AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Vurderer sterkt å anskaffe meg luftrenser for å forbedre luftkvalifteten inne på soverommet. Støy er ikke noe problem. Men vil luftrensere bedre luftkvaliteten inne? Anonymous poster hash: 93e95...38c
Lutetium 71 Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Første treff på google:http://www.dinside.no/868291/maa-du-virkelig-ha-luftrenser
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Første treff på google:http://www.dinside.no/868291/maa-du-virkelig-ha-luftrenser Hva får deg til å tro at jeg ikke har lest den artikkelen? Vil gjerne ha personlige erfaringer. Har du ikke det så holder du bare kjeften din. Anonymous poster hash: 93e95...38c 1
Lutetium 71 Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Hva får deg til å tro at jeg ikke har lest den artikkelen? Vil gjerne ha personlige erfaringer. Har du ikke det så holder du bare kjeften din. Anonymous poster hash: 93e95...38c Vel, takk skal du ha. Nå ble jeg veldig motivert for å hjelpe deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Vel, takk skal du ha. Nå ble jeg veldig motivert for å hjelpe deg. Likte bare ikke tonen din i foregående innlegg. Hva er vitsen med å si at linken din er første treff på google? Prøver du å insinuere at jeg er for lat til å google? Jeg googlet faktisk først, og jeg har lest flere artikler, men jeg vil ha personlige erfaringer, frekkheter trenger jeg ikke få slengt i trynet av deg. Anonymous poster hash: 93e95...38c
Lutetium 71 Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Likte bare ikke tonen din i foregående innlegg. Hva er vitsen med å si at linken din er første treff på google? Prøver du å insinuere at jeg er for lat til å google? Jeg googlet faktisk først, og jeg har lest flere artikler, men jeg vil ha personlige erfaringer, frekkheter trenger jeg ikke få slengt i trynet av deg. Anonymous poster hash: 93e95...38c Prøvde ikke å være frekk i det hele tatt. Jeg kunne ikke vite at du ikke hadde tatt en tur på google før du spurte, og det er forunderlig vanlig at folk her inne spør om hva det skal være uten å google eller undersøke noe som helst først. Du poster også som anonym, så jeg kunne ikke vite om du er en av dem som har endel teknisk innsikt eller ei. Da hadde jeg kanskje tilpasset mitt tilsvar utifra hvor i landskapet jeg oppfattet at du lå. Siden du endte opp med å være frekk i tonen mot meg, slutter mitt engasjement her. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Prøvde ikke å være frekk i det hele tatt. Jeg kunne ikke vite at du ikke hadde tatt en tur på google før du spurte, og det er forunderlig vanlig at folk her inne spør om hva det skal være uten å google eller undersøke noe som helst først. Du poster også som anonym, så jeg kunne ikke vite om du er en av dem som har endel teknisk innsikt eller ei. Da hadde jeg kanskje tilpasset mitt tilsvar utifra hvor i landskapet jeg oppfattet at du lå. Siden du endte opp med å være frekk i tonen mot meg, slutter mitt engasjement her. Lykke til. La oss begrave stridsøksen. Jeg beklager tonen min. Misstolket deg, og selvom jeg fortsatt mener det var din feil, føler jeg det er på sin plass å beklage. Anonymous poster hash: 93e95...38c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå