AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2561 Del Skrevet 3. oktober 2021 Maxvenn skrev (17 minutter siden): Oi det var da sprekt Hehe. er altoppslukende forelska begge to, det gjør virkelig noe med lysten, vi er helt vilt kompatible i senga. Aldri opplevd før, han er over 40, jeg er i midten av 30-årene, og det er helt fyrverkeri hver gang vi møtes. Og jeg er ganske uerfaren egentlig, han derimot veldig erfaren (og veldig flink til å få meg til å komme). 4 ganger på fredag, 7 ganger i går, og 4 ganger i dag - på 1 time og 15 minutter. I tillegg til at jeg kom mange, mange ganger utover det (jeg kommer heldigvis lett). Jeg er visst den som har fått han til å komme flest ganger. Det merker jeg at jeg er merkelig stolt av. Så. Aldri opplevd maken. Føler meg som en tenåring. Anonymkode: ff941...668 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2562 Del Skrevet 3. oktober 2021 38 Er mye ute, stripper litt også i privatfester om de oppfordre meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2563 Del Skrevet 3. oktober 2021 Ikke rom for meg der sjønner jeg he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 3. oktober 2021 #2564 Del Skrevet 3. oktober 2021 Maxvenn skrev (10 minutter siden): Ikke rom for meg der sjønner jeg he he Hvor er "der"? Selv har jeg aldri blitt med på slike privatfester, tror jeg er ganske vanilla når jeg leser her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2565 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg svarte hun før deg, hun sa hun klarte å få mannen til å komme 4 ganger, og jeg svarte ikke rom for meg der Apropo privatfester så drar jeg en del jenter der fra da, som tenner litt på meg, ikke for å skryte da, men jeg er vel litt ivri selv å da, tror ikke du er så vanillin ,du hadde kansje likt å vært åpå privatfester som det stripper litt for morro skyld, shower litt da veit du he he ,du syns vel jeg er en rar fyr ronker og stripper,men jeg liker å bli brukt å glede andre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 3. oktober 2021 #2566 Del Skrevet 3. oktober 2021 Om du syns det er vanskelig å skrive her så kan du vi gå på melding privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 4. oktober 2021 #2567 Del Skrevet 4. oktober 2021 oda02 skrev (17 timer siden): Trodde du mente hele tråden var spesiell... jeg er enig med deg, hun elsker altså å se men ikke vil møtes, er det mulig! Hun mener sikkert det ikke er utroskap så lenge hun bare ser på video, eller så er hun redd for at kjæresten sin skal få vite om Maxvenn... Jeg liker å bli brukt,hun bestemmer når og hva jeg skal gjøre, jeg er en sub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 4. oktober 2021 #2568 Del Skrevet 4. oktober 2021 De fleste menn onanerer jo? Jeg er kanskje litt for gammel til å gå inn i detaljer. Jeg er 47. Noen vil mislike det. Så lenge man ikke har en partner, så blir det jo ofte dette man gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 4. oktober 2021 #2569 Del Skrevet 4. oktober 2021 Det måtte til idag 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2570 Del Skrevet 5. oktober 2021 Ble en kjapp en i bilen før jobb. 👋 Kvinne Anonymkode: 56eef...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2571 Del Skrevet 5. oktober 2021 Runket og dagdrømte om søstra til kompisen min tidligere i dag, vi har hatt en spesiell tone siden den gangen vi badet nakne i sommer. Anonymkode: 29f01...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2572 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg kjenner at jeg trenger å komme i dag. Så skal prøve litt nå før familien kommer hjem. Syns det er vanskelig å komme av fingring, så må prøve å finne på noe annet.. Anonymkode: d2740...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 5. oktober 2021 #2573 Del Skrevet 5. oktober 2021 Burde nok da pungen er full og trenger virkelig å tømmes Men får satse på at aften bønnen slår til snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2574 Del Skrevet 8. oktober 2021 Sprutet som en villmann idag 😉 la meg ned i dobbeltsenga på soverommet til den deiligste 19 åringen jeg vet om fordi hun var på jobb … måtte bare låne senga litt😉😂 så runket jeg til noen bilder av henne i bikini (store pupper) før jeg spruta skikkelig rett på dyna hennes 💦💧 det var skikkelig turn on å runke i senga hennes og legge igjen en usynlig gave 😉😇 det vil jeg gjøre igjen- men neste gang skal jeg sprute på puta hennes 🤣🤪 Anonymkode: 69617...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2575 Del Skrevet 8. oktober 2021 Denne tråden har virkelig tapt seg. Mye merkelig. Anonymkode: af646...508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2576 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sprutet som en villmann idag 😉 la meg ned i dobbeltsenga på soverommet til den deiligste 19 åringen jeg vet om fordi hun var på jobb … måtte bare låne senga litt😉😂 så runket jeg til noen bilder av henne i bikini (store pupper) før jeg spruta skikkelig rett på dyna hennes 💦💧 det var skikkelig turn on å runke i senga hennes og legge igjen en usynlig gave 😉😇 det vil jeg gjøre igjen- men neste gang skal jeg sprute på puta hennes 🤣🤪 Anonymkode: 69617...ae8 Hvilken relasjon har du til henne? Luktet det godt av sengetøyet? Anonymkode: 29f01...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2577 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvilken relasjon har du til henne? Luktet det godt av sengetøyet? Anonymkode: 29f01...13e Hvilken relasjon? Du spurte ikke om det? 😂 haha!!! Hvorfor lurer du på det? Er det så spennende og høre at jeg & bestevenninna mi deler leilighet , hun vet ikke at jeg er forelsket i henne - og såklart luktet senga hennes godt! vi bytter sengetøy hver uke vi pga renslighet og ny tøymykner duft☺️ Anonymkode: 69617...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 9. oktober 2021 #2578 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har sent flere illustrerte pressemeldinger om mine onanivaner til NTB. Jeg er overrasket over at de ikke har blitt distribuert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 18. oktober 2021 #2579 Del Skrevet 18. oktober 2021 Snart tar det nok av i dag 😈🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kennyboy Skrevet 18. oktober 2021 #2580 Del Skrevet 18. oktober 2021 Now 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå