Gjest 100%naturlig Skrevet 22. juni 2016 #861 Del Skrevet 22. juni 2016 3 orgasmer i dag tidlig, blei heftige stønn å mye skriking gitt☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #862 Del Skrevet 22. juni 2016 18 timer siden, Trøndermann skrev: Mye vil ha mer vet du Oh yes! Og etter over et døgn med lek, var orgasmene deretter også 😆 Tenker på hvordan det hadde vært om jeg hadde en mann til å styre meg! Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #863 Del Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh yes! Og etter over et døgn med lek, var orgasmene deretter også 😆 Tenker på hvordan det hadde vært om jeg hadde en mann til å styre meg! Anonymkode: 03b71...0bb Digg å bygge opp sånn,pirre seg selv til det ytterste....før man får belønningen i noe kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #864 Del Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, Trøndermann skrev: Digg å bygge opp sånn,pirre seg selv til det ytterste....før man får belønningen i noe kraftig Definitivt! Dog føler jeg aldri at jeg greier å holde ut så lenge som jeg ønsker. Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #865 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Definitivt! Dog føler jeg aldri at jeg greier å holde ut så lenge som jeg ønsker. Anonymkode: 03b71...0bb Kjenner igjen den. Man vil jo helst at det bare skal vare og vare...og vare,så lenge som man har tid ! Godt man ikke trenger all verdens tid før man er klar igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #866 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, Trøndermann skrev: Kjenner igjen den. Man vil jo helst at det bare skal vare og vare...og vare,så lenge som man har tid ! Godt man ikke trenger all verdens tid før man er klar igjen Legg til jobb, barn på fulltid og kun ett soverom i den ligningen så blir det straks mer komplisert Anonymkode: 03b71...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #867 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg til jobb, barn på fulltid og kun ett soverom i den ligningen så blir det straks mer komplisert Anonymkode: 03b71...0bb Om å være litt kreativ da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #868 Del Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, Trøndermann skrev: Om å være litt kreativ da Er ikke kreativiteten det går på, men realistisk tilgjengelig tid Men jeg kunne nok vært flinkere til å leke... Det er like deilig å være kåt som å komme Anonymkode: 03b71...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #869 Del Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke kreativiteten det går på, men realistisk tilgjengelig tid Men jeg kunne nok vært flinkere til å leke... Det er like deilig å være kåt som å komme Anonymkode: 03b71...0bb Ja,enig Og å leke diskre kan man jo gjøre i mange situasjoner,trenger ikke ligge alene under dyna for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #870 Del Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, Trøndermann skrev: Ja,enig Og å leke diskre kan man jo gjøre i mange situasjoner,trenger ikke ligge alene under dyna for det Det er sant... Men det er så mye morsommere å leke med klyper osv Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #871 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant... Men det er så mye morsommere å leke med klyper osv Anonymkode: 03b71...0bb Aldri feil med litt hjelpemidler nei,har en skuff med div selv. Sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. juni 2016 #872 Del Skrevet 22. juni 2016 To ganger i badekaret etter kroppsskrubb. Ikke så lenge siden forrige brazilian, så det er så glatt og mykt og deilig. 😍😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #873 Del Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, Trøndermann skrev: Aldri feil med litt hjelpemidler nei,har en skuff med div selv. Sånn i tilfelle Mmmmh. Søren og, der kom lysten over meg og det er fortsatt en stund til jeg får stua for meg selv for natten. Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #874 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mmmmh. Søren og, der kom lysten over meg og det er fortsatt en stund til jeg får stua for meg selv for natten. Anonymkode: 03b71...0bb Ikke så lett da nei..bare å sitte der og kjenne følelsene bygge seg opp da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #875 Del Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, Trøndermann skrev: Ikke så lett da nei..bare å sitte der og kjenne følelsene bygge seg opp da... Blir nok bare nødt til det... Kile brystvortene innimellom når sjansen byr seg... De er fortsatt følsomme etter to dagers heftig lek... Hmmm... Kanskje det blir en fin kveld likevel Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #876 Del Skrevet 22. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir nok bare nødt til det... Kile brystvortene innimellom når sjansen byr seg... De er fortsatt følsomme etter to dagers heftig lek... Hmmm... Kanskje det blir en fin kveld likevel Anonymkode: 03b71...0bb Sett deg godt til rette i sofaen og legg et pledd rundt deg,så kan du nok få en fin kveld uten at det merkes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #877 Del Skrevet 22. juni 2016 Få dere et rom, trøndermann og AB Anonymkode: 50dcf...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #878 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Trøndermann skrev: Sett deg godt til rette i sofaen og legg et pledd rundt deg,så kan du nok få en fin kveld uten at det merkes Får prøve på det ja Og satse på å komme i mål en annen dag Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #879 Del Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Få dere et rom, trøndermann og AB Anonymkode: 50dcf...fbe Hmmm. Er vi i veien? I så fall beklager jeg Anonymkode: 03b71...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. juni 2016 #880 Del Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får prøve på det ja Og satse på å komme i mål en annen dag Anonymkode: 03b71...0bb Noe sånt ja Så scorer du ekstra høyt når tiden endelig kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå