AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Føler meg helt usynlig på jobb. Har de siste månedene slitt jævlig psykisk, skulle ønsker noen spurde hvordan jeg hadde det. Vet jeg selv har ansvar for min egen helse. Men skulle bare ønske noen hadde sett meg. Er alenemor og jobber mye, men får null tilbake meldinger på jobben, motiverer ikke akk og hjelper heller ikke på psyken. De må da se jeg har det tung, tenker jeg. Eller er folk redde for å spørre om slik. Har tidligere vært sykemeld av psykiske årsaker. Har ikke sjefen et ansvar om å følge opp litt. Eller er arbeidsmarkedet blitt så hardt at vi helst ikke skal snakke om slike ting???? Skulle bare ønske meg sett litt!!! Omsorg på jobben??? ikke sett noe til den gitt. På min jobb skal man helst ikke være syk, og psykisk syk ja det er iallefall ikke noen grunn, da er man lat. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget. Og jeg vil unngå å bli sykemeld, mest for egen del. Men da hadde det hjelpa på og bli sett litt!!!!!! Hlsen Usynelig Anonym poster: 6607923df945bfbc6032bcc871d9d834
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå