Gå til innhold

Har du onanert idag ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det over tre uker siden det ble noe mer enn en kjapp en i dusjen. Så i dag er det kosedag med klyper. Nyter smerten og er så våt at det renner av meg... Vet ikke helt når jeg skal gi meg selv lov til å komme... Foreløpig har jeg ikke rørt meg selv nedentil... Deilig! 

Anonymkode: 03b71...0bb

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er så kåt, og våt. Deilig ;) 

Anonymkode: 5a401...fd1

Gjest Alterego666
Skrevet
På 2.7.2017 den 19.20, Mette51 skrev:

Her lever lystene i beste velgående 😀 Ikke så lett å skrive alt på åpen post her, men det finnes PM....

Her også. Ikke noe problem å fylle fritiden. M50.

Skrevet

Ja, det har jeg ;) Typen er på jobbreise :(

Anonymkode: 0f982...e18

• 3 måneder senere...
Skrevet

To ganger har jeg onanert i dag. Senga er klissvåt:fnise:

Anonymkode: 451ef...ce1

• Liker 1
Skrevet

I morges og ettermiddagen;) Mann 47

Anonymkode: 44d21...800

Skrevet

Har sprutet 2 ganger, men holder på å gjøre meg klar for den 3 nå

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Selvsagt ikke, vil jo ikke bli blind.............................

Skrevet

Nei. Jeg er kristen.

Anonymkode: 93d30...f7f

Skrevet
Just now, Balian de Ibelin said:

Nei, nei, det er hårene i hånda som er skrekken!

Skrevet

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

Anonymkode: a8c46...70e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kristen venn som sier at man ALDRI skal runke, dette fordi man mister hjernemasse. Så om du runker ofte er du sannsynligvis dum ;)

For en idiot 

Anonymkode: 0be26...c5d

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor orker du å være venn med han?

Anonymkode: be82f...477

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en merkelig påstand, har du spurt hvorfor? :fnise: 

Anonymkode: be270...c31

Skrevet

Hehehe, jeg ler meg ihjel, tok ikke mange minuttene å få svar på tiltale her. Jeg tror uttrykket blir brukt som skremselspropaganda i enkelte miljøer, at runking tapper hjernemasse og kan gi blindhet. Sannheten er at det står noe i Bibelen om at man aldri skal spille sæd. «Heller i en hore enn å spille sæd til jorden» eller noe slikt står det visst i følge min venn, uten at jeg har lest det selv. Men myndighetene har jo overkjørt Bibelen ved å forby kjøp av sex, så dere menn der ute får runke i en kopp slik at sæden ikke faller til jorden ;)

Skrevet

Nei, nå er det nok noen dager siden. 23.des, tenker jeg. Da begynner man å merke en sitring i kroppen, iallefall hos meg.

En mandag for et par uker siden onanerte jeg fem ganger på seks timer. Vet ikke hva som skjedde, hadde ikke spist østers eller noe slikt!:P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, jeg ler meg ihjel, tok ikke mange minuttene å få svar på tiltale her. Jeg tror uttrykket blir brukt som skremselspropaganda i enkelte miljøer, at runking tapper hjernemasse og kan gi blindhet. Sannheten er at det står noe i Bibelen om at man aldri skal spille sæd. «Heller i en hore enn å spille sæd til jorden» eller noe slikt står det visst i følge min venn, uten at jeg har lest det selv. Men myndighetene har jo overkjørt Bibelen ved å forby kjøp av sex, så dere menn der ute får runke i en kopp slik at sæden ikke faller til jorden ;)

Kanskje tråden om «onani og bibelen» her på forumet kan være til hjelp for vennen din :fnise:

Anonymkode: be270...c31

Skrevet
2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Hvordan skulle det fungert?

Anonymkode: 0be26...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...