Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 (endret) I følge Aftenbladet. Veldig greit at de jentene som føler seg presset til å suge nå har et veldig valid argument for for å ikke gjøre det. Tror jeg skal slutte selv også, gleden av å gi ble plutselig overskygget av redselen for å få kreft. Endret 6. juni 2013 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Jeg tar risken jeg. Vi kan også få livmorhalskreft av å ha samleie. Vi kan vel også få kreft av å gå ut i sola og vi kan få brystkreft også. Men jeg velger å gripe dagen og leve livet, for vi alle kommer til å dø engang uansett. Gidder ikke gå rundt å bekymre meg for at jeg kan få kreft av alt. Anonym poster: 2dc22026a21b1ea8f5faf22829922b30 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Jeg skal suge så lenge jeg og han har lyst. Plutselig blir vi syke uansett, og da er det ihvertfall slutt på moroa. Anonym poster: 042c4b4c47febf5046fd18ad7240ea03 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er såpass voksen nå at jeg tar den sjansen også resten av livet. 2
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Er vel best at vi bare slutter med all sex da, siden vi kan få kreft både med oral, anal og vaginal sex, vi får kanskje holde oss til handjobs og dildo sex, skal vi har barn får vi gå til en klinikk og gjøre det klinisk, så vi ikke får ekle safter blandet sammen, æsj av meg. Nei ned med sex!! alt for farlig. bør bli skatt på det som med tobakk siden de er så farlig. 4
Gjest Elissima Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Er vel best at vi bare slutter med all sex da, siden vi kan få kreft både med oral, anal og vaginal sex, vi får kanskje holde oss til handjobs og dildo sex, skal vi har barn får vi gå til en klinikk og gjøre det klinisk, så vi ikke får ekle safter blandet sammen, æsj av meg. Nei ned med sex!! alt for farlig. bør bli skatt på det som med tobakk siden de er så farlig. Kjipt å dø av kreft da, hvis det kan unngås. Kan man ikke suge på noe annet om man absolutt må suge? Banan, is, etc. 2
HHH Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 vil heller ha masse sex å bli syk, enn å gå et sykdomsfritt og langt liv uten nytelsene som hører med. man kan derimot ta de forhånds reglene man nå engang kan ta, kondom, solkrem, balansert kost etc.
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Kjipt å dø av kreft da, hvis det kan unngås. Kan man ikke suge på noe annet om man absolutt må suge? Banan, is, etc. Tror du har bedre sjangser å unngå halskreft ved å slutte å røyke å drikke, enn å slutte å suge.
Gjest Elissima Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Tror du har bedre sjangser å unngå halskreft ved å slutte å røyke å drikke, enn å slutte å suge. Men det KAN skje! Jeg hadde blitt bra sur om jeg fikk kreft pga en avsugning.. Da hadde jeg klikka. 3
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Men det KAN skje! Jeg hadde blitt bra sur om jeg fikk kreft pga en avsugning.. Da hadde jeg klikka. Vel du får velge hva som er viktigst for deg, et normal sex liv, eller leve som en nonne resten av livet. Sjangsen for hals kreft pga. HPV virker liten for meg, det er ingen enrom epidemi av damer med halskreft, de fleste som får det er menn i 50+ årene som har en lang historie med mye drikking og røyking. Så ja, er du mann og drikker mye og røyker mye, bør du kanskje ikke suge så mye kuk da du alllerde har større en gjennomsnitlig sjangse for hals kreft. De vi ser er at mange kvinner får livmorshalskreft fra HPV, ofte i ung alder slutten av 20 årene og helt opp i 70 årene. Vis HPV var så vanlig til å foråsake halskreft ville vi sett mange unge kvinner i 20-40års alderen som fikk halskreft. Det gjør vi ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Jaja jeg synes kuksuging suger uansett Anonym poster: 7d57b251bfe25244c4abd0ed0c998308 7
orgus Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 vi får kanskje holde oss til handjobs og dildo sex Høres ut som en oppskrift på kronisk håndleddsbetennelse!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 FORUTSATT at man er smittet av HPV, ja - og er i den minimale grupper som utvikler det til kreft. Sjansen for hudkreft er MYE høyere, spesielt for norske jenter/kvinner. Brystkreft også. Jeg nyter å gi oralsex såpass mye at jeg er villig til å ta sjansen - jeg tar større risiko ved å gå over veier, kjøre bil, bruke deodorant osv. Anonym poster: ebe6995a24002b9955b0e06d800bdab0
Gjest Katten. Skrevet 6. juni 2013 #14 Skrevet 6. juni 2013 Virker som det er større sjanse for å bli smittet ved å slikke kontra å suge. Tungen min skal hvile til evig tid.
For the ladies Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Tror de fleste eksene mine slipper å frykte kreft da 2
sandkri01 Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Man kan tydeligvis få kreft av omtrent alt nå. Jeg orker ikke bruke tid og energi og få masse bekymringer fordi jeg har gitt/fått oralsex, hatt sex eller andre ting. Plutselig er egg farlig, i neste øyeblikk er det sunt igjen. Istedet for å konstant tenke på hva som kanskje kan være farlig, så vil jeg heller nyte øyeblikkene. Uansett kan vi få kreft av så mange andre ting. Jeg tror det har lite og si.
Gjest Heartbeat Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Jeg lever i nuet og jeg gir aldri ifra meg oralsexen!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #18 Skrevet 8. juni 2013 TS har tydeligvis missforstått. Dette er først og fremst snakk om munn og halskreft hos menn. Det er menn som har økt sjanse for å kreft av oralsex. For kvinner er det først og fremst livmorhalskreft som er problemet. Så hvis en bare tenker kreft så bør kvinner helst ta den i munnen mens menn helst bør benytte de nedre fasiliteter. Anonymous poster hash: 4a8e0...4e8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har har så mange pikker i kjeften i løpet av livet at hadde jeg blitt sjuk, ville det skjedd for lengst. Ekte mannfolk tåler mer enn som så! Anonymous poster hash: f891d...768
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Nå vet jeg ikke om Duglas er er homo eller ei, men siden han har en så ganske smukk kone går jeg ut i fra kreften hans kanskje ikke skyldes "kuksuging"... Kan den "store stygge ulven" kanskje vise seg å bare være en liten mus? -Sry babe, menn er i risikogruppen for munnhulekreft. No lickylicky4U srys. Så viser man bare til aftenposten og Michael og slikt.. Seems legit....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå