Gå til innhold

Hva skal man egentlig med menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drepe edderkopper, pule, skru opp lamper og se actionfilmer med.

Også greit med en mann som livspartner og bestevenn:D

Anonym poster: 60884024df11d3dea2df6cc287c6a939

Livspartner? Finnes jo ikke trofaste menn der ute, De vil bare tømme seg i alt med puls. Æsj.

Anonym poster: 70e52cd7478abffabc75b095fce85869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hva man 'skal' med menn ?

Med menn, de riktige menn, skal man leve, oppleve, lære, le og gråte.

Med riktige menn er man til fulle menneske, elsker(inne) og venn.

I korte ord; Alt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med kvinner?

Anonym poster: 01d37fb470ab93e5fe941790c6624310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med kvinner?

Anonym poster: 01d37fb470ab93e5fe941790c6624310

Kvinner driver ikke og jukker på alt som rører seg. Vi tenker med hodet og ikke med underlivet. Så vi er mer intelligente enn menn.

Anonym poster: 70e52cd7478abffabc75b095fce85869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner driver ikke og jukker på alt som rører seg. Vi tenker med hodet og ikke med underlivet. Så vi er mer intelligente enn menn.

Anonym poster: 70e52cd7478abffabc75b095fce85869

Merkelig at teknologifelter er fulle av menn da, og at nedten alle nye store oppdagelser og utvikling blir gjort av menn.

Mens kvinner er mer opptatt av hjernetomme blogger om mote og sminke.

Veldig merkelig det der mannehater.

Anonym poster: 1d3f663c19e60ba50f0d03073c3fb207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Kvinner driver ikke og jukker på alt som rører seg. Vi tenker med hodet og ikke med underlivet. Så vi er mer intelligente enn menn.

Anonym poster: 70e52cd7478abffabc75b095fce85869

Gud...det der 'menn er fra mars og kvinner er fra venus' konseptet er så drepende kjedelig og patetisk!

Jeg mener...hør på deg selv! Du er jo virkelig inngrodd i tankegangen din. Når skal folk slutte å greie alle under en kam og heller tenke mer individuelt? Om en man jukker på alt og snakker huleboer, så er ikke det dermed sagt at alle menn er slik. Om en fotballfrue elsker å retusjere seg selv og sin hverdag i troen om at folk kjøper det bullshitet, så er det ikke dermed sagt at alle andre kvinner gjør det.

Få hodene ut av ræven folkens! Vi trenger menn like mye som vi trenger kvinner på denne planeten. Planeten er vel kanskje uenig på akkurat det, i og med at den er på vei ned og under...p.g.a. menneskeheten, men dere skjønner greien!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan en planet gå under pga menneskeheten? Utdyp.

Har menneskeheten plassert en enorm bombe inni planeten tellus uten at jeg har fått vite det? Eller bygd en "death star" i god starwars stil?

Anonym poster: 1d3f663c19e60ba50f0d03073c3fb207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er selvstendige i dag, tjener egne penger, klatrer stadig høyere på karrièrestigen og kan få egne barn uten hjelp av en mann (kunstig inseminasjon)...så hva skal man egentlig med menn?

Anonym poster: f65aee9588f5dd56b8624073d2faf99b

Du vet at det fortsatt er forbudt å abortere guttefostre?

Anonymous poster hash: c2eb4...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at teknologifelter er fulle av menn da, og at nedten alle nye store oppdagelser og utvikling blir gjort av menn.

Mens kvinner er mer opptatt av hjernetomme blogger om mote og sminke.

Veldig merkelig det der mannehater.

Anonym poster: 1d3f663c19e60ba50f0d03073c3fb207

Ikke så rart, siden kvinner ikke har fått lov til å ta høyere utdannelse, de skulle være hjemme med hus og barn og stå mannen bi med oppvartning når han kom hjem - og slik hindret kvinner å utvikle eventuelle potensiale de måtte ha hatt. Når kvinnene først fikk anledning, så har de stormet oppover, tatt høyere utdanning og er i ferd med å spise seg inn på områder mennene tidligere har dominert. Jeg vil si det er synd kvinnene ikke har hatt anledning før pga forventninger og sosiale koder (og også fordi de ikke fikk lov), da tror jeg vi ville sett at vi hadde kommet MYE lenger i dag.

Anonymous poster hash: f65ae...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart, siden kvinner ikke har fått lov til å ta høyere utdannelse, de skulle være hjemme med hus og barn og stå mannen bi med oppvartning når han kom hjem - og slik hindret kvinner å utvikle eventuelle potensiale de måtte ha hatt. Når kvinnene først fikk anledning, så har de stormet oppover, tatt høyere utdanning og er i ferd med å spise seg inn på områder mennene tidligere har dominert. Jeg vil si det er synd kvinnene ikke har hatt anledning før pga forventninger og sosiale koder (og også fordi de ikke fikk lov), da tror jeg vi ville sett at vi hadde kommet MYE lenger i dag.

Anonymous poster hash: f65ae...99b

Her ser jeg en med narsisstiske tendenser og som tar på seg offerrollen. Du har spist din del av feminisme propogandaen ser jeg.

Her har vi et par filmsnutter med meget kloke damer som sier hva de mener om feminisme:

https://www.youtube....h?v=eKzdW7kVOIs

https://www.youtube....h?v=6t0O-iV8KBI

Og litt mer om feminisme:

https://www.youtube....8B15D487A719348

https://www.youtube....h?v=1-s5LFCARWI

Så får du lese deg opp på Karl Marx, propoganda og demonisering, og kommunisme, nazisme, ku klux klan osv.

Endret av glidemiddel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, en dildo er jo uansett 10 ganger mer deilig, men den tjener dessverre ingen penger.



