AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Ja folkens, kjenner dere noen som bare er .. ekle? Hvordan da isåfall? Har dere sagt noe til de ang det som er ekkelt? Mammaen min prater med mat i munn, det irriterer vettet av meg. Ellers kommer jeg ikke på noe. Anonym poster: b56842c84da8641103c4826f515feee6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 ..jo også glemte jeg å si at katten min er ganske ekkel. Hun har nettopp vært på do og det stinker fra den ladningen der. I tillegg tasser hun over meg så jeg får masse kattesand på klærne Anonym poster: b56842c84da8641103c4826f515feee6 1
Perelandra Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg liker ikke å omtale mennesker som ekle. Det finnes mange som oppfører seg ekkelt, eller har ekle uvaner, men jeg vil helst skille mellom person og handlinger. 3
Gjest Teta Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har en bekjent som er rimelig "ekkel", på den måten at han snakker nonstop om hvor bra trent han er, om hvor perfekt kroppslig han er, og så videre.........
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Mamma er ekkel, så ekkel at jeg ikke spiser maten hennes og liker at hun tar på meg. Vi er totalt ulike. Og nei, dette er desverre ikke trolling.... Anonym poster: 78f277c59698653536411ae9c2dd2e0b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Mamma smatter sånn når hun spiser. Det tar helt av! Jeg prøver i blant å gi vennlig beskjed, men da blir hun sint "jeg spiser slik jeg vil", også vrir hun det mot meg som om det er jeg som har et problem. Hallo, det er da gammelt nytt at det er uhøflig å smatte! Hun tygger ofte tyggis med munnen åpen også (Ellers er hun veldig renslig og sånn altså.) Mormor og morfar smatter også noe helt sykt, sikkert der mamma har det fra. I tillegg har mormor veldig ekkel ånde, tror det kommer fra noen medisiner hun tar. Føler både mormor og morfar hadde hatt godt av å dusje litt oftere. I tillegg til at de smatter, snakker de dessuten med mat i munnen. Det er ekkelt, det! Og det vet jeg mamma også reagerer på... Huff. Men jeg er veldig glad i dem altså, selv om de har noen mindre delikate uvaner. Anonymous poster hash: c2957...865
Kala Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Svogeren til kjæresten min, ufyselig fyr. Blir veldig lett fornærma, overkjører folk rundt seg, skal alltid ha rett, selv om ting han tydeligvis ikke vet noe om også blir han dødelig fornærma hvis noen motsier han. Også mobber han sønnen sin Jeg er 100% sikker på at det er psykiatri i bildet, type borderline og flere andre diagnoser. Men på tross av at jeg er sikker på det, så nytter det ikke ift til synet mitt på han. Jeg fordrar han ikke. Flere i familien prøver å unngå han mest mulig, men det er vanskelig for han tar VELDIG stor plass. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 En jeg kjenner (en av motsatt kjønn) sperret meg inne på et rom en gang og nektet å slippe meg ut før jeg ga h*n en klem...! Fikk helt panikk og heldigvis kom det en annen og reddet meg fra situasjonen! Jeg syntes h*n som skulle tvinge meg til å klemme h*n er drit ekkel!Anonymous poster hash: 0539c...6c1 1
Gjest Funky Punk Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Kjenner ingen ekle mennesker. Kjenner dog mennesker jeg ikke liker eller kommer over ens med, men ingen som er ekle
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Kjenner ingen ekle mennesker. Kjenner dog mennesker jeg ikke liker eller kommer over ens med, men ingen som er ekle Kjenner du noen som har ekle vaner eller noe da? Anonymous poster hash: b5684...ee6
Gjest Funky Punk Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Kjenner du noen som har ekle vaner eller noe da? Anonymous poster hash: b5684...ee6 Nei, kan ikke si jeg kommer på noe spesielt ekkelt. Mannen min har en tendens til å smatte da, noe jeg haaaater, men jeg klarer fortsatt ikke si at han er en ekkel person av den grunn
Tibbie Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Mange som svarer mamma her! Dette er en jeg studerte med, som bodde i samme studentområde som meg (så var dessverre ofte på samme fester). Han er lubben, fettete hår, uren/kvisete hud, går alltid med skinnjakke og har den sleasy holdningen. Det er en beskrivelse av utsèendet hans. Personligheten er værre. Han er komplett DOUCHE! Stjeler drinker ut av hånden på folk, er spydig, prøver for hardt å være kul, snakker ned om alle byer i Norge bortsett fra hans by (Bergen) som i følge han er den eneste fine plassen i Norge. Han er også sinnsyyyykt klengete. Han følger til og med med meg inn på do, så jeg må ofte fint be han stikke. Jeg jobber hardt med å vise at jeg ikke liker han, men tror han er dårlig på sosiale antenner. Er ganske sikker på at han har noe for meg. Vanligvis liker jeg når gutter er keen (selv om jeg ikke er det), men han her er så ekkel og irriterende at jeg
