Silfen Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Altså type til parykker for kreftsyke barn og sånne ting? Dersom atte hvis; hvor og hvem og hvor langt må håret være?
Gjest iGirl Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Tror det finnes enkelte frisørsalonger som sender hår (som er en viss lengde og i god stand) videre til parykkmakere.
Gjest Murica Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Sitat fra kreftforeningen: Kjempefint tiltak at du vil donere hår, til et godt formål. Men dessverre er det ingen i Norge som tar i mot hår til å lage parykker. Det hentes fra Asia. Det må forbehandles på en spesiell måte, og det må være veldig langt. På følgende link kan du finne adresser til steder som tar i mot hårdonasjoner til parykker som lages i Canada. http://bit.ly/kbNlrj
Gjest iGirl Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Jeg vet tydeligvis ikke hva jeg snakker om, hehe
Gjest Murica Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Jeg vet tydeligvis ikke hva jeg snakker om, hehe Joda! Det finnes parykkmakere i Norge som tar hårdonasjer, også sender de det til Canada, usa, england osv =)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Også burde det kanskje nevnes at de som tar imot hår som oftest er interessert i kjempelangt "jomfruhår". Det skal altså ikke ha blit farget eller bleket på noen som helst måte (eller andre hårbehandlinger). Anonymous poster hash: 9f188...c03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå