Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Blir vel en runde etterpå tenker jeg.

Innledet uterunke-sesongen i går på joggeturen. Jogget innom et usjenert leirsted i skogen her jeg bor, tok en kjapp en der...Herlig følelse selv om det var litt småkaldt...

Anonymkode: 8509f...ee6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det mer slitsomt å onanere når man er over 30? Liksom forsvinner energien og lysten? Føler det litt sånn.

Anonymkode: 28338...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fast rutine i dusjen hver morgen 👌🏻 Dildoen med sugekopp på gulvet og hard dusjstråle på klitten 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HannaLena skrev (2 timer siden):

Jepp, fast rutine i dusjen hver morgen 👌🏻 Dildoen med sugekopp på gulvet og hard dusjstråle på klitten 😛

Runka over skjermen pga dette. Kødda. Fast rutine hver morgen?? Du bør tenke på vannforbruket!

Anonymkode: af646...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Runka over skjermen pga dette. Kødda. Fast rutine hver morgen?? Du bør tenke på vannforbruket!

Anonymkode: af646...508

Ja, dusjer hver dag før jobb :) tror ikke verden går under om jeg bruker 5-10 min lengre tid i dusjen enn jeg normalt ville gjort altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HannaLena skrev (1 time siden):

Ja, dusjer hver dag før jobb :) tror ikke verden går under om jeg bruker 5-10 min lengre tid i dusjen enn jeg normalt ville gjort altså. 

Nei, den går nok ikke under av det. Dusjer lenge selv jeg, egentlig ganske deilig. 

Kanskje jeg skal onanere idag, hmm 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator
On 4/6/2021 at 1:47 AM, AnonymBruker said:

Blir det mer slitsomt å onanere når man er over 30? Liksom forsvinner energien og lysten? Føler det litt sånn.

Anonymkode: 28338...419

Definitivt. Før var det gjerne hver dag. Nå kanskje hver tredje. Og iblandt hver dag, men oftest ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en kvinnelig kollega på jobb idag. Vi jobber innen akvakultur og skulle frakte noe til lageret vårt som ligger litt øde til. Vi har fyrt hverandre mye i det siste, og idag klarte jeg ikke gruble lengre. Jeg spurte om hun ville rote litt og før jeg viste ordet av det så stod hun foran meg inne i styrhuset på båten, men handa nedi bokseren å runket min halvstive penis. Hun satt seg på kne å sugde meg aldri så lenge før vi måtte avbryte pga mye vindu på båten også var det en ekspressbåt som gikk forbi oss. Da vi fortøyde båten så dro hun meg inn i styrhuset igjen for å fortsette. Himmel så hun kunne å suge! Jeg har aldri kjent lignende! Hun tok også hele ned i halsen av og til som gjorde det så spennende og ekstra deilig!! Jeg løftet hun opp, snudde hun rundt å brettet hun over bordet i styrhuset, hun sa hun hadde mensen, men nå var jeg så opphisset at jeg måtte bare få pult hun. Jeg kom til å komme relativt fort siden jeg fikk verdens deiligste bj, men pytt! Jeg brettet hun over bordet, dro ned buksen på hun og der kom den stramme og deilige rumpen med en knall, og da mener jeg KNALL rosa string frem! Holdt på å svime av på hele greia, jeg er så svak for den fargen. 

puttet fingrene i munnen min og smurte vaginaen inn med spytt før jeg puttet kuken litt inn i henne, hun stønnet og presset rumpen mot meg for å få kuken lengre inn, heldigvis holdt jeg ut lengre og fikk muligheten til å ta henne oppetter veggen etterpå før jeg fikk fullføre i munnen hennes. Dette er det mest magiske jeg har vert bort i! Synd hun går i ny jobb etter sommer. Kunne tenkt meg flere båtturer med henne 😅 når jeg kom hjem så måtte jeg runke 3 ganger for jeg ble sprengkåt bare av tanken på hva «ulovlig» ting vi styrte på med idag!

mann 28 og kvinne 22.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...