Gå til innhold

Gresk yoghurt (den store bøtta!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den store bøtten med gresk yoghurt? Husker å ha sett den i butikken for en stund siden, men nå har de den ikke på den lokale remaen min, så lurer på om noen har noen tips. Gjerne da spesifikt i Bergens området, men om noen har sett den på kjedebutikker, så kan jeg kanskje høre med dem om de kan bestille det inn for meg..så alle tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mega i Strømgaten og Global Food har både den og Tyrkisk yoghurt (Mega har også Russisk yoghurt). Meny har sikkert også!

Anonymous poster hash: 35bbe...ed9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

noen som vet prisen på disse?

Anonymous poster hash: 3b1f9...268
Skrevet

koster rundt 45-50 kr

AnonymBruker
Skrevet

Kiloprismessig, ikke så ulikt Tine Matyoghurt hvis jeg husker rett.

Anonymous poster hash: 3a93f...739
AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000 har. I hvert fall der hvor jeg jobber:)

Anonymous poster hash: 83d2c...cf4
Skrevet

Her jeg bor (Akershus) pleier Meny og Coop Obs å ha yoghurten. Noen Rema-butikker har den, men ikke alle.

AnonymBruker
Skrevet

koster rundt 45-50 kr

Ok. Takk for svar. Det er jo ganske billig egentlig, i hvert fall sammenliknet med disse 4 eller 8 pakningene som selges :)

Anonymous poster hash: 3b1f9...268

• Liker 1
Skrevet

Mega i Strømgaten og Global Food har både den og Tyrkisk yoghurt (Mega har også Russisk yoghurt). Meny har sikkert også!

Anonymous poster hash: 35bbe...ed9

Tusen takk for svar! Har kjøpt mange, mange av Synnøve sin som koster 28 kroner for en sånn liten boks, så vil heller kjøpe en diger en som varer litt lenger (og er billigere) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...