Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.6.2013 den 12.44, AnonymBruker skrev:

Siden jeg har måttet ta hånda fatt to ganger allerede idag lurer jeg bare på om det er flere som har måttet lette på trykket idag ? ;) Kan jo være morsomt å høre...

 


Anonymous poster hash: a59ed...532

 

Selvsagt. Hver morgen og kveld om jeg ikke har besøk av en date da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen ass, jeg pleide å være som mange her - to ganger om dagen. Var dritdigg å  både være superkåt og få oragasme.

Men pga at jeg bruker medisin så er det så og si umulig å få orgasme. Og rett før jeg får orgasme som da er sånn hver 8 uke, så får jeg en intens migrene. Det er medisinen som gjør det. 

Og denne tråden her får meg til å ville slutte med medisinen. Kan ikke gå resten av livet uten å kjenne på kåthet. :)

Gleder meg til å joine gjengen :)

Anonymkode: 53b27...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere menn på når dere runker? 

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kåt av tanken av at jeg snart skal ta meg en runk. Elsker følelsen av at orgasmen pumpes ut. Er faktisk så kåt at jeg jaggu skal svelge egen ladning så raskt den kommer ut, gjør det en sjelden gang når jeg bobler av kåthet, faktisk litt digg😋

Anonymkode: d0a33...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg og skal til med runde tre😇

Anonymkode: af2e4...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har runka en gang tidligere i dag, når kona og guttungen var avgårde. Blir nok gang til før jeg legger meg, siden kona ikke var i det amorøse hjørnet i kveld. Jeg trenger minst en utløsning om dagen. Hvis ikke synes jeg selv at jeg blir ufokusert og jeg kan nok se for meg at jeg kan bli litt pågående og slitsom. Heldigvis har jeg og kona en grei ordning på at jeg runker så mye jeg vil. Vet om andre menn som må runke i skjul for konene sine. 

Anonymkode: b619c...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble kåt av tanken av at jeg snart skal ta meg en runk. Elsker følelsen av at orgasmen pumpes ut. Er faktisk så kåt at jeg jaggu skal svelge egen ladning så raskt den kommer ut, gjør det en sjelden gang når jeg bobler av kåthet, faktisk litt digg😋

Anonymkode: d0a33...9e7

Alder på deg? 

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har runka en gang tidligere i dag, når kona og guttungen var avgårde. Blir nok gang til før jeg legger meg, siden kona ikke var i det amorøse hjørnet i kveld. Jeg trenger minst en utløsning om dagen. Hvis ikke synes jeg selv at jeg blir ufokusert og jeg kan nok se for meg at jeg kan bli litt pågående og slitsom. Heldigvis har jeg og kona en grei ordning på at jeg runker så mye jeg vil. Vet om andre menn som må runke i skjul for konene sine. 

Anonymkode: b619c...0f0

Mann i midten av 30årene?

Jeg og mannen min har sex hver dag som gjør at han har lite behov på å runke. Men han må bare gjøre det :) jeg onanerer utenom, siden jeg ikke alltid får orgasme under sex. 

 

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann i midten av 30årene?

Jeg og mannen min har sex hver dag som gjør at han har lite behov på å runke. Men han må bare gjøre det :) jeg onanerer utenom, siden jeg ikke alltid får orgasme under sex. 

 

Anonymkode: da7d0...b2d

Midten av 40-åra. 

Anonymkode: b619c...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Midten av 40-åra. 

Anonymkode: b619c...0f0

Mye kåt i den alderen ja? :)

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Mye kåt i den alderen ja? :)

Anonymkode: da7d0...b2d

Jeg har vært mye kåt så lenge jeg kan huske. Trenger minst en orgasme om dagen, og det er mer enn kona, så da blir det en del runking. Heller det enn å være veldig masete. Eller enda verre, utro.

Anonymkode: b619c...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mye kåt så lenge jeg kan huske. Trenger minst en orgasme om dagen, og det er mer enn kona, så da blir det en del runking. Heller det enn å være veldig masete. Eller enda verre, utro.

Anonymkode: b619c...0f0

Det er veldig sant. Kjæresten min er 46 og jeg er 33, å begge er ca like kåte. Det passer bra;) 

Anonymkode: da7d0...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 8.6.2020 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Alder på deg? 

Anonymkode: da7d0...b2d

Ble kåt av tanken av at jeg snart skal ta meg en runk. Elsker følelsen av at orgasmen pumpes ut. Er faktisk så kåt at jeg jaggu skal svelge egen ladning så raskt den kommer ut, gjør det en sjelden gang når jeg bobler av kåthet, faktisk litt digg😋

Anonymkode: d0a33...9e7

Alder på deg? 

Anonymkode: da7d0...b2d

Alderen min  er 39 

Anonymkode: d0a33...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.6.2020 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Og denne tråden her får meg til å ville slutte med medisinen. Kan ikke gå resten av livet uten å kjenne på kåthet.

Onani kan fjerne trykket i hodet med orgasme, den setter i gang blodsirkulasjon... Våknet med hodepine idag, så nå er den borte og jeg er tom😅 Planlegger å onanere i skogen i ettermiddag, jeg elsker den gode skogduften, stillheten og fuglekvitter... og er allerede kåt fordi jeg skal ha det deilig. Pussig kar han Bamseklemmer tenker sikkert noen, men prøv det selv så skjønner du sikkert hva jeg mener😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, kjenner behovet for en til, men ikke så lett med en 1 åring løpende rundt, blir nok hvertfall noe på mannen i kveld 🤤🤤

Anonymkode: 8dc92...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gang, kjenner behovet for en til, men ikke så lett med en 1 åring løpende rundt, blir nok hvertfall noe på mannen i kveld 🤤🤤

Anonymkode: 8dc92...e8b

Småbarnsmødre har det jammen fint! Unner dere det altså :) 

Anonymkode: af646...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en blund etter lunsj og hadde en kinky sexdrøm og våknet av at jeg gjorde det. Ble en gang til i dusjen etterpå. :gullengel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...