Gå til innhold

Hvor ofte er "normalt"..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er i fast forhold som har vart noen år. Hvor ofte er det "normalt" å ha sex. Jeg har vært sammen med typen i mange år, og syns selv vi har ofte og variert sex, og er ikke redde for å eksperimentere og "leke". Men han er frustrert og mener han ikke får nok. Dette har nå gått så langt at det nesten er en daglig krangel, og det er ikke bra. Det igjen fører jo til at jeg får mindre lyst. Vi jobber, har to små barn, og hektiske dager. Men allikevel syns jeg han burde være fornøyd med det vi har. Hadde han fått ønsket sitt hadde det vært flere ganger hver dag. Men når man har vært sammen i over 10 år syns ikke jeg ett par tre ganger i uka er ille. Særlig ikke når vi har små barn som tar mye av tiden. Hva syns dere?

Anonymous poster hash: fc453...771
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i ett langt forhold (4 år), uten barn. Det varierte fra hver dag i gode perioder til et par ganger i uken i "dårlige" perioder. Ingen barn, men mye annet som gjorde livet slitsomt.

Skrevet

Uten barn her.

Gjennomsnitt ca. 1-2 ganger i uken.

I gode perioder med mye tid og energi blir det mer, men fremdeles mye som kommer i veien selv om vi ikke har barn.

Gjest Morteno
Skrevet

Har vært sammen med samboeren i et år nå og i de første 3-4 mnd så var det nok kanskje 10 ganger i uken, hehe.. Deretter gikk det litt nedover. Nå er det kanskje alt i fra 2-5 ganger i uken, kanskje? Har faktisk ikke telt.

Skrevet

Det varierer veldig hos oss. Forrige helg hadde vi sex hver dag, så gikk det hele uken før vi hadde sex igjen i morges.

Som regel har vi vel sex rundt tre ganger i uka, noe jeg er fornøyd med. Mannen sier også han er fornøyd, og er mer på at når vi har sex så skal det være veldig god sex! Kvalitet framfor kvantitet hos oss, altså.. :fnise:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Her varierer det veldig.

Avhengig av lyst, varme, hvor mye han jobber, hvordan formen er osv.

Siste par ukene har vi hatt sex nesten hver dag, men det har også vært perioder hvor vi ikke har hatt sex på et par mnd.

Som regel blir det iallefall en gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet

har vært sammen i langt over 10 år, har sex ca 3-4 ganger i uken noen ganger oftere. jeg kunne tenkt meg mer, men mannen er fornøyd. Maser man om sex faller sexlysten drastisk derfor maser jeg ikke, vil jeg ha mer sex gjør jeg heller små ting som å pynte meg litt spesiellt eller tar et ekstra tak i husarbeidet da får jeg noe uansett :P

Anonymous poster hash: 972e2...682
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du møter han på halvveien? Eller hvertfall litt mer mot halvveien enn det dere er i dag :fnise: Sex må jo ikke være tidkrevende og slitsomt, hva med at dere tar noen kjappiser i løpet av uken i tillegg til det dere allerede har?

Anonymous poster hash: e5cbb...35e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Runker ikke han eller?

Anonymous poster hash: 797f7...261
AnonymBruker
Skrevet

hvor er barna når dere har sex ts?

Anonymous poster hash: 6d881...435
Skrevet

noen ganger i ukken tipper jeg

Skrevet

Det varierer veldig hvor ofte vi har sex her. Vi begge jobber, og når vi kommer hjem er ikke sex første prioritet akkurat. Det er alt fra 3-5 ganger i uken til 1 gang hver andre uke. Som oftes er det jeg som er veldig sliten etter jobb, og da kan jeg jo glede han på andre måter enn ren samleie.. Så sånn sett gjør vi ting oftere.

Skrevet

Hadde det vært opp til meg hadde normalt vært en fire fem ganger om dagen. Men slik er nå ikke verden, så man får bare gjøre det beste ut av det. Og det beste i en verden med alt for lite sex er en runk.

La mannen din få litt privatliv slik at han kan runke et par tre ganger om dagen. Det hjelper i alle fall meg. Ikke tyn ham med det. La ham få være skikkelig i fred. Ikke tyn ham til å runke i dusjen eller noe slikt tull. Bare la ham få ha sex med seg selv uten mere dikkedarier.

Du må finne en måte å la det skje på som ikke får ham til å føle seg frustrert. Dersom den ene parten i et forhold har et større sex-behov enn den andre må det løses ellers blir det fryktelig frustrerende. Først for den med et stort behov og etter hvert blir maset og anklagene frustrerende for den andre. Og problemet løser seg ikke av seg selv.

Gjest J.Bourne
Skrevet

Ungt par og har vært i lag i 3 år. Her skjer det ca 1 gang i uken, eller 4-5 ganger hver måned...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med exn 1-3 dager i uken. Med min kjæreste nå ca 2-3 ganger i uken

Anonymous poster hash: 0fb1c...e0d
AnonymBruker
Skrevet

Med exn 1-3 ganger DAGEN skulle det stå ,mens med nåværende bare 2-3 ganger UKEN

Anonymous poster hash: 0fb1c...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...