Gjest Summers Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 (endret) En jeg bodde med pusset ikke tenna på et halvår, hadde mistet tannbørsten og ville ikke kjøpe ny. Endret 8. juni 2013 av Summers
Gjest Raindrops Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 Ei som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Hun pleide å spørre folk om å bli med henne på toalettet (ja, det var en greie på den alderen), så låste hun døren, tok med seg nøkkelen i hånden og satte seg på toalettet for å drite. Da hadde man valget mellom å gå bort å prøve å tvinge til seg nøkkelen, eller stå å høre og lukte at hun dret. En annen gang, da vi var litt eldre, proklamerte hun, selvsagt etter å ha smakt på brusen min, at hun fortsatt kunne kjenne sædsmaken rundt munnen etter nattens eskapader. Lekkert. Kjenner henne ikke nå lengre, men hun er fortsatt litt ekkel på facebook, der hun bruker ekstremt trashy bilder tatt med webcam som profilbilde. Her snakker vi alt for mye kløft, alt for mye mage, kombinert med knull-meg-blikk og tungen ut av munnen. Men jeg tror oppriktig talt hun er en smule forstyrret. Ellers synes jeg ei i nær familie er litt ekkel, men det er først og fremst fordi hun ikke eier filter for hva hun deler, og er ute av stand til å bruke eufemismer. Dessuten dusjer hun ikke så ofte som hun burde og hendene hennes lukter alltid rart. Veldig glad i henne likevel da 1
Gamerfrue Skrevet 8. juni 2013 #16 Skrevet 8. juni 2013 Av en eller annen grunn finner jeg denne tråden uhyre lite underholdende Beklager å være en partypooper, og jeg vet at jeg verken hadde treng å kommentere ei heller lese denne tråden som jeg finnes i ekleste laget mot mennesker man kjenner eller har en personlig relasjon til. Jeg skal nå klikke meg ut av tråden og la den underholde andre som synes dette er et morsomt tema. 2
Gjest 10ne Skrevet 8. juni 2013 #17 Skrevet 8. juni 2013 En jeg bodde med pusset ikke tenna på et halvår, hadde mistet tannbørsten og ville ikke kjøpe ny. Hva i....???!!! Herregud , jeg er i sjokk! Haha! Jeg har en venninne som er litt ekkel. Hun dusjer sjeldent, har lange møkkete tånegler fordi hun aldri orker å klippe dem, sover med sminke på, noe som igjen førte til at hun fikk masse kviser og urenheter i ansiktet. Hun orker ikke å fjerne gammel neglelakk så hun tar lag på lag og det ser bare stygt og skittent ut da det går av.
Gjest kimhan92 Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Ei som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Hun pleide å spørre folk om å bli med henne på toalettet (ja, det var en greie på den alderen), så låste hun døren, tok med seg nøkkelen i hånden og satte seg på toalettet for å drite. Da hadde man valget mellom å gå bort å prøve å tvinge til seg nøkkelen, eller stå å høre og lukte at hun dret. En annen gang, da vi var litt eldre, proklamerte hun, selvsagt etter å ha smakt på brusen min, at hun fortsatt kunne kjenne sædsmaken rundt munnen etter nattens eskapader. Lekkert. Kjenner henne ikke nå lengre, men hun er fortsatt litt ekkel på facebook, der hun bruker ekstremt trashy bilder tatt med webcam som profilbilde. Her snakker vi alt for mye kløft, alt for mye mage, kombinert med knull-meg-blikk og tungen ut av munnen. Men jeg tror oppriktig talt hun er en smule forstyrret. Ellers synes jeg ei i nær familie er litt ekkel, men det er først og fremst fordi hun ikke eier filter for hva hun deler, og er ute av stand til å bruke eufemismer. Dessuten dusjer hun ikke så ofte som hun burde og hendene hennes lukter alltid rart. Veldig glad i henne likevel da hu jenta du snakker om hæres litt deilig ut .
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Mora til en venninne av meg. åssen er ho ? fortell da Anonymous poster hash: 6b87d...5ba
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 åssen er ho ? fortell da Anonymous poster hash: 6b87d...5ba Du vil ikke vite, tro meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå