Hegehege Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Er bedt i bryllup. På invitasjonen står det '' sommerlig pent''. Har funnet denne kjolen : http://www.bubbleroom.no/nn/dame/vila/midi-knelengde/timo-smock-dress-neo-coral Er fargen for Knæsj? Og passer den seg i et bryllup? På forhånd, takk for svar Endret 6. juni 2013 av Hegehege 1
Fanteria Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Er bedt i bryllup. På invitasjonen står det '' sommerlig pent''. Har funnet denne kjolen : http://www.bubbleroom.no/nn/dame/vila/midi-knelengde/timo-smock-dress-neo-coral Er fargen for Knæsj? Og passer den seg i et bryllup? På forhånd, takk for svar Jeg har noe alla den dresskoden og den kjolen hadde vært en tommel opp for min del Veldig fin kjole! 1
Hegehege Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2013 Tusen takk for svar! Da får jeg bruke den..
Asso Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Den var fin Kommer til å passe bra inn i et sommerbryllup =)
Hegehege Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2013 Ja, veldig glad i denne fargen! synes den er veldig sommerlig! Er bare redd for at en sånn farge tar mye oppmerksomhet.. Men kan vell dempes med tilbehør
Petalouda Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Grei farge, er bare overhodet ikke fan av hockeykjoler. Men jeg ser jo (til min sorg) at de er veldig populære denne sommeren. 4
CathFoto Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Grei farge, er bare overhodet ikke fan av hockeykjoler. Men jeg ser jo (til min sorg) at de er veldig populære denne sommeren. Hockeykjole,hihi 1
Gjest dette Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Veldig bra til et bryllup, synes jeg. Det er en glad farge og jeg mener den er med på å gi glag stemning til bryllupet. Korall er ikke en av de fargene som vanligvis er frarådet i bryllup. Jeg er enig i at den er knæsj og en sterk farge, men jeg mener det på en positiv måte. Dette er an av fargene jeg skal bruke på både dekor og brudepikekjoler:) I bryllup for noen mnder siden, hadde jeg en i en lignende farge, og bruden likte faktisk kjolen min veldig godt 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Kjempefin og passer flott til bryllup Anonymous poster hash: 61507...150
Gjest Adriane Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Nydelig farge! Vi har også kode sommerlig pent, og jeg blir bare glad om noen av gjestene kommer i en sånn kjole - sommerlig, glad farge og fin kjole Petalouda: hvorfor kalles det hockeykjole? (har ikke hørt uttrykket tidligere)
CathFoto Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Nydelig farge! Vi har også kode sommerlig pent, og jeg blir bare glad om noen av gjestene kommer i en sånn kjole - sommerlig, glad farge og fin kjole Petalouda: hvorfor kalles det hockeykjole? (har ikke hørt uttrykket tidligere) Som i sveisen, langt bak og kort foran. Hihi
Petalouda Skrevet 8. juni 2013 #17 Skrevet 8. juni 2013 Nydelig farge! Vi har også kode sommerlig pent, og jeg blir bare glad om noen av gjestene kommer i en sånn kjole - sommerlig, glad farge og fin kjole Petalouda: hvorfor kalles det hockeykjole? (har ikke hørt uttrykket tidligere) Kjolefargen er nydelig til sommerbryllup, det er det ingen tvil om. KJolens fasong derimot har jeg null sans for. Det heter hockeykjole fordi de er oppkalt etter åttitallets stooore store motefrisyre hockeysveisen - kort foran og langt bak
Gjest Adriane Skrevet 8. juni 2013 #18 Skrevet 8. juni 2013 Som i sveisen, langt bak og kort foran. Hihi Åja, hehe, det burde jeg jo skjønt!
Anglofil Skrevet 8. juni 2013 #19 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Synes fargen er veldig fin og passer godt til et bryllup. Mvh Yvonne Endret 8. juni 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #20 Skrevet 8. juni 2013 Åja, hehe, det burde jeg jo skjønt! Party in the front, and business in the back Anonymous poster hash: 3f034...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå