oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2541 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Maxvenn skrev (5 minutter siden): Nei vi gjorde ikke det, har heller ikke trefft værandre,bare på skype Blir du ikke lei av å bare onanere på video? Dere har holdt på i år, så skal dere altså ikke møtes? Hun får vel fortsette å bare se på hvis det er det hun vil? Endret 3. oktober 2021 av oda02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2542 Del Skrevet 3. oktober 2021 noen er så spesielle.. er det mulig Anonymkode: ebf2f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2543 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): noen er så spesielle.. er det mulig Anonymkode: ebf2f...20f Kan du utdype? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2544 Del Skrevet 3. oktober 2021 Lei nei Jeg liker at hun ser på meg , og hun sir ronk fortere eller hun sir saktere, jeg blir kåt av det.Vi chater om alt mulig. vi er veldig rett fram chatter fritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2545 Del Skrevet 3. oktober 2021 Maxvenn skrev (2 minutter siden): Lei nei Jeg liker at hun ser på meg , og hun sir ronk fortere eller hun sir saktere, jeg blir kåt av det.Vi chater om alt mulig. vi er veldig rett fram chatter fritt Så hvorfor møtes dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2546 Del Skrevet 3. oktober 2021 Ja. Vi fikk 4 runder i senga i dag (dvs, jeg fikk han til å komme 4 ganger), i tillegg kom jeg mange ganger etter at han fingret meg. Deilig! Anonymkode: ff941...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2547 Del Skrevet 3. oktober 2021 oda02 skrev (5 minutter siden): Kan du utdype? at en sitter og ronker over skype og en annen blir kåt av det. og har gjort det i mange år og aldri møttes. jeg syns det er merkelig Anonymkode: ebf2f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2548 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hun har type, og hun sier om vi møtes, vil spenningen slutte, hun liker det slikt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2549 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hun vil ha en slave sier hun en ukjent venn på en måte som ingen har.Jeg liker å være underdanig for å si det slik jeg er en Sub av legning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2550 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): noen er så spesielle.. er det mulig Anonymkode: ebf2f...20f Ja jeg er vel litt spessiell, men er sub liker å være slave 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2551 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hun bestemmer sexakten, noen ganger kan hun si sprut i et glass, tilåmed kan hun si drikk opp det, da hører jeg hun stønner hi hi ganske kinky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2552 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): at en sitter og ronker over skype og en annen blir kåt av det. og har gjort det i mange år og aldri møttes. jeg syns det er merkelig Anonymkode: ebf2f...20f Trodde du mente hele tråden var spesiell... jeg er enig med deg, hun elsker altså å se men ikke vil møtes, er det mulig! Hun mener sikkert det ikke er utroskap så lenge hun bare ser på video, eller så er hun redd for at kjæresten sin skal få vite om Maxvenn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2553 Del Skrevet 3. oktober 2021 Ja hun liker den hemmeligheten, og jeg liker å kommentrer hun ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2554 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Vi fikk 4 runder i senga i dag (dvs, jeg fikk han til å komme 4 ganger), i tillegg kom jeg mange ganger etter at han fingret meg. Deilig! Anonymkode: ff941...668 Oi det var da sprekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2555 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg er singel ,men har en del jenter jeg knuller også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2556 Del Skrevet 3. oktober 2021 Maxvenn skrev (1 minutt siden): Jeg er singel ,men har en del jenter jeg knuller også Hvor mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2557 Del Skrevet 3. oktober 2021 Ja har besøk av to bi jenter to ganger i mnd ca. og så en dame på 55 som er skilt, men vil ha sex i blandt Besøker også et par av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2558 Del Skrevet 3. oktober 2021 Vil du hamin skype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2559 Del Skrevet 3. oktober 2021 Maxvenn skrev (1 minutt siden): Ja har besøk av to bi jenter to ganger i mnd ca. og så en dame på 55 som er skilt, men vil ha sex i blandt Besøker også et par av og til Hvordan i alle dager blir du kjent med så mange kvinner? Altså er du sjeik eller noe? Hvor gammel er du selv hvis det er greit å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2560 Del Skrevet 3. oktober 2021 38 Er ute å farter mye, stripper noen ganger for i privatfester, he he bare for morro skyld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå