Gå til innhold

Endelig hjemme!


Ruby

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her, og begge guttene mine sover søtt. Ørjan i sengen sin, og Rubymannen på sofaen. Endelig er vi sammen alle tre, noe vi har ventet på siden Ørjan kom til verden for 17 dager siden. For i dag fikk vi endlig reise hjem fra sykehuset. Lillegutt ble flyttet til SØF fra Riksen for et par dager siden, og vi fikk gladbeskjeden i går, at vi kunne ta ham med hjem i dag. Så i dag har vi koset oss masse. Det var jo også strålende vær da vi dro, og Ørjan hadde nok veldig godt av å komme ut litt i frisk luft. Så i dag har han hatt sin første togreise, og det gikk veldig fint.

Han har vært så utrolig heldig, den lille gutten vår, og vi er så takknemlige for at det har gått så bra. Alt er fint med ham, og nå venter vi bare på at såret hans kan gro, så han kan ligge på ryggen. Stingene er allerede tatt, og bare det er et godt tegn.

Jeg er så lykkelig og takknemlig for at jeg får lov til å være mamma'n til denne herlige lille gutten. Han er bare verdens herligste. Jeg legger inn et par bilder i albumdelen her på forumet, så det er bare å gå inn og ta en titt. Rubymannen hilser også, og det skal sies, han er så fantastisk, bedre støtte kan jeg ikke ha.

Tusen takk til alle dere som har sendt oss gratulasjoner og hilsner, og tenkt på oss i denne situasjonen. Det setter vi så stor pris på. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å lese Ruby!

Godt å være hjemme og stelle og styre

som en vil også tenker jeg..

Mine to gutter lå i over tre uker på intensiven

så det var godt å få dem hjem..

Men det var jo litt små-skummelt å..

Lykke til :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig god påskemorgen til dere!

Vil bare si at jeg følger med dere, godt å være hjemme?

Ønsker dere framgang og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nyyydelig gutt!!!

Kos dere masse!!!

Det var gledelige nyheter at dere var kommet hjem! :)

Smurfa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅhhhhhhhh så utrolig søt :hjerter: Babyer er bare neo helt vidunderlig!

Så flott at alt går bra har tenkt på dere ofte!

Kos dere hjemme og lykke til videre!

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hjem! :blomst:

Så flott at alt gikk bra til sist......................Men en så flott og sterk gutt tåler en del. Han er utrolig pen. Jeg er så glad på deres vegne.

Jeg felte noen tårer da jeg leste Rubymannens innlegg, man blir litt tom for ord i en slik situasjon. :cry:

Jeg var gjennom tøffe ting da min førstemann ble født og man får en helt ubeskrivelig lykkefølelse når alt går bra! Og den følelsen skal man ta godt var på! :kose:

Jeg ønsker dere alle tre lykke til videre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...