Gå til innhold

Lift me up


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg helt usynlig på jobb. Har de siste månedene slitt

jævlig psykisk, skulle ønsker noen spurde hvordan jeg hadde det.

Vet jeg selv har ansvar for min egen helse. Men skulle bare

ønske noen hadde sett meg. Er alenemor og jobber mye, men får

null tilbake meldinger på jobben, motiverer ikke akk og hjelper heller ikke på psyken. De må da se jeg har det tung, tenker jeg. Eller er folk redde for å spørre om slik.

Har tidligere vært sykemeld av psykiske årsaker. Har ikke sjefen et ansvar om å følge opp litt. Eller er arbeidsmarkedet blitt så hardt at vi helst ikke skal snakke om slike ting???? Skulle

bare ønske meg sett litt!!! Omsorg på jobben??? ikke sett noe til den gitt. På min jobb skal man helst ikke være syk, og psykisk

syk ja det er iallefall ikke noen grunn, da er man lat.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget. Og jeg vil

unngå å bli sykemeld, mest for egen del. Men da hadde det hjelpa på og bli sett litt!!!!!!

Hlsen Usynelig

Anonym poster: 6607923df945bfbc6032bcc871d9d834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...