Gå til innhold

Holde ut lengre under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få mannen din til å holde ut lengre under sex, sånn at han ikke kommer så fort??

Hva gjør dere? Hvor lenge holder dere på, hvor mange orgasmer får dere?

Anonym poster: 5e9ccf940da374f90e3d5bd90512a2e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og dere som ikke får vaginalorgasme, holder dere på i lang tid, eller bare til han kommer?

Anonym poster: 625ef324443685452df2874ebf99e236

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss typen din kommer fort så kan det jo være lurt å ta "pauser" innimellom. Altså bare stopp litt å vent noen sekunder slik at han ikke kommer med en gang. Dessuten så hjelper det å ha sex ofte, viss det er noe dere har lyst til da så klart.

Hvor ofte man får orgasme kommer jo helt ann på, selv klarer jeg ikke å få vaginal orgasme, og da holder vi ofte på til han kommer, og så hjelper han meg og komme etterpå. ;)

Du kan jo også onanere samtidig som han penetrerer deg da... da kan det jo hende at du kommer før han, og opptil flere ganger viss det er noe som fungerer for deg da.

Anonym poster: 0d135a8a3de3f76e49ac99d7ca20bf67

• Liker 2
Skrevet

Mann her :)

Slet litt med de samme tidligere, men vi har funnet ut av det.......hvis vi har tid nå så runker hun meg/suger meg litt først til jeg kommer. Så kan jeg konsentrere meg om henne en stund (f.eks. slikking) - da kommer hun gjerne. Når jeg så er klar igjen så "holder jeg ut" mye lengre og vi får gjerne en orgasme til begge to.

Da tar det så klart litt lengre tid, men det er jo absolutt verdt det :)

• Liker 2
Skrevet

Og dere som ikke får vaginalorgasme, holder dere på i lang tid, eller bare til han kommer?

Anonym poster: 625ef324443685452df2874ebf99e236

Holder på til han kommer. Liker ikke å stimulere klitten mens jeg har han inni meg, er ikke godt. Uansett er det mye bedre å ha god sex uten orgasme enn å "jakte" på o'en.

Skrevet

Vi holder 'lenge' på, et vanlig samleie for oss er vel på 30-60 minutter. Han bare tar det litt roligere noen ganger slik at han holder igjen utløsningen. Har desverre ikke hatt sex mange ganger på rad siden jeg har blitt anspent og derfor lettere blir sår. Før hadde vi gjerne sex fem/seks ganger i døgnet.

Skrevet

Jeg holder ut så lenge jeg vil. Kan komme etter 1 min eller 1 time alt ettersom.

Man må bli flink på variasjon. Variere tempo er det viktigste, med små 1-2-sekunders pauser innimellom pumpinga. Ellers har jeg onanert veldig mye og er trent i å kjenne når jeg skal til å komme.

Skifte stillinger hjelper også for å få inn disse pausene.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Bare vær klar over at for mye trening kan ødelegge sjansens for å komme fort igjen . Har en kamerat som kom for fort og han trente så mye på å holde igjen, at han ikke kan ta kjappiser mer. Kjipt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...