AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Det er noe jeg har gjort i snart 5 år nå. Helt siden tights ble akseptabelt. Jeg bruker kun sort tighs, så det ser vel ut som jeg bruker samme bukse hver dag :/ Har et par dongeri-tightser men de blir sjeldent brukt. Om sommeren bruker jeg kortere tightser. Også i sort. Har noen med ulikt mønster på... Men jeg har mange fine topper/tunikaer på meg da Så håper jo klesstilen min ser variert ut fordi om jeg ikke går i vanlig dongeri. Synes liksom bare tights går til alt.. Er jeg veldig rar?? Anonym poster: 45e8ebe0098690725ab82ec1875cff05
Gamerfrue Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 jeg synes personlig at tights til vanlige skjorter kan se litt harry ut og være litt i overkant formvisende hvis man ikke har noe som dekker rumpa, men dette er en subjektiv mening og ikke en fasit. Mange synes dette er veldig pent 14
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Det er noe jeg har gjort i snart 5 år nå. Helt siden tights ble akseptabelt. Jeg bruker kun sort tighs, så det ser vel ut som jeg bruker samme bukse hver dag :/ Har et par dongeri-tightser men de blir sjeldent brukt. Om sommeren bruker jeg kortere tightser. Også i sort. Har noen med ulikt mønster på... Men jeg har mange fine topper/tunikaer på meg da Så håper jo klesstilen min ser variert ut fordi om jeg ikke går i vanlig dongeri. Synes liksom bare tights går til alt.. Er jeg veldig rar?? Anonym poster: 45e8ebe0098690725ab82ec1875cff05 Noen vil sikkert mene at du er rar, men ikke jeg - jeg gjør akkurat det samme. Bruker stort sett dongeritights med ulike tunikaer til, og trives med det. Bryr meg ærlig talt ikke om hva andre mener. Anonym poster: 5f081b90db58ef4066b3d3d592931c10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Det er noe jeg har gjort i snart 5 år nå. Helt siden tights ble akseptabelt. Jeg bruker kun sort tighs, så det ser vel ut som jeg bruker samme bukse hver dag :/ Har et par dongeri-tightser men de blir sjeldent brukt. Om sommeren bruker jeg kortere tightser. Også i sort. Har noen med ulikt mønster på... Men jeg har mange fine topper/tunikaer på meg da Så håper jo klesstilen min ser variert ut fordi om jeg ikke går i vanlig dongeri. Synes liksom bare tights går til alt.. Er jeg veldig rar?? Anonym poster: 7ea13a500336e2daa84170b63599b06d
Gjest kiramin Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Jeg kan ikke huske sist jeg brukte dongeri bukse ( nå snakker vi maaange år siden sist ), eller sist jeg brukte joggebukse når jeg var ute på f.eks butikken. Jeg går også kun i sort tights, å da mener jeg hele tiden. Standaren min er tights, singlett og en hettegenser over. Alltid. Du er ikke rar TIghts er veldig behagelig, og ett helt greit fint klesplagg. Billig er det også! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 jeg synes personlig at tights til vanlige skjorter kan se litt harry ut og være litt i overkant formvisende hvis man ikke har noe som dekker rumpa, men dette er en subjektiv mening og ikke en fasit. Mange synes dette er veldig pent Jeg bruker alltid plagg som går over rumpa. Synes jeg ser bedre/slankere ut med tights rett og slett... Anonym poster: 45e8ebe0098690725ab82ec1875cff05 4
Gjesten Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Hvorfor lagde du tre identiske tråder om dette? Jeg synes nok det er litt spesielt å gå i bare tights, for jeg fatter ikke at du klarer det om vinteren. Estetisk kommer det helt an på hva du har over. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 Det er ikke rart i det hele tatt. Tights er veldig behagelig, kan kombineres med mye og er deilig å ha på seg nå på sommeren. Anonym poster: fdb9048b9cd30e6b6d9b1c03fd59b98c
Sapree Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er også sånn:p Synes dongeri er for stramt XD Men jeg føler at folk synes jeg bruker de samme klærne om og om igjen siden jeg alltid har på meg en svart tights..Men ja har mange topper og tunikaer å velge mellom Jeg går uansett med klær jeg trives best med.
loffen Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 Jeg synes det er rarere at det er tre helt like tråder om det! 9
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Ja det er behagelig men det er ikke tvli om at en skikkelig skinnyjeans er mer kledelig på de fleste kontra tights. Jeg bytter på. 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #12 Skrevet 4. juni 2013 KUN TIGHTS? Wow. Greit nok at det er et hendig plagg og går til mye, men KUN det liksom? Og alle er sort? Ikke en grå en engang? Du.. det er litt sært altså. Dongeribukser må jo ikke sitte på kroppen som lateks akkurat. Og det finnes mange type bukser og da. Og hva med skjørt? Kan jo gå med tights under dem og, men både tykke og tynne strømpebukser funker som regel like greit. Altså, hva er så uønsket ved å variere det da. Hele klesstilen. Anonym poster: 249b12eb970904b9cbd3bf992fd95cfd 16
Adhara Skrevet 5. juni 2013 #13 Skrevet 5. juni 2013 Ja, det er kjemperart. Kjøp deg ei skikkelig bukse, jente. 13
Chloe- Skrevet 5. juni 2013 #14 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hva gjør du ved anledninger man må kle seg mer respektabelt?! Endret 5. juni 2013 av Chloe- 8
Gjest Morteno Skrevet 5. juni 2013 #15 Skrevet 5. juni 2013 Husker jentene begynte å gå med tights da jeg gikk på videregående. Så utrolig stygt ut. Da brukte de de svarte treningstightsene med farget stripe på siden. Uff. Tights kan være pent på noen, men pleier som oftest å se folk som ikke burde gå med, som går med det.. Jaja. 2
edderkoppdame Skrevet 5. juni 2013 #16 Skrevet 5. juni 2013 (endret) takk for at du informerer. edit: Må bare legge til at selv bruker jeg skinnyjeans. Endret 5. juni 2013 av edderkoppdame
jabx Skrevet 5. juni 2013 #17 Skrevet 5. juni 2013 Er jeg veldig rar?? Synes det er fint at du gjør det så enkelt for gutta å se rumpa di!
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juni 2013 #19 Skrevet 5. juni 2013 Og min mening om tights er ikke egnet til å nedfelles i skrift på et åpent forum som dette. (Ordet tights har forøvrig også betydningen 'strømpebukse' på engelsk, ikke uten grunn) 13
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2013 #20 Skrevet 5. juni 2013 Hva gjør du ved anledninger man må kle seg mer respektabelt?! Går an å kombinere rights med en fin topp og høyhælte sko. Men tights og topper som ikke dekker ræva ser tacky og 14iss ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå