AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har et lite problem. Jeg kan gjerne suge min samboer, men som oftes brekker jeg meg. Spesielt ved smaken av spermen.. Hva gjør dere får å bli kvitt denne følelsen? Anonym poster: c9fd870a3afd86e6a7ccab8ddc3b17de
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Smaken av spermen sier du? Svelger du? Suger du han til han kommer? Jeg brekker meg også av sperm, så jeg gir klar beskjed at å komme i kjeften min, det får han ikke låv til. Nyvasket er også ett krav for meg som regel. En god ide kan også (ikke prøvd selv) være å kjøpe glidemiddel med smak
Gjest Teta Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Det kommer jo alltid noe væske, og det er sikkert den TS sikter til.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Smaken av spermen sier du? Svelger du? Suger du han til han kommer? Jeg brekker meg også av sperm, så jeg gir klar beskjed at å komme i kjeften min, det får han ikke låv til. Nyvasket er også ett krav for meg som regel. En god ide kan også (ikke prøvd selv) være å kjøpe glidemiddel med smak Må han gå og vaske seg før hver blowjob? Anonym poster: 358d85dc1614129f6219e731d7915832
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Må han gå og vaske seg før hver blowjob? Anonym poster: 358d85dc1614129f6219e731d7915832 Om han var i dusjen på morgenen, så har jeg ikke noe problem med å suge han om kvelden, men den skal være rein.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 En liten hemmelighet dere: Det er egentlig ikke så vanskelig å holde kroppen sin ren. Og ikke peniser heller. De kan bli grisete hvis man ofte spruter litt, altså under forhuden og ellers hvor det meste sitter seg generelt. Man burde ikke utelukke svette helt heller. Men.. Man dusjer jo vanligvis i ny og ne, og hvis man vasker den. Trenger bare å vaske den en gang, etter man har hatt sin runde, uansett hvor lang tid det går, så er den jo ren igjen. Og den blir ikke skitten igjen, av ingenting. Anonym poster: 19b9baf4769ae73f8ab9c2219f667da3
miramis Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Det kommer jo alltid noe væske, og det er sikkert den TS sikter til. Har aldri opplevd at det smaker noe? Min kjæreste smaker aldri ekkelt.. TS kan jo kjøpe glidemiddel, de har et deilig et som heter 'Wet!', jeg har et rødt et som varmer og smaker jordbær. Typen syntes både handjob og blowjob er bedre med glidemiddel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå