Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Endelig har jeg tid og overskudd! Klyper på brystvortene, vaginakuler og sakte opphissing pågår. Har enda ikke rørt meg selv nedentil - med unntak av da jeg satte inn kulene for en halvtime siden. Leser litt noveller og nyter stimulien fra klyper og kuler... Er så våt at det renner av meg, og gleder meg til jeg gir meg selv lov til å komme...

Anonymkode: 03b71...0bb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 3-tiden i natt teller, så ja. Bråvåknet på den tiden av en digg drøm, og måtte lette på trykket. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei har faktisk ikke det! Har vært kåt som et uvær i hele dag. Startet da mannen vekte meg og fristet meg med DET morrabrødet 😍 Men hadde ikke tid da - frokost skulle på bordet og 3 "barn" i bunad som trengte hjelp. Så måtte dessverre stå opp :( gikk uten bh under bunaden, og går uten ennå under vanlige klær ;) har lekt med brystvortene i hele ettermiddag, og blir så kåt av å se mannen stirre på meg og se på brystvortene! (Har dekket meg til foran "barna"). Nå har eldste dratt til kjæresten sin og jeg har akkurat kjørt de to yngste til bussen - så MÅTTE ta litt på meg selv på vei hjem. Var nær å komme mange ganger, men tenkte nei. Nå skal jeg hjem og virkelig la mannen pine meg! Gleder meg til å komme inn 😀😀

Anonymkode: e5f8d...d5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei har faktisk ikke det! Har vært kåt som et uvær i hele dag. Startet da mannen vekte meg og fristet meg med DET morrabrødet 😍 Men hadde ikke tid da - frokost skulle på bordet og 3 "barn" i bunad som trengte hjelp. Så måtte dessverre stå opp :( gikk uten bh under bunaden, og går uten ennå under vanlige klær ;) har lekt med brystvortene i hele ettermiddag, og blir så kåt av å se mannen stirre på meg og se på brystvortene! (Har dekket meg til foran "barna"). Nå har eldste dratt til kjæresten sin og jeg har akkurat kjørt de to yngste til bussen - så MÅTTE ta litt på meg selv på vei hjem. Var nær å komme mange ganger, men tenkte nei. Nå skal jeg hjem og virkelig la mannen pine meg! Gleder meg til å komme inn 😀😀

Anonymkode: e5f8d...d5b

Ja hipp hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tue May 16 2017 den 15.35, Hanako skrev:

Om 3-tiden i natt teller, så ja. Bråvåknet på den tiden av en digg drøm, og måtte lette på trykket. :rodmer:

Ja hvorfor skulle ikke den telle.  Må man så må man.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Nei, men vurderer det sterkt. Tenker jeg går for å være kåt hele dagen til kjæresten min kommer hjem fra jobb og vi skal pakke fram nytt leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Husarbeid med klyper i dag. Så kåt at det renner av meg... Er øm i brystvortene og endelig ferdig med husarbeid, så nå skal det bli noen deilige orgasmer 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husarbeid med klyper i dag. Så kåt at det renner av meg... Er øm i brystvortene og endelig ferdig med husarbeid, så nå skal det bli noen deilige orgasmer 😊

Såppas ja! På tide at mannen kommer hjem virker det som 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/26/2017 den 20.21, Trøndermann skrev:

Såppas ja! På tide at mannen kommer hjem virker det som 😛

Har ikke mann 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...