Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei ikke ennå - men skal nok runke minst to ganger i dag - kjenner på det nå som det er varmt

Anonymkode: 7127d...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke ennå - men skal nok runke minst to ganger i dag - kjenner på det nå som det er varmt

Anonymkode: 7127d...904

Stadig vekk noen kjekkaser på KG som runker flere ganger om dagen enn gjennomsnittet gjør på en uke! Må være sykt deilig med en mann som bare kan komme og komme 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det er ikke sånt høy utdanna/svært rike kvinner bedriver tiden med. Mange andre plikter som er viktigere. 

Anonymkode: 6b7f1...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, miSs. skrev:

Nei, har hatt meg 3 runder med mannen😳 

hvilke klokkesletter passer det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tranma
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke sånt høy utdanna/svært rike kvinner bedriver tiden med. Mange andre plikter som er viktigere. 

Ja dem sitter bare på KG uten å onanere😜 Så godt som det er å onanere er jeg glad jeg ikke er rik og har høy utdanning 💦💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir fort sånn når det materielle og rikdom kommer fremfor sin egen nytelse, tenk det da... ikke ta seg tid til noen orgasmer?😂 Jeg kjenner et par millionærtøser, de trenger ikke å jobbe, de betaler heller for å ha seg et nypp når mannen jobber  i turnus. De sier mannen er tørr...

Jeg har vært både fattiglem og millionær men merket ingen forskjell på onanimønsteret. Men jeg onanerer mere nå som singel for selvtrøst, og jeg trøster meg selv opptil 4 x daglig🤫😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Hildur70 skrev:

Har null sexlyst for tiden. Og som nylig singel er det veldig befriende 

Anbefaler deg å holde deg i form!🤙

Anonymkode: af646...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det unormalt å bli tent av å lese i denne tråden? Jeg pleier egentlig ikke å onanere hver dag, men nå fikk jeg lyst igjen...den dunkingen altså, skulle ønske noen kraftige hender kunne hjulpet meg.. men blir vel vibrator i dag igjen.

Anonymkode: d2740...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det unormalt å bli tent av å lese i denne tråden? Jeg pleier egentlig ikke å onanere hver dag, men nå fikk jeg lyst igjen...den dunkingen altså, skulle ønske noen kraftige hender kunne hjulpet meg.. men blir vel vibrator i dag igjen.

Anonymkode: d2740...b21

Tenkte akkurat det samme selv. Dessverre sitter jeg på jobb, og må vente til jeg kommer hjem før jeg får gi frk.høyre en date ^^

Anonymkode: 42e44...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Formen er god den. Har bare ikke behov for sex, hverken med andre eller meg selv. Føler meg bedre enn på lenge. Siste årene har sex bare vært ett stressmoment for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
34 minutter siden, Hildur70 skrev:

Formen er god den. Har bare ikke behov for sex, hverken med andre eller meg selv. Føler meg bedre enn på lenge. Siste årene har sex bare vært ett stressmoment for meg

jeg synes det er rart du skal fortelle andre din tilstand som betyr du formidler nedverdige ting. Du bør bli ferdig med først det som plager deg, og deretter kan du svare på spørsmål du har gjort deg ferdig. Det er ikke sånn at du må skrive på altt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes det er rart du skal fortelle andre din tilstand som betyr du formidler nedverdige ting. Du bør bli ferdig med først det som plager deg, og deretter kan du svare på spørsmål du har gjort deg ferdig. Det er ikke sånn at du må skrive på altt.

Skriver på lite egentlig. Ingenting som plager meg. Ikke noe galt med onani, men jeg har ikke behov for det. Har vel blitt aseksuell da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 2.8.2020 den 20.39, CCO skrev:

I kveld blir det mange spruter, noen dager siden sist og da bygger trykket seg opp 😄💦

Er det slik på dere menn at noen dager uten runk, så blir trykket stort?

Er kun intr i å høre om onani blant menn:) 

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe må ofte 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. For meg er det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...