AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Hei. Unnskyld hvis jeg har spurt om dette før, men jeg lurer på en ting. på lørdag etter fest stupfull så falt jeg på gulvet helt ut av det blå fra stående stilling og slo halebeinet og fikk blåmerke på ryggen. Jeg låg på siden. Hva kan ha skjedd inni huet mitt, siden jeg bare datt helt uten videre? Jeg husker ingenting. Anonym poster: f7c3e832030eed25b63d56b4b94735e9
Gjest Blomst83 Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Promille påvikrker balansenerven din.Noe mer hokus pokus enn det er det ikke,
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Dette har du fått svar på mange ganger før, i alle de trådene du har laget om dette. Grunnen til at du ramlet og slo deg var at du drakk ei hel flaske vin på en time, kombinert med medikamenter antidepressiva og antipsykotikum, i tillegg drakk du på tom mage, så du ble rett og slett pærefull. Når du kommer på et så høyt promillenivå, kombinert med medisiner som ikke skal blandes med alkohol, så slutter mye å virke, bl.a hukommelse og balanse. Det er dømt til å gå galt, enkelt og greit. Forhåpentligvis har du lært til neste gang. Anonym poster: 891076700530d7c7b77e195954f42a5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå