Gå til innhold

Pedofil på tusenfryd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette men jeg prøver, flytt meg om det er feil :)

I dag var klassen min på klassetur på tusenfryd, vi er en gjeng 16 åringer og jeg og noen venninner hadde en svært ekkel episode i dag! (Spesielt venninnen min)

Vi gikk rundt på tusenfryd og det var ikke veldig mange der siden det var ganske tidlig på en onsdag, men mot oss kommer to menn i 40 årene og ser litt slubbete ut med litt dårlig klær og ustelt utseende (ikke uteligger utseende men litt dårligere enn normalt)

Plutselig så bøyer han ene mannen seg ned og tar venninnen min på skrittet! Vi ble helt sjokkert alle sammen (vi gikk 4 jenter sammen) og bare så på hverandre før vi faktisk skjønte hva denne mannen hadde gjort mot venninnen min! Altså det som skjedde i detaljer var at han gikk tett opp mot henne, bøyde seg ned mens han fortsatte og gå og bare strøyk hånden sin hardt mot skrittet hennes og gikk videre!

Hva hadde dere gjort? Æsj, kjenner jeg er kvalm enda! Fryktelig vondt å tenke på at disse to mennene faktisk kanskje går rundt på tusenfryd og gjør sånn på andre jenter nå!!

Beskrivelse av de to mennene:

Han ene hadde dongeri bukse og dongeri jakke, ca 190 cm og mørk blondt hår

Han andre (han som tok venninnen min på skrittet) han hadde på seg joggebukse, en mørk jakke og var ca 175 cm høy og litt små lubben, han haltet litt når han gikk.

Det rare er at veien vi gikk på var veldig brei og det var svært tydelig hva han gjorde! Det var til og med en kiosk ca 20 meter unna med ansatte i!

Hjelp..

Anonym poster: ea30bdaab63bc3a121522cb66eaab032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere burde tatt det opp med noen som jobber på Tusenfryd og eventuelt politiet.

Men, man er ikke nødvendigvis pedofil av å gripe en tenåring i skrittet. Mer gris vil jeg si.

F.eks. vil pedofile tenne på barn under 12 år eller der omkring, ikke fult utviklede jenter/gutter.

Anonym poster: 5e17bd9f505147e028e413af7b59b115

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er 16 så det er ikke pedofili. Hadde vært pedofili om dere hadde vært 12, men ja, si fra til tusenfryd.

Anonym poster: e3d96d82aee1ccb8bb11463d204d4962

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier: Pedofile tenner på at barn er barn. 16-åringer er unge, men de har ikke samme fysiske trekk som det pre-pubertale barn har. Dette er ikke pedofili.

Men det er selvsagt uakseptabelt og ekkelt, og dere bør i det minste si fra til Tusenfryd om det.

Anonym poster: def1a68499ba18167f966cf3a24f453a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å henge dere opp i om dette er pedofili eller ikke, da. Det er jo ikke det som er poenget.

Si fra til noen på Tusenfryd, ring eller helst møt opp og be om å få snakke med noen i ledelse. Dette er seksuell trakassering, og kan faktisk anmeldes. Dere kan uansett ringe politiet og gi beskjed om det, i tilfelle de får inn flere meldinger om dette. Er det noen som faktisk går rundt på Tusenfryd og gjør dette på mange, er det litt mer alvorlig enn om det bare var et engangstilfelle - et tåpelig påfunn av en idiot av en mann.

Anonym poster: 690980ed99b2e75347a1805d4fc9871a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal sende en mail til Tusenfryd med en nøyaktig beskrivelse av mennene så de er klar over hendelsen og kan følge med på om de dukker opp igjen. Det er dog ikke usannsynlig at Tusenfryd bare var en en-dagsgreie, og at neste gang er vinterbro senter/ski storsenter/oslo city/you name it.

Anonym poster: 1b2c9c40b83af9fcc0bdcdd3b9d08ad3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

Pedofili defineres som seksuell preferanse til pre-pubertale barn. I diagnosemanualene har man hittil operert med at pre-pubertale barn generelt er barn under 13 år.

Hebefili referer til en seksuell preferanse og tiltrekning til enkeltpersoner som er mindreårige og i de første årene av puberteten, vanligvis aldrene 11 til 14 år.

Så dere kommer ikke under noen av disse begrepene. Ergo, han var bare en kåt fyr som ville ha smårips.

Når det er sagt, så gikk fyren langt over streken. Dere burde ha rapportert det videre.

Endret av Carla H.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å henge dere opp i om dette er pedofili eller ikke, da. Det er jo ikke det som er poenget.

Si fra til noen på Tusenfryd, ring eller helst møt opp og be om å få snakke med noen i ledelse. Dette er seksuell trakassering, og kan faktisk anmeldes. Dere kan uansett ringe politiet og gi beskjed om det, i tilfelle de får inn flere meldinger om dette. Er det noen som faktisk går rundt på Tusenfryd og gjør dette på mange, er det litt mer alvorlig enn om det bare var et engangstilfelle - et tåpelig påfunn av en idiot av en mann.

Anonym poster: 690980ed99b2e75347a1805d4fc9871a

Det holder nok fint å sende en mail. Det vil bli tatt seriøst, de vil ikke ha sånt i parken sin.

Anonym poster: 1b2c9c40b83af9fcc0bdcdd3b9d08ad3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiramin

Og kalle han pedofil, synes jeg er feil. Forsvarer ikke det han gjorde, for det var jo jævla ekkelt, men han er slettes ikke pedofil. Ta heller å informer tusenfryd om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forsøk på trolling

Anonym poster: 77fdb25a9df3524ab07e7e2f6957c44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nefertiti.

Dere burde sagt ifra til ansatte den dagen dere var der, og eventuelt pekt de ut da. Å prøve å finne de nå, er umulig hvis ikke gjør det samme igjen, og noen faktisk sier i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vakter på tusenfryd som helt sikkert ville tatt dette ganske så seriøst. Si fra til en ansatt med en gang sånt skjer, så ringer de til vaktavdelingen som kaster ut vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor sa dere ikke i fra til noen dere og da? Det hjelper jo ikke å skrive om det her på forumet.

Anonym poster: aa8e1a193fc304bc9dfff07433fa5123

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er seksuelt overgrep og dere burde sagt ifra til vaktene med en gang. De som jobber i kioskene er ungdommer på 16 selv med minimal opplæring.

Bare unngå å bruk definisjonen pedofili siden dette ikke var tilfellet her og det kan skape misforståelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forsøk på trolling

Anonym poster: 77fdb25a9df3524ab07e7e2f6957c44d

Dette er da absolutt ikke trolling, har da vel bedre ting å gjøre enn å sitte her å lure folk jeg aldri før har møtt.

Uansett, tusen takk for tilbake meldinger, vi tok kontakt med tusenfryd og det hadde kommet fler henvendelser angående denne mannen, han hadde nemlig ikke gjort dette bare med oss, men med fler barn helt nede i 8 års alderen og opp til 16-17.. UTROLIG ekkel fyr!!

Men uansett, vi fikk sagt i fra sånn som noen andre også hadde gjort! :) får håpe han er borte nå!! Huff :)

TS :)

Anonym poster: ea30bdaab63bc3a121522cb66eaab032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn nede i 8 års alder?!

Jeg sier bare 3 ord:

Kastrering

Sløv

Hekksaks.

Anonym poster: fd0ad39bb6709e103d192883f7b6be3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...