leeemx Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg begynte på microgynon første mensterasjons dag, 28 mai, typen med 21 piller. Har altså nå tatt 9 piller, og har enda mensen, noen timer er det ingenting, så andre ganger blir det mye og en av dagene var blodet brunt. Har noen erfart det samme? Begynte på pillen for å ha sikker sex med typen, funker ikke så bra når jeg ikke slutter å blø.. hørt folk blør opptil 2 måneder, noen som har opplevd det her?
Gjest kiramin Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Opplevde ikke noe til ekstra blødning så vidt jeg kunne huske da jeg gikk på den p-pillen, men vet at prevansjonsmiddler kan gi uregelmessige blødninger. Er jo ikke samme greien, men når jeg startet på p sprøyta hadde jeg uregelmessige blødninger, noen dager kom det lite, til ingenting, andre mer, og det var også brunt noen ganger. Tror dette bare skjer i startfasen som oftest, for nå har jeg ikke hatt mensen på over ett og ett halvt år sikkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå