FruKG Skrevet 27. november 2016 #961 Del Skrevet 27. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deilig, var du ute å måtte gå med buksen blant andre? Anonymkode: 08dd5...f03 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #962 Del Skrevet 27. november 2016 Næi men e ganske kåt no Anonymkode: f1c03...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #963 Del Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, FruKG skrev: Ja Var det en lys bukse du hadde på deg, som viste det våte veldig godt? Hvordan fikk du orgasme og squirtet i buksen da? Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #964 Del Skrevet 27. november 2016 25 minutter siden, FruKG skrev: Det har kommet ganske mye noen ganger. En gang når jeg fikk orgasme med buksa på, da så det ut som om jeg hadde pissa på meg. Hvordan føles det når du squirter så mye? Anonymkode: 427aa...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruKG Skrevet 27. november 2016 #965 Del Skrevet 27. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det en lys bukse du hadde på deg, som viste det våte veldig godt? Hvordan fikk du orgasme og squirtet i buksen da? Anonymkode: 08dd5...f03 Den var lys og det viste veldig godt. La meg si det slik at det var en som var veldig flink til å bruke fingrene sine utenpå buksa mi når jeg var ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #966 Del Skrevet 27. november 2016 9 minutter siden, FruKG skrev: Den var lys og det viste veldig godt. La meg si det slik at det var en som var veldig flink til å bruke fingrene sine utenpå buksa mi når jeg var ute på byen. Kult å deilig. Fikk du hard orgasme da? Hvordan klarte du å skjule at du fikk orgasme, tenkte med stønning å sånt? Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 27. november 2016 #967 Del Skrevet 27. november 2016 O yes i have😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruKG Skrevet 27. november 2016 #968 Del Skrevet 27. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult å deilig. Fikk du hard orgasme da? Hvordan klarte du å skjule at du fikk orgasme, tenkte med stønning å sånt? Anonymkode: 08dd5...f03 Ja den var hard. De rundt meg forstod det, men det var heldigvis høy musikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #969 Del Skrevet 2. desember 2016 Kult, stønnet du veldig når du fikk orgasme? Sto du oppreist eller satt du? Kameraten min ga meg orgasme ute på byen sist lørdag. Jeg sto oppreist, men jeg knakk sammen å falt i gulvet i det orgasmen kom. Jeg stønnet intenst å klarte ikke å stoppe det. Dem som sto nærmest skjønte at jeg fikk orgasme å gliste å hørte it par si, fysøren det så deilig ut Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 2. desember 2016 #970 Del Skrevet 2. desember 2016 Måtte gjøre noe for å få sove inatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 2. desember 2016 #971 Del Skrevet 2. desember 2016 Gjorde det på jobb for noen timer tilbake, og snappet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #972 Del Skrevet 2. desember 2016 19 minutter siden, Jay skrev: Gjorde det på jobb for noen timer tilbake, og snappet det Hva mener du med snappet det? Ikke redd andre hører du stønner når du får orgasme på jobb? Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #973 Del Skrevet 2. desember 2016 21 minutter siden, Jay skrev: Gjorde det på jobb for noen timer tilbake, og snappet det Wow.. Anonymkode: 427aa...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 2. desember 2016 #974 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg stønner ikke og fikk ikke orgasme. Pleier ikke å sprute på jobb. Har en anonym snapchat konto hvor jeg har folk som liker å se meg onanere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #975 Del Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, Jay skrev: Jeg stønner ikke og fikk ikke orgasme. Pleier ikke å sprute på jobb. Har en anonym snapchat konto hvor jeg har folk som liker å se meg onanere Hva om familie ser det? Anonymkode: 427aa...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 2. desember 2016 #976 Del Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om familie ser det? Anonymkode: 427aa...369 Hvem sin familie? Jeg har en ANONYM konto.. En ekstra konto.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #977 Del Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, Jay skrev: Jeg stønner ikke og fikk ikke orgasme. Pleier ikke å sprute på jobb. Har en anonym snapchat konto hvor jeg har folk som liker å se meg onanere Kult. Men hvordan klarer du å la være å sprute? Når jeg er veldig kåt, hender jeg onanerer på toalettet der jeg studerer. Jeg klarer ikke å kontrollere meg å stønner ganske høyt å jeg må bare holde på til jeg får orgasme å spruten kommer. Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 2. desember 2016 #978 Del Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kult. Men hvordan klarer du å la være å sprute? Når jeg er veldig kåt, hender jeg onanerer på toalettet der jeg studerer. Jeg klarer ikke å kontrollere meg å stønner ganske høyt å jeg må bare holde på til jeg får orgasme å spruten kommer. Anonymkode: 08dd5...f03 Vel hovedgrunnen til det er at jeg MÅ dusje etter å ha sprutet. Det er bare sånn jeg er, og det har jeg ikke alltid tid til.. spesielt på jobb Dessuten liker jeg ikke å miste kåtheten min, og det gjør jeg av å sprute. Liker heller å gå med stiv kuk på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #979 Del Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, Jay skrev: Vel hovedgrunnen til det er at jeg MÅ dusje etter å ha sprutet. Det er bare sånn jeg er, og det har jeg ikke alltid tid til.. spesielt på jobb Dessuten liker jeg ikke å miste kåtheten min, og det gjør jeg av å sprute. Liker heller å gå med stiv kuk på jobben Jeg har det ikke det sånn, hvis jeg spruter i toalettet eller på tørkepapir. Etterpå tørker jeg av pikken med fuktig papir, da går det fint å tenker ikke på at jeg må dusje rett etterpå. Jeg er mye kåt å onanerer noen ganger 3-4 ganger når jeg er på forelesning. Jeg bruker toalettet flittig å får sprutet ut skikkelig når jeg er kåt. Ikke til å unngå at flere som hører jeg får orgasme på toalettet. Har hørt andre også. Anonymkode: 08dd5...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #980 Del Skrevet 14. desember 2016 Dytt Anonymkode: a5808...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå