Gjest anonym Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg må veie meg hos lege (pga tidligere soiseforstyrrelse) og har en BMI på litt undee 18. Jeg vil ikke veie meg hos lege leger ettersom jeg synes det er vanskelig. Tror du en lege går med på det, eller må jeg bare godta at jeg må veie meg? Legen har jo øyne så han kan jo se om jeg blir ekstremt tynn. Nå er jeg jo nesten innenfor normal og da føler jeg det gjør vondt verre å veie seg foran andre ( veier meg selv mange ganger daglig) jeg kan jo bare opplyse hun om hvor mye jeg veier, ellee tror dere legen ikke stoler på meg da?
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Tror nok at du må veies, slik at dere begge har et felles tall å jobbe ut fra, hvis det er et behandlingsopplegg det dreier seg om. 1
pantora Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Det kan nok være lurt å gjøre det, selv om du synes det er vanskelig.. Snakk hvertfall med han om det, fortell hva du føler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå