AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Vi skal gifte oss neste sommer (i utlandet vel å merke, en 3 timers flytur ca) og har egne barn på 1 og 3 (neste år) og skal bare invitere nærmeste familie til bryllupet hvor det er fire-fem barn til på samme alder. De som ønsker kan selvfølgelig forlenge turen og ta det som en ferie. Bryllupet er veldig uformelt og intimt, og middag, fest og overnatting blir på samme sted. Øl og vin blir det jo, men ingen fyllefest - mer som en liten familiefest. Det er sen vielse (kl 17) så barna vil kunne få hvile/sove i vogn eller så er det jo hotellrom like ved, men da må noen sitte barnevakt der. Med fare for å få så øra flagrer her inne, lurer jeg på hva dere synes om å ha med barna på middagen og festen. Anonymous poster hash: 5a133...dc3
Sophie-Ann Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Gjest Kiara! Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Det viktigste for meg er at de voksne tilstede fården festen de ønsker på sine premisser. Barn kan fort ta hovedrollen eller kreve sin plass derfor foretrekker jeg at barna reiser tidlig. Det blir barn hos oss også, men de skal hjem til vanlig leggetid. Alkoholen kommer frem uansett, så det er foreldrene sitt ansvar å få ungene hjem.
CathFoto Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Når dere skal ha med egne barn, og dere virker som dere synes det er greit så synes jeg det høres topp ut. Jeg synes ikke det er slik at barn automatisk ikke skal kunne komme i bryllup, men om det er en skikkelig fest med mye alkohol(ikke sånn du beskriver)så synes jeg at det ikke er noe for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå