Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det over tre uker siden det ble noe mer enn en kjapp en i dusjen. Så i dag er det kosedag med klyper. Nyter smerten og er så våt at det renner av meg... Vet ikke helt når jeg skal gi meg selv lov til å komme... Foreløpig har jeg ikke rørt meg selv nedentil... Deilig! 

Anonymkode: 03b71...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
På 2.7.2017 den 19.20, Mette51 skrev:

Her lever lystene i beste velgående 😀 Ikke så lett å skrive alt på åpen post her, men det finnes PM....

Her også. Ikke noe problem å fylle fritiden. M50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Just now, Balian de Ibelin said:

Selvsagt ikke, vil jo ikke bli blind.............................

Nei, nei, det er hårene i hånda som er skrekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

Anonymkode: a8c46...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

Anonymkode: a8c46...70e

For en idiot 

Anonymkode: 0be26...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

Anonymkode: a8c46...70e

Hvorfor orker du å være venn med han?

Anonymkode: be82f...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

Anonymkode: a8c46...70e

For en merkelig påstand, har du spurt hvorfor? :fnise: 

Anonymkode: be270...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg ler meg ihjel, tok ikke mange minuttene å få svar på tiltale her. Jeg tror uttrykket blir brukt som skremselspropaganda i enkelte miljøer, at runking tapper hjernemasse og kan gi blindhet. Sannheten er at det står noe i Bibelen om at man aldri skal spille sæd. «Heller i en hore enn å spille sæd til jorden» eller noe slikt står det visst i følge min venn, uten at jeg har lest det selv. Men myndighetene har jo overkjørt Bibelen ved å forby kjøp av sex, så dere menn der ute får runke i en kopp slik at sæden ikke faller til jorden ;)

Anonymkode: a8c46...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, nå er det nok noen dager siden. 23.des, tenker jeg. Da begynner man å merke en sitring i kroppen, iallefall hos meg.

En mandag for et par uker siden onanerte jeg fem ganger på seks timer. Vet ikke hva som skjedde, hadde ikke spist østers eller noe slikt!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, jeg ler meg ihjel, tok ikke mange minuttene å få svar på tiltale her. Jeg tror uttrykket blir brukt som skremselspropaganda i enkelte miljøer, at runking tapper hjernemasse og kan gi blindhet. Sannheten er at det står noe i Bibelen om at man aldri skal spille sæd. «Heller i en hore enn å spille sæd til jorden» eller noe slikt står det visst i følge min venn, uten at jeg har lest det selv. Men myndighetene har jo overkjørt Bibelen ved å forby kjøp av sex, så dere menn der ute får runke i en kopp slik at sæden ikke faller til jorden ;)

Anonymkode: a8c46...70e

Kanskje tråden om «onani og bibelen» her på forumet kan være til hjelp for vennen din :fnise:

Anonymkode: be270...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Selvsagt ikke, vil jo ikke bli blind.............................

Hvordan skulle det fungert?

Anonymkode: 0be26...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...