Gå til innhold

Cab


Brian

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en bil i de nærmeste ukene/mnd. Vet ikke helt hva jeg har lyst på, men i disse varme dager frister en cabriolet veldig - jeg sa veldig - mye!

Tenkte først og fremst på en Audi 80 2,3 Cab. Må være herlig å kunne sitte i fri luft, trille forbi kolektiven hvor svetta renner på alle i den alt for oppfylte bussen..

Men før vi aner d kommer jo høst/vinter også. Vet ikke helt hvor herlig det er med en cab da?? Selfølgelig setter jeg på taket..

Noen av dere her som kjører en cabriolet??

Eller noen som vet om det faktisk går ann å kjøre den i Jan uten boblejakke??

Gi gjærne tips om andre biler dere er veldige fornøyde med oxo!! (100 - 200 000.-)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope,men jeg vil veldig veldig veldig veldig gjærne sitte på.

Er det ikke meniga man skal ha med seg ei snerten lita røy i en sånn bil da??

Sånn for jutinga si skyld mener jeg icon_smile.gif

Uansett..........i`m in icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har aldri hatt en cab selv men veldig ofte har de bedre varmeannlegg enn de vanlige modellene. Tips: ikke vask bilen i maskin.. det kan bli en våt fornøyelse.

Men du må regne med å legge ut nærmere 100 000 mer for en cab enn en vanlig. (jeg sjekket litt da jeg kjøpte meg bmw i høst)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cab er definitivt det beste kjøretøyet nå om sommeren og faktisk ikke så aller verst om vinteren heller! Vi har en snerten liten rød sak og har kjørt lenge uten taket på (litt krampe, men i starten av sesongen VILLE vi bare ha taket nede, så vi satte på varmeapparatet......). Prøver å unngå å kjøre i tunneler (ekstremt mye støy) og ville nok valgt å kjøre med tak hvis vi skulle kjøre på autobahn i Tyskland.

Har brukt bilen i hele vinter, og har aldri opplevd en bil som blir så fort varm. Grunnen er at kupéen er såpass liten at det tar kort tid å varm opp. Måtte imidlertid passe på å ha på lang vinterjakke, da skinnseter uten setevarme ikke er spesielt behagelig når det minus 10 ute.....

Det en skal huske på med cabrioleter er at de ofte ikke er tilpasset norske vinterforhold (som f.eks dette at det ikke er varme i setene), men ellers fungerer det som en vanlig bil.

Og selvfølgelig; en cabriolet vaskes for hånd icon_smile.gif

Lykke til med innkjøp icon_smile.gif

PS! Har en Fiat Barchetta - fine biler til fra ca 140 000. Se her: http://www.barchetta.no

_________________

Snuppa brunette.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Snuppa den 2002-06-07 10:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg noen gang skaffe meg cab måtte det bli en Saab 93. Den er tilpassa nordiske vintre, og kan brukes hele året.

Dessverre er cab lite praktisk når en planlegger et liv med villa, vov-vov og Volvo (de fire v-ene). Får holde meg til drømmen pm en V 70, jeg da... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha frihet og vind og suse forbi køen: Kjøpe deg motorsykkel!

Skal du ha detvirkelig godt og kjølig på sommeren, samt de gode egenskapene til en bli om vinteren: aercondition!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...