Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hele tiden for tiden.... jo mer sex jeg har, med og uten mannen, jo mer vil jeg ha... ender med å gå rundt helt i svime fordi jeg kommer så ofte 😂

Anonymkode: 44026...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i morges lå jeg i ørska og så på bilder av lettkledde damer mens jeg strøk, knadde og gned meg utenpå underbuksa til jeg fikk utløsning. Den skulle jo uansett vaskes og erstattes med en nyvaska en, så..... :P 

Anonymkode: 36695...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en gang ja... Haddde en fin opplevelse på badestranden langs elven nettopp...

Jeg var ute og tok bilder av naturen, det kommer en dame (type 30ish) syklende. Bare sitter der, ser seg litt rundt. Jeg går litt videre, ser at hun tar av seg ytterklæra og blir sittende i superundertøyet (dette er på fjellet...). Da tenker jeg at ho helt sikkert skal nakenbade... Så jeg går videre, finner meg et sted bak en busk et godt stykke unna for å av- eller bekrefte mine mistanker.. Litt kikkeroppførsel der altså...

Og joda, superundertøyet forsvinner, hun står der i undertøyet og fikler med mobilen, dette skal tydeligvis dokumenteres... Og plutselig forsvinner trusa og bhen også og hun løper ut i vannet. En kjapp dukkert før hun er oppe igjen.. Men så skal det poseres og knipses i fem minutter før hun kler på seg igjen... Fin dame, flott kropp og fine pupper. Heldig han som får de bildene...

Litt gammel gris oppførsel, men det får gå. Var en offentlig strand.. Hadde litt lyst å spørre om vannet var bra da hun passerte meg på vei hjem...Evt spørre om hun trengte hjelp til å ta bilder.

Anonymkode: 8509f...ee6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei, I dag startet dagen med en BJ fra en heldig tøs som fikk lov til å overnatte. 

Endret av Frekkulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onanerer single gutter i 20årene hver dag? Flere ganger om dagen? 

Dabber av i 30årene? 

Anonymkode: da7d0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronket foran speilet i kveld, herrefred for et skjeivt tryne man lager, jeg hørtes sikkert ut som noen slet av ballene på en tiger😅... Er det flere som har gjordt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men tenkt tanken ett par ganger.

Anonymkode: 26a30...5e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2020 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Jepp, i morges lå jeg i ørska og så på bilder av lettkledde damer mens jeg strøk, knadde og gned meg utenpå underbuksa til jeg fikk utløsning. Den skulle jo uansett vaskes og erstattes med en nyvaska en, så..... :P 

Hvor finner du disse damene? :) av kjente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det nå, er alene hjemme og føler jeg må utnytte det. Det dunker litt mellom bena. Føler meg litt skamfull rundt det, siden jeg alltid fantaserer om eldre menn, som kunne vært bestefaren min liksom... Er jeg unormal?

Anonymkode: d2740...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det nå, er alene hjemme og føler jeg må utnytte det. Det dunker litt mellom bena. Føler meg litt skamfull rundt det, siden jeg alltid fantaserer om eldre menn, som kunne vært bestefaren min liksom... Er jeg unormal?

Du er normal... husk at vi får andre lyster når vi blir kåte, vi tenker og skriver annerledes også. Det er når det dunker som værst man skal bare nyte at man er frisk. Uten den følelsen har jeg blitt bekymret for deg... Skulle ønske jeg har vært "Bestefaren" din som nabo😘...så kunne du hente en kopp sukker når du ville😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Du er normal... husk at vi får andre lyster når vi blir kåte, vi tenker og skriver annerledes også. Det er når det dunker som værst man skal bare nyte at man er frisk. Uten den følelsen har jeg blitt bekymret for deg... Skulle ønske jeg har vært "Bestefaren" din som nabo😘...så kunne du hente en kopp sukker når du ville😅

Takk, det er sant, hihi. Skulle lest denne meldingen først, så skulle du vært med i fantasien😋 Men nå har jeg kommet tre ganger med vibratoren min, og orker ikke flere😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det er sant, hihi. Skulle lest denne meldingen først, så skulle du vært med i fantasien😋 Men nå har jeg kommet tre ganger med vibratoren min, og orker ikke flere😋

Bare fantasere om meg du kjære, da tenner jeg også... Takk for at du er så ærlig... skulle ønske jeg var vibratoren din, da hadde tungespissen kommet ut av den😋...wooow.. forresten, nå fikk du meg til å ronke, på forhånd takk...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du disse damene? :) av kjente? 

På pinterest som regel, søker for eksempel på "women in lingerie", klikker på et bilde jeg liker når søkeresultatet kommer, sjekker også ut relaterte bilder, osv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Bare fantasere om meg du kjære, da tenner jeg også... Takk for at du er så ærlig... skulle ønske jeg var vibratoren din, da hadde tungespissen kommet ut av den😋

Æææ nå ble jeg flau🙈 Men klarte en runde til da😋 Er jo heelt utslitt her! Har ikke prøvd munnsex før, bare blitt fingret av noen gutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke selv, men fingra dama på sofaen.... Teller det? 

Anonymkode: 563eb...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ;) fikk selv hjelp av en annen mann. Alltids bedre å være to.

Endret av SkravleWill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...