Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på gjennomreise via Narvik og har lyst til å tilbringe noen timer i byen, Hva bør jeg få med meg? Har notert meg fjellheisen.

Ser for meg å spise middag et sted i Narvik, noen steder som kan anbefales? Ellers er jeg åpen for forslag.

Hvor kan man parkere bil? Finnes det parkeringssteder i nærheten av sentrumsområdet?

Anonym poster: e777d79b5a48495e97bfeea113a16f7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange steder det går an å parkere, du finner for eksempel nesten alltid parkeringsplass mot avgift i gate 1 eller 2 :) Fjellheisen er bra, spesielt om det er fint vær. Ellers er det jo Krigsminnemuseet, hvis slikt er interessant? Av butikker er det meste på de to sentrene, men også noe i gate 1.

Spise middag... Hmm, jeg bor ikke lenger i Narvik, så der må jeg faktisk bare si at jeg er usikker. Beste tipset jeg kan gi er Bella Napoli rett ved torvet. Italiensk, rimelig og veldig god mat. Den restauranten har overlevd i Narvik i mange år, og har godt renomme.

Anonym poster: 79011fcad2bc52327d77a22f5542b0db

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Hvor ligger disse sentrene?

Har kikket på menyen til Bella Napoli, det ser ganske bra ut. Stort utvalg :)

Anonymous poster hash: e777d...f7c
Skrevet

Takk for svar. Hvor ligger disse sentrene?

Har kikket på menyen til Bella Napoli, det ser ganske bra ut. Stort utvalg :)

Anonymous poster hash: e777d...f7c

Begge ligger nær/i sentrum, det første på venstre sida av E6 gjennom byn, mens AMFI ligger på høyre side av E6 noen hundre meter lenger nord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...