Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale en litt penere resturant i København? Skal dit snart og meg og mannen kommer til å ha en merkedag der nede som vi kunne tenke oss å feire på en penere resturant. Har lett litt på nettet, men synes det er litt enklere å høre fra folk hva de har å anbefale :)

Anonymous poster hash: 666b2...16b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reef n' Beef. Australsk restaurant.

Anonymous poster hash: ef463...8af
Skrevet

Støtter forslaget om Reef n' Beef

Skrevet

Skal dit nå snart selv og gleder meg veldig til å besøke "Den lille fede" www.denlillefede.com ... Håper og tror dette kan bli et flott besøk!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips. Nesten vanskelig å bestemme seg når man får så mange forskjellige forslag :fnise:

Skrevet

Noma såklart! :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bastionen+Løven - et kjempehyggelig sted med veldig god mat

Anonymous poster hash: b5ea8...738
AnonymBruker
Skrevet

Vi endte opp på reef 'n beef. Planen var Noma, men der var det helt fullt når vi skulle bestille bord. Strålende fornøyd med både mat og service på reef 'n beef så den kan absolutt anbefales, men vi følte oss litt vel "over dressed". Dress og penkjole ble lagt godt merke til blant alle de hverdagskledde :fnise:

Skrevet

Noma er helt umulig å få bord på. Tror de legger ut bord for et par mnd av gangen, og da blir alt revet vekk på minutter. Jeg og sjefen min forsøkte en gang i det de la de ut, satt i hver vår tlf og oppdaterte samtidig på hver vår pc, men ingen lykke dessverre..

Skrevet

Det er bare å prøve igjen, det går til slutt. Man må dog være veldig fleksibel med tanke på når man skal reise. Vi booket Noma først (etter iherdige forsøk) og fly/hotell etterpå og lot altså Noma bestemme hvilken langhelg vi skulle på tur. Dette er jo for de fleste ganske upraktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å få lunsjbord hos Noma innimellom, det er samme meny som på kvelden.

Anonymous poster hash: d359e...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...