Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.12.2019 den 13.08, Bamseklemmer skrev:

Jeg sprutet opp i kaffekoppen og over stue bordet i mårres, ufattelig mye som kommer ut etter 3 dagers tørke🤪🤫

ser det for meg...………..utrolig opphissende tanke 😉

 

Anonymkode: 656d7...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan nok være en sammenheng...…......lyder kanskje bedre å si : fylle opp en jentetiss 🙂 

Anonymkode: 656d7...42d

Evt. kan du si at du savner sex? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, isw skrev:

Evt. kan du si at du savner sex? :) 

joda.....men når man savner det så forferdelig at kroppen er i helspenn og skjelver er det lett å bruke ufine ord...

Anonymkode: 656d7...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2013 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)

Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn?

 


Anonymous poster hash: 490eb...19d

 

Lettkledde jenter har nok mye å si.....og hadde du sett på meg hadde jeg nok blitt ganske så gal og frimodig.

Anonymkode: 656d7...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser det for meg...………..utrolig opphissende tanke 😉

Det er bare såå hærlig å la det strømme ut fritt, sitter alene og er avslappet, det er bare meg selv å tenke på, livet som singel gir meg enda bedre orgasmer. Nytømt nå da, men natten er ennå ung😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten er jo borte fra hverandre i jula, så da blir det runknså klart. Gleder meg til å tomme meg på han neste gang... eller kanskje om tre ganger. 

Anonymkode: 75ebc...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat nå🥰 har jobbet meg igjennom flere lag. Starta med å massere utapå en tykk vinterdyne i 6 min, videre utapå et teppe i 10 min, så utapå kosebukse i 10 min, og utapå trusa i 10 min til den ble våt😏

Nå har fingrene mine truffet noe deilig og vått som gleder seg til å edges i en times tid

God jul❤️

Anonymkode: e1f19...d71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat nå🥰 har jobbet meg igjennom flere lag. Starta med å massere utapå en tykk vinterdyne i 6 min, videre utapå et teppe i 10 min, så utapå kosebukse i 10 min, og utapå trusa i 10 min til den ble våt😏

Nå har fingrene mine truffet noe deilig og vått som gleder seg til å edges i en times tid

God jul❤️

Anonymkode: e1f19...d71

Turn off... 

Anonymkode: cea77...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, for en halvtime siden. Har gått rundt våt hele dagen og klarte ikke vente til i kveld. Blir nok mer kos når jeg legger meg.

K24

Anonymkode: a3e48...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for en halvtime siden. Har gått rundt våt hele dagen og klarte ikke vente til i kveld. Blir nok mer kos når jeg legger meg.

Åååh, det er jo det beste med det hele, at man ikke klarer å vente🤪 Takk for inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke siden i fjor

Kunne trengt en kvinnes hjelpende hånd ..da trykket har bygget seg kraftig opp

Skratter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...