Gå til innhold

Suge vs bli knullet i munnen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å suge typen, men tenner også veldig på tanken om at HAN skal ta litt styringen og mer "knulle meg i munnen".

Har ikke turt å si det til han, og redd han skal synes jeg er rar. Han liker å bli sugd, men han er liksom forsiktig, og gjør ikke noe for å styre tempo eller ta kontrollen selv.

Er dette rart?

Anonym poster: a8e18e3232632e513688fb201b547f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - føler det samme selv og sa det til han i fylla engang; at han gjerne kunne bli litt mer "dominant" på det området en gang i blandt.

Har skjedd ett par ganger etter det; deilig!

Skrevet

Å kommunisere hva dere ønsker seksuelt er veldig viktig - særlig for å vedlikeholde et bra sexliv på sikt! Go for it.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hvor kan jeg finne damer som dere?

Anonym poster: e2575ac9c975a4ab7fac0fa383bc4357

• Liker 14
Skrevet

Jeg tror de fleste gutter kunne tenke seg det (selv om det er digg å bli tatt hånd om og slappe av med en blowjob og!) men det er ikke noe man(n) tar initiativ til tidlig i et forhold. Det, analsex og bondage er ikke det man foreslår på første daten - vi vil ikke skremme dere bort heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar dere load'n i kjeften og da? bruker dere nok spytt, eller bare tørr suging? blir det slutt, ta kontakt med meg :) med mindre dere har noen pene venninner som er like engasjerte i suging :)

AnonymBruker
Skrevet

Tar dere load'n i kjeften og da? bruker dere nok spytt, eller bare tørr suging? blir det slutt, ta kontakt med meg :) med mindre dere har noen pene venninner som er like engasjerte i suging :)

Selvfølgelig skal ladningen i munnen og ned. Tørrsuging? Hvordan går det til - det hørtes jo vondt ut!? Når jeg suger er det både spytt og hender med i bildet, gjerne en på ballene og en som runker samtidig som jeg suger. Funker knall!

Anonym poster: 02b0e3068b30237d19c05fc500cb1098

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det til han. Jeg tenner også på det, og etter min erfaring elsker gutta det også ;)

Anonym poster: 3233db0c5a98a7ca62bc641dd906d7fc

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Neida, det er ikke rart i det hele tatt. Bare fortell han hva du tenner på, tviler sterkt på at det vil bli tatt ille opp på noen måte.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du synes det er ubehagelig å gå rett på "jeg liker at du er dominant, så knull meg i munnen", så burde du si til han at du liker at han tar kontrollen. Før hånden hans til hodet ditt når du suger han slik at han holder litt fast i håret ditt, da kan det hende han presser deg dypere når han synes det er godt.

Eller så kan du si til han at du vil ligge i mens du suger han (på ryggen), da må han ligge over og føre penisen inn i munnen din selv. Det kan bli slitsomt i lengden for han, men da skjønner han at du liker det.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg tror de fleste gutter kunne tenke seg det (selv om det er digg å bli tatt hånd om og slappe av med en blowjob og!) men det er ikke noe man(n) tar initiativ til tidlig i et forhold. Det, analsex og bondage er ikke det man foreslår på første daten - vi vil ikke skremme dere bort heller.

Haha, du skulle bare visst :nigo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes det er ubehagelig å gå rett på "jeg liker at du er dominant, så knull meg i munnen", så burde du si til han at du liker at han tar kontrollen. Før hånden hans til hodet ditt når du suger han slik at han holder litt fast i håret ditt, da kan det hende han presser deg dypere når han synes det er godt.

Eller så kan du si til han at du vil ligge i mens du suger han (på ryggen), da må han ligge over og føre penisen inn i munnen din selv. Det kan bli slitsomt i lengden for han, men da skjønner han at du liker det.

Takk for godt svar. Jeg tror jeg vil gjøre det på denne måten. Kanskje hinte om at han kan dominere litt mer.

Det med å ligge på ryggen men jeg suger han er noe å av det jeg synes er mest spennende å tenke på! Bare at han er over meg og tar kontrollen.

Men rart hvor skummelt det er å skulle si det til han.....

Anonym poster: a8e18e3232632e513688fb201b547f43

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet (endret)

Munnknulla dama mi første kvelden, jeg. Ikke kom det som noe sjokk på henne heller.

Edit: og analt etterpå. Pussig at jeg ikke liker brannbil, men liker analt, i grunn. :)

Endret av Eric of Hlathir
AnonymBruker
Skrevet

nam.

Haha, du skulle bare visst :nigo:

Anonym poster: 3df6c3abdb84742c30701deadbff7205

Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

-

Endret av Nikki09
AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare si det :) og du trenger jo ikke nødvendigvis si "knull meg i munnen", men at du tenner på tanken om at han er mer dominant der... så kan dere utforske det gradvis om det tenner ham også (og det vil jeg tro det gjør). Jeg har flere greier jeg knapt har tenkt på før kjæresten har hintet frampå (enten fysisk eller ved å si noe), men som jeg gjerne blir nysgjerrig på og fantaserer om etter at det er brakt på bane. Og jeg vet i hvert fall ikke helt hvor mine egne eller den andres grense går "til slutt"; så lenge en er trygg på hverandre kan det godt være store rom for å eksperimentere.

Anonym poster: d4bc5abc83038531838a152745282d35

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Liker å bli sugd, men kan ikke si at jeg har det største behovet for å knulle henne i munnen. Vet ikke, jeg ser bare ikke for meg at det er noe godt for henne at jeg står der og støter inn i kjeften hennes. Vil helst at jenta skal ha det fint også :)

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Liker å bli sugd, men kan ikke si at jeg har det største behovet for å knulle henne i munnen. Vet ikke, jeg ser bare ikke for meg at det er noe godt for henne at jeg står der og støter inn i kjeften hennes. Vil helst at jenta skal ha det fint også :)

Det er vel neppe hvordan det kjennes som er hovedgrunnen til at mange tenner på det, men det psykiske kicket de får av å bli dominert. Og tanken på at noen (som de selv vil ha sex med selvsagt) har så lyst på dem at de ikke klarer å styre seg.

Ikke rart TS. :)

• Liker 7
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er vel neppe hvordan det kjennes som er hovedgrunnen til at mange tenner på det, men det psykiske kicket de får av å bli dominert. Og tanken på at noen (som de selv vil ha sex med selvsagt) har så lyst på dem at de ikke klarer å styre seg.

Ikke rart TS. :)

Joda, det er greit det, men det finnes andre måter å dominere på, som jeg ikke synes er like vulgært. Da gjør jeg heller det jeg er mest komfortabel med.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er med på det meste for å tilfredstille dama jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...