Anonymous poster hash: e97c3...e5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja herre, hva skal vi med menn?? - vi har jo SPERMBANKER!!

:scorpis:

Hva skal vi med gårder og fiskebåter? Vi har jo fisk, melk, kjøtt, frukt og grønnsaker i hylla på BUTIKKEN.

Her er et forslag: Vi oppretter to stater hvor den ene kun er menn og den andre kun kvinner. Ingen handel mellom de to er lovlig og det eneste som overføres er sperm fra mannestaten til kvinnestaten og guttebarn den andre veien.

Så får vi se hvor lenge kvinnene kan overleve på å sminke hverandre, klippe håret til hverandre og pleie hverandre på syke og eldrehjem...

Anonymous poster hash: 1d3f6...207

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi med gårder og fiskebåter? Vi har jo fisk, melk, kjøtt, frukt og grønnsaker i hylla på BUTIKKEN. Her er et forslag: Vi oppretter to stater hvor den ene kun er menn og den andre kun kvinner. Ingen handel mellom de to er lovlig og det eneste som overføres er sperm fra mannestaten til kvinnestaten og guttebarn den andre veien.Så får vi se hvor lenge kvinnene kan overleve på å sminke hverandre, klippe håret til hverandre og pleie hverandre på syke og eldrehjem... Anonymous poster hash: 1d3f6...207

Årets beste så langt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så rart, siden kvinner ikke har fått lov til å ta høyere utdannelse, de skulle være hjemme med hus og barn og stå mannen bi med oppvartning når han kom hjem - og slik hindret kvinner å utvikle eventuelle potensiale de måtte ha hatt. Når kvinnene først fikk anledning, så har de stormet oppover, tatt høyere utdanning og er i ferd med å spise seg inn på områder mennene tidligere har dominert. Jeg vil si det er synd kvinnene ikke har hatt anledning før pga forventninger og sosiale koder (og også fordi de ikke fikk lov), da tror jeg vi ville sett at vi hadde kommet MYE lenger i dag.

Anonymous poster hash: f65ae...99b

Når fikk ikke kvinner lov til å ta høyere utdanning? Hvor mange år siden? Bevis takk

Og hvor er de kvinnene som "stormer frem" nå? Jeg ser ingen kvinnelig Mark Zuckerberg eller Larry Page og Sergey Brin.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk ikke kvinner lov til å ta høyere utdanning? Hvor mange år siden? Bevis takk

Og hvor er de kvinnene som "stormer frem" nå? Jeg ser ingen kvinnelig Mark Zuckerberg eller Larry Page og Sergey Brin.

http://snl.no/Skole_og_utdanning_i_Norge:

"Kvinnenes adgang til utdanning ble bedret. I 1882 fikk kvinner rett til å ta examen artium, og i 1884 adgang til alle embetseksamener. Kvinnelige lærere hadde også fått innpass i den elementære undervisning, og i 1890 ble seminarene åpnet for kvinner. Omtrent samtidig ble også en rekke fagskoler åpnet. Loven av 1896 gjorde den høyere skole til en fellesskole for jenter og gutter. Egne pikeskoler forsvant utover på 1900-tallet."

At kvinner fikk adgang til embedseksamener i 1884 og til seminarene i 1890, betød bare at de fikk formell adgang. Det var ikke uten motstand at kvinner i denne tiden tok høyere utdannelse, og andelen var meget lav.

Dessuten gjorde innføringen av felles beskatning for ektepar i 1921 det lite attraktivt og ulønnsomt for kvinner å jobbe. I 1959 kom et tilbakeslag, da jenter ble pålagt obligatorisk husstellundervisning i skolen som gikk på bekostning av teorifagene.

I 1960 var kvinneandelen i høyere utdanning ca. 20 prosent.

Slik sett var det bare den formelle adgangen til studier som ble gitt kvinner på slutten av 1800-tallet. Det uskrevne forbudet vedvarte til ut på 70-tallet en gang. Man skulle være modig som kvinne for å våge seg på høyere utdannelse. Jeg kjenner flere kvinner fra etterkrigsgenerasjonene som ikke ble tatt alvorlig i fagmiljøene før de hadde tatt to - 2 - doktorgrader.

(Jeg er mann - men jeg forholder meg til realitetene)

Anonymous poster hash: d4766...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket meg en svært ufin retorikk når det kommer til enkelte menns behov for å rakke ned på kvinner:

Man hevder at alle viktige oppfinnelser er gjort av menn. Dette er, for det første, ikke sant. For det andre er det et ugyldig argument, når realiteten er at kvinner i realiteten var utestengt fra å utdanne seg (ikke bare høyere utdanning), og når de først fikk lovfestet rett til dette, møtte de motstand og sosiale stigmaer.

I tillegg var det på 1900-tallet en rekke fremtredende forskere som grembragte banebrytende resultater - men som de aldri ble akkreditert for, fordi mannlige kolleger klarte å ta æren for det de hadde gjort.

Se bare på omstendighetene rundt følgende damer:

Nettie Stevens

Rosalind Franklin

Lise Meitner

Chien-Shiung Wu

Esther Lederberg

Jocelyn Bell Burnell

Forøvrig er 1900-tallet spekket med navn på kvinner som har gjort revolusjonerende forskning og oppfinnelser. Den som hevder noe annet, lyver!

Logikken er:

1. Dere får ikke lov til å bidra, vi skal gjøre dette selv.

2. Hvorfor i all verden bidro dere ikke? - dere må jo være udugelige.

Dette er ikke særlig pent.

(Jeg er fortsatt mann. Jeg kan brukes til dette....)

Anonymous poster hash: d4766...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...