Gå til innhold

Soppinfeksjon i underlivet uten symptomer (men lukt..)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt soppinfeksjon i underlivet i 5 måneder nå. Har vært med lege utallige mange ganger, og alle sier at det er ingen tvil om at det er sopp, for jeg har vært rød og utfloden har vært som cottage cheese.

Men har hatt minimalt med andre symptomer. Har vært kløe og svie før, men ikke så mye egentlig.

Har prøvd diflucan flere ganger og selvsagt også canesten og pevaryl mange ganger.

Forrige gang jeg var med legen med det, var for en måned siden. Da sa hun at vi har prøvd alt, og at jeg skulle komme tilbake om det begynte å klø eller svi.

Det har ikke klødd eller svidd i det hele tatt siden, men jeg har fortsatt cottage cheese-utflod og om jeg har på meg en truse i over 24 timer, så lukter det til og med utenfor buksa! (jeg skifter truse hver dag vanligvis og dusjer sånn som legen sier altså) Det luker litt surmelk.

Har også testa for alt annet, og alt er negativt.

Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Må jeg leve med denne ekle utfloden for alltid?

Anonymous poster hash: 8cc93...b6f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver de testet for alt annet (dva klamydia :) hos de fleste, og det er jo mye annet), men testet de for bakteriell vaginose? For om du har det, så lukter utfloden, som ofte er økt. Det lukter råtten fisk/reke.

Du har antakelig hatt sopp, men kanskje du hadde bakteriell vaginose i tillegg. I så fall trenger du antibiotika (og en Diflucatablett til å ta forebyggende under kuren).

Anonymous poster hash: 4c2e2...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver de testet for alt annet (dva klamydia :) hos de fleste, og det er jo mye annet), men testet de for bakteriell vaginose? For om du har det, så lukter utfloden, som ofte er økt. Det lukter råtten fisk/reke.

Du har antakelig hatt sopp, men kanskje du hadde bakteriell vaginose i tillegg. I så fall trenger du antibiotika (og en Diflucatablett til å ta forebyggende under kuren).

Anonymous poster hash: 4c2e2...c3c

Det er ikke bakteriell vaginose, for jeg har ikke symptomene på det, og det lukter ikke sånn.

Jeg har også gått på antibiotikakur nå for ikke lenge siden, og det ble det bare verre av (noe som viser at det mest sannsynlig er sopp)

-TS

Gjest Naria
Skrevet

Du skriver lege, har du vært hos fastlege eller gynekolog? Dersom det er fastlege ville heg bedt om henvisning til gynekolog siden hun (fastlegen) åpenbart ikke klarer å finne ut av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver lege, har du vært hos fastlege eller gynekolog? Dersom det er fastlege ville heg bedt om henvisning til gynekolog siden hun (fastlegen) åpenbart ikke klarer å finne ut av dette.

Jeg skal til gynekolog for noe annet om et par uker. Kan kanskje ta det i samme slengen da. Jeg har vært med 3 forskjellige leger med problemet, og legene har også snakket med gyn om det.

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...