Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Så klart har jeg det og jeg er så lei, men den vil jo ikke gi seg før jeg pumper driten ut av den. Er det mulig å skru den av? Gjennom en operasjon eller noe? For jeg gidder ikke mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart har jeg det og jeg er så lei, men den vil jo ikke gi seg før jeg pumper driten ut av den. Er det mulig å skru den av? Gjennom en operasjon eller noe? For jeg gidder ikke mer!!!

Tenk så deilig det hadde vært å ikke ha noen seksualitet, eller behov for den typen nærhet. At du kunne sitte helt for deg selv, og ha det enormt bra, uten en eneste tanke om at du savner pupp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Tenk så deilig det hadde vært å ikke ha noen seksualitet, eller behov for den typen nærhet. At du kunne sitte helt for deg selv, og ha det enormt bra, uten en eneste tanke om at du savner pupp.

Ja, for jeg har ikke bruk for min. Den bare plager meg hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns sånn du forklarte....

Ikke sant! Hvorfor har de ikke dette i seksualundervisningen?!

Kroppen min spazzer helt ut også når jeg slipper det løs etter en lang session.^^ Det er rett og slett en spirituell opplevelse. Som å oppdage orgasme på nytt x100!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg venter til freddan! Blir mye diggere om man har venta en stund :nigo:

Jeg har det motsatt; jo lenger tid mellom, jo mindre kåt - til en viss grense, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ble det volvo22? Skal ha min første nå

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Haha,det har blitt bare en foreløpig....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Ikke sant! Hvorfor har de ikke dette i seksualundervisningen?!

Kroppen min spazzer helt ut også når jeg slipper det løs etter en lang session.^^ Det er rett og slett en spirituell opplevelse. Som å oppdage orgasme på nytt x100!

Ja, kanskje det hadde vært noe å lagt inn i sexualundervisningen... Haha.

Jeg har i hvertfall blitt helt hekta på edging, det gir meg helt vannviitig opplevelser og som du sier, kroppen min spazzer helt ut, jeg føler hele kroppen min kortslutter, jeg mister helt kontrollen over kroppen min å hyler ut når jeg etter timesvis med pining til slutt gir meg den store orgasmen. Naboene må tro jeg er gal, for det går ikke akkurat stille for seg, jeg rister, sparker å spenner meg i sterke kramper å stønner noe sinnsykt høyt når endelig den stooore orgasmen kommer, haha. Jeg føler orgasmen varer i en evighet, for det går i flere minutter, før det roer seg litt ned, det gir meg en ut av kroppen opplevelse! Jeg har et par ganger begynt å klare å fortsette videre, selv etter at jeg spruter også, da kommer neste orgasme etter bare noen minutter og den andre orgasmen varer mye lenger og er mye mer intens. Jeg blir nesten litt skremt om det kan være skadelig for kroppen, men har funnet ut at det ikke er det, for er helt fin igjen etter at jeg får slappet av en stund, men må hvile etpar timer før jeg er klar igjen!

Jeg har lært kunsten i å bare tease å erte meg selv leeeenge, og føler jeg kan onanere i timesvis å balanserer på grensen til orgasme, uten at spruten kommer. Jeg har lært meg å holde meg helt på kanten til orgasme, en følelse av faktisk å sveve inn og ut av orgasme, og får skikklige tørre kroppsorgasmer som nesten slår meg helt ut, men det som er så digg er at jeg bare kan fortsette å fortsette, mens de tørre orgasmene kommer igjen og igjen, mens spazzer helt ut, jeg rister noe sinnsykt vilt. Jeg opplever at jeg kan drive meg til vanvidd og opplever at jeg kan tøye orgasmen lenger og lenger og det oppleves sterkere å sterkere jo lenger jeg holder mer og mer intenset for hver gang jeg edger!

Yess jeg gjorde det i dag også, det vil si jeg startet i går tidlig ettermiddag og har pint meg å holdt ut helt til for etpar timer. Jeg holdt ut i sånn ca 30 timer, holdt på mer eller mindre konstant, det siste døgnet har vært ene oppleveslse av en eneste laaaang orgasme, helt sinnsykt vanvittig digg. Kroppen blacka helt ut når jeg tilslutt ikke orka mer og lot den stoooore orgasmen stå til. Jeg fikk tiklslutt 3 laaange sprutorgasmer etterhverander med bare etpar minutters mellomrom. Jeg holdt på nesten et kvarter før kroppen tilslutt kollapset og jeg falt helt sammen! Ikke mye stemme igjen her i kveld, men tror naboene er glad for det... hahaha.

Edging, er bare helt konge, det har gitt meg et helt nytt syn på onani, nytelse og hvor langt jeg kan tease meg selv og hvor vanvittige ville og fantastiske orgasmer enn kan lære kroppen å oppleve:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jepp. Før jeg sto opp og senere i dag. Vært en deilig kosedag ;)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en gang. Men må ha flere orgasmer kjenner jeg. Så kåt i dag! ;)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det motsatt; jo lenger tid mellom, jo mindre kåt - til en viss grense, så klart.

Det er jo mye mer praktisk! Skal vi bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det tar på å være borte på besøk i 10 dager uten noen form for mulighet for stimulering.. :P

Hehe,så sant så sant :P

Anonymous poster hash: a59ed...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...