Gå til innhold

hva kan det være?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kjempe vondt i hodet i fem dager.mest på høyere side og når jeg fysisk anstrenger meg føles det pulserende.ellers har jeg sterkt feber følelse,energiløs, og og av og til føles det som hjertet synker og slår svakt.brennende følelse i øynene.innimellom pustebesvær.jeg skjønner ikke hva det kan være? Jeg tenker jeg burde ta en tur innom fast legen min imorgen.

Anonym poster: ad500b569f358078e79eb314821853b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensa? muskelanstrengelse? Det kan sikkett være mye. Gå til legen, de finner ut av det. Vi på KG kan bare spekulere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...