tenkte jeg fikk sjekket det ut da, men alle prøvene var fine. Blodsukker, blodprosent, graviditetstest = negativ.. så da er det ikke noe mer. Men det gir seg jo ikke.synes det var rart at de ikke tok en ul..? Formen et jo helt i orden, men har noen smerte tak og kvalme.. jaja! Da ser det jo bra ut :/

AnonymBruker
Skrevet

TS her... tenkte jeg fikk sjekket det ut da, men alle prøvene var fine. Blodsukker, blodprosent, graviditetstest = negativ.. så da er det ikke noe mer. Men det gir seg jo ikke.synes det var rart at de ikke tok en ul..? Formen et jo helt i orden, men har noen smerte tak og kvalme.. jaja! Da ser det jo bra ut :/

Jeg ville bedt om innvendig UL for sjekke hvor blødningene kommer fra, og - dersom det er en SA, så får man jo sett om alt er kommet ut.

Dvs; nå har jeg selv gjerne menstruasjon i en uke, og det varierer i dager og mengde.

Men siden du har hatt mer enn moderate smerter hele uken(altså at det ikke gir seg utover i uken) og mengden heller ikke avtar, så er det greit å sjekke.

Ring på mandag om det ikke har gått over, og få en sjekk :)

Det hender jo avogtil at man får en "helvetesmenstruasjon" selv om man vanligvis ikke har det, hos meg har dette alltid variert i perioder.

Anonymous poster hash: 380c6...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...