AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Er det lov å bruke engangsgrill i parker? Noen som vet om man kan bruke engangsgrill i elveparken i Drammen? Anonym poster: 79ac933fb1f6c67b6937ceb0d65ee131
Gjest Teora Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Kan ikke tenke meg at det er totalforbud (selv om engangsgriller godt kunne blitt forbudt i sin helhet for min del). Det du må passe på er å sette grillen på brannsikkert underlag, ikke nært noe som kan ta fyr, og ikke svi gresset, for eksempel. Også må du selvsagt huske noe til å slukke grillen med, slik at du får den med deg etter bruk om de ikke har satt opp spesialkontainere til brukte griller. God grillings!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå