Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 utløsninger i natt, så nå må jeg snart ha en dupp. Målet mitt er å få til 16 i før midnatt.

(Klarte ikke mere en 9 den 14.07.21)

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

5 utløsninger i natt, så nå må jeg snart ha en dupp. Målet mitt er å få til 16 i før midnatt.

😂😂

Anonymkode: 012c3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort det på lenge pga stress. Men har god tid nå, og prøver noe nytt. Ligger og bare spriker med bena uten å ta på meg selv. Og kjenner faktisk at det pirrer veldig og bygger seg opp dunking. Jeg som aldri er kåt egentlig. Hvor hardt kan dunkingen bli bare av å ligge slik og fantasere tro.. K26

Anonymkode: d2740...b21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke gjort det på lenge pga stress. Men har god tid nå, og prøver noe nytt. Ligger og bare spriker med bena uten å ta på meg selv. Og kjenner faktisk at det pirrer veldig og bygger seg opp dunking. Jeg som aldri er kåt egentlig. Hvor hardt kan dunkingen bli bare av å ligge slik og fantasere tro.. K26

Anonymkode: d2740...b21

Dunkingen kan bli så intens at du kan få orgasme av det, men du må fantasere og ta knipeøvelser samtidig. Hvis jeg får det til, kan du også få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en runde i går kveld etter kona hadde lagt seg, akkurat i det klimakset kommer roper hun ned trappa om jeg har husket å pakke vekk kaka. Prøver å svare mens spermen fosset ut.. Tror ikke hun oppdaget det.. 

Anonymkode: 8509f...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde en runde i går kveld etter kona hadde lagt seg, akkurat i det klimakset kommer roper hun ned trappa om jeg har husket å pakke vekk kaka. Prøver å svare mens spermen fosset ut.. Tror ikke hun oppdaget det.. 

Anonymkode: 8509f...ee6

Hadde det vært krise? Eller snakker dere ikke sammen om slike ting?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 15.7.2021 den 1.30):

Dunkingen kan bli så intens at du kan få orgasme av det, men du må fantasere og ta knipeøvelser samtidig. Hvis jeg får det til, kan du også få det til.

Her glemte du å lytte til sin partner, Bamsefar. Er jo det du skriver i dine 1750 andre innlegg her inne😂

Anonymkode: 012c3...856

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna tidlig. Sto opp for å ikke vekke kona som sover dårlig i varmen. Tok en runk i stua før jeg la meg igjen etter en stund og sov til godt utpå formiddagen. Ferie er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt og var veldig kåt, runket meg frem til orgasme uten sæd utløsning.

Sovnet som en baby etterpå 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går med massasjedusjen. Nå blir det ikke flere før jeg treffer kjæresten igjen etter ferien. Sweet torture!

Anonymkode: 03b71...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (På 15.7.2021 den 1.30):

Dunkingen kan bli så intens at du kan få orgasme av det, men du må fantasere og ta knipeøvelser samtidig. Hvis jeg får det til, kan du også få det til.

Jeg klarte ikke la være å ta😇 Men prøver igjen nå. Denne måten likte jeg godt, men må nok hjelpe litt til på slutten. Liker den litt hjelpeløse følelsen av å være kåt uten å røre.

Anonymkode: d2740...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, i dag ble det morgen sex 😄 

Anonymkode: 1d5b7...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg klarte ikke la være å ta😇 Men prøver igjen nå. Denne måten likte jeg godt, men må nok hjelpe litt til på slutten. Liker den litt hjelpeløse følelsen av å være kåt uten å røre.

Anonymkode: d2740...b21

Så fantastisk at du prøver igjen, jeg jukser litt og gnir inn tannkrem på kukhodet... minten i tannkremen gir en brennende deilig følelse, som igjen får fart på blodomløpet... WARNING, gjør det på eget ansvar! Prøv deg frem med en liten klatt først... Takk meg gjerne senere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våkna kåt, og prøvde å komme. Men klarer ikke få orgasme alene lenger😞😢 Fungerer ikke med dusj, leketøy eller fingre, blir så frustrert at jeg bare gir opp. Heldigvis en avtale med FF i morgen, men så irriterende å ikke klare å komme med egne fingre. 

Anonymkode: 70464...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 0.13):

Hadde en runde i går kveld etter kona hadde lagt seg, akkurat i det klimakset kommer roper hun ned trappa om jeg har husket å pakke vekk kaka. Prøver å svare mens spermen fosset ut.. Tror ikke hun oppdaget det.. 

Anonymkode: 8509f...ee6

Kaka fikk glasur md andre ord.

Anonymkode: 17115...32d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt egentid hos svigers i dag, de har en relativt usjenert hage. Da kledde jeg meg naken og solte meg litt naken. Gikk litt rundt også (litt spennende i og med at naboen holdt på med ting bak (den tette) hekken. Endte jo selvsagt med at jeg ble kåt, og runket i steintrappa. Så da måtte jeg skylle den før de kom tilbake igjen

Anonymkode: 8509f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...