AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 ville dere likt å få et album med forførende bilder av dama i gave? Anonymous poster hash: ddd9c...fb3
Gjest Bud Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Like mye som vi ønsker å bli lottomillionærer!!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Like mye som vi ønsker å bli lottomillionærer!! så å gi dette som morgengave etter bryllupet er bankers? har bestillt fotosession hos en kvinneligfotograf, men begynnte å lure på om jeg var gal Anonymous poster hash: ddd9c...fb3
Gjest Ironically me Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Nei, jeg synes ikke du er gal. Heldiggris til mann!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Er nok ikke kun jeg som syns det er meningsløst å ta bilder jeg skal sitte å se på i stedet for å gi meg noe å sette tennen i, spesielt når det går tretten på dusinet av idealkvinnekropper tatt av de beste fotografene. åå han skal få mye action også er ikke av den sparsommelige typen elsker sex så hvorfor ikke nyte det :D Anonymous poster hash: ddd9c...fb3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Ja takk ! (Vil advare deg mot å gjøre det... du vet aldri hvor bildene dukker opp...) Anonymous poster hash: 1758d...d6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå