Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har kjøpt oss sommerhus sør i Italia. Huset er stort sett i god stand, men vi skulle behøve en rørlegger. Kunne dere på KG hjelpe oss å skaffe rørlegger? Verken jeg eller gubben kan italiensk og huset behøver nye rør. Kunne dere søke litt rundt om på nettet?

Jeg vet om en kjempedyktig italiensk rørlegger, men husker ikke navnet hans. Han er verdenskjent. Har dere noen clue?

Anonym poster: a6545b868311d15482e446c0d4d87df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verdenskjent italiensk rørlegger? Super Mario? :-D

Anonym poster: 4963845d1b200f816eba6e5b2218fce5

• Liker 5
Skrevet

Mario og Luigi's plumbing :)

D er også fantastiske soppdrepere!

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det høres helt vilt ut å kjøpe hus i Italia uten å kunne italiensk og åpenbart uten å kjenne noen lokale som kan hjelpe til med praktiske ting som dette? Jeg har sett nok av tv-programmer om eksilbriter og eksiltyskere som gjør det samme, og de blir som regel ledd ut og narret opp i det stry, i tillegg til at de gjerne taper en hel haug med penger på det og ødelegger ryktet for andre utvandrere som i hvert fall forsøker å sette seg inn i språk og denslags på forhånd.

Vel vel. Det var tv. Når det er sagt finnes det helt sikkert et eller annet engelskspråklig forum for utvandrere, expats, hvor du har større sjanse for å finne en rørlegger i ditt område enn ved å skrive til på et forum i Norge og be om tips for noen "sør i Italia".

Anonymous poster hash: 29b4b...61c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...