Gå til innhold

Ølpølse problematikk

Fremhevede innlegg

Gjest abcdefgh
Skrevet

Kjære medmenn!

Nå har det seg slik at som "nysingel" blir det en del fyllesex. Problemet er at potensen blir veldig redusert når klokka bikker 03 og jeg er full og sliten. Junior blir redusert til en halvslapp guttunge. Ikke til å kjenne igjen fra normal oppførsel. Noen som har tips? Vet at en del popper potenspiller tidlig på kvelden. Erfaringer? Eventuelle merker som er bra? Funker helsekost potenspiller? Dårlig ide og blande med alkohol? Drikke mindre er selvsagt ikke et alternativ.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kjøp deg en strap-on så du får tilfredsstilt kvinnfolka. det skal da ikke behøve å gå ut over dem at du er halv-impotent!

Anonymous poster hash: cb076...8ed
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kjøp deg en strap-on så du får tilfredsstilt kvinnfolka. det skal da ikke behøve å gå ut over dem at du er halv-impotent!

Anonymous poster hash: cb076...8ed

Fy fan for et TROLL-SVAR....sånne useriøse svar burde bli slettet.

Hvis det er noen trøst TS,alle noenlunde modne og erfarne damer forstår at alkohol er grunn til svekket potens.Det er ingen damer som tror at du er impotent,selv om junior svikter dann og vann i fylla.

Vil anbefale deg og redusere alkoholinntaket litt.Og unngå sex når du er for full.t.o.m jeg som dame må unngå sex når jeg er for full.Rett og slett forde jeg har mindre glede av sex når jeg er for full,og er redd for å glemme og bruke kondom etc.Hvis jeg er for full.Lett og miste litt kontrollen når man er for full.Så alltid lurt og være forsiktig med alkoholinntaket: ) Greit å være litt full,men ikke for full om du skjønner hva jeg mener...

Så ikke bli så stressa om junior faller ned av og til.Helt normalt.Kan skje alle i blant.Det er ingen krise.Så lenge DU ikke tar avstand til dama pga det.Og trekker deg unna dama og blir flau.Først da vil jeg som dame-føle dette som et problem og bli lei meg...Jeg vil at han skal stole så mye på meg.At han ikke trenger å bli flau selv om han blir slapp av og til.Jeg syns han er like deilig og herlig for det.Og setter enda mer pris på de gangene han klarer å fullføre: )For jeg vet at det kan være krevende for han og få det til noen ganger.Han blir ikke mindre mann eller mindre attraktiv,mindre sexy om dette hender av og til.Det gjør han bare menneskelig.Vi mennesker feiler av og til.Både menn og kvinner under sex.Så slapp av og ike lag et stort problem ut av det.Du får den jo opp.Før eller siden uansett.En pause er ingen krise.

Anonymous poster hash: 6b9f7...a0c

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

Spis noen reinballer. Dette skal visst være godt for potensen.

Gjest Katten.
Skrevet

Bruk fingre og tunge, gjør henne fornøyd, legg dere til å sove, knull henne når du våkner med morrabrød.

• Liker 3
Gjest abcdefgh
Skrevet

Spis noen reinballer. Dette skal visst være godt for potensen.

Reinballer ja.. Skal tro om joikaboller til middag før bytur kan gjøre samme nytten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...