NTMannen Skrevet 5. juni 2013 #21 Skrevet 5. juni 2013 Ut i fra det du skriver,så høres det ut som han kun er interessert i én ting.. Hvordan kan du vite dette? Uansett, ja vi gutter tenker sex, og nei, vi liker ikke å vente på sex. Dere kvinner blir heller ikke mer verdifull i mannens øyne om dere skal spille kostbar. Problemet med dere kvinner er at dere lager problemer av alt. Dere må slutte å analysere og prøve å forstå hva andre tenker, for det klarer dere aldri uansett å få til. Dere kan simpelthen ikke lese andres hjerner. Og det verste er å spørre en veninde om hva hun mener, for hun kan akkurat like lite som deg om menn og hva menn tenker i gitte situasjoner. Ingen kan lese andre hjerner. Det er umulig å vite hva mannen har tenkt og ikke har tenkt. Det samme gjelder for øvrig for kvinner og kvinners hjerner. Det hjelper ikke en gang å spørre en person hva han har tenkt, noen lyver, og andre ikke. Du må bare ta tiden til hjelp for å finne ut hva framtiden bringer. Har dere hatt sex i lang tid eller kort tid, og han dumper deg, så er dikke det det samme som at han har utnyttet deg. Kanskje får han kalde føtter med tanke på deg. Uansett hadde dere kanskje deilig sex mens det varte? Nyt det og ta vare på de gode minnene som den gode sexen ga. Slutt å tenk relasjoner, nyt livet. Gode relasjoner kommer, med tiden. Kanskje gifter du deg med den første du har sex med, eller kanskje blir der først ved sexpartner nummer 5, 10 eller kanskje også nummer 20. Vi menn liker så klart sex, og det er ikke slik at selv om vi har sex med en kvinne på første date, så synker hun i "verdi". Vi menn definerer ikke kvinner som billige i forhold til hvor lang tid det tar for å få henne til sengs første gang. Vi definerer kvinner som billige når de ligger med en ny mann hver helg, og når kvinnene har ligget med alle kompissene dine og halve bygda. Må si det er svært svært underholdende å lese kvinners tanker her inne. Ta dere sammen kvinner. Har dere lyst på sex, så pul i vei. Liker du mannen som viser deg interesse, ja så hopp til sengs. Liker du han fremdeles og han ringer deg dagen etter. Spring over til han og ha vill og hemningsløs sex da også. Fortsett med det så lenge du har lyst og så lenge du liker det. Ikke begynn å tenke og analysere. Ta gjerne også iniativ til å treffe han selv også. Da vet han at også du er interessert i å treffe han, og han slipper hele tiden å mase på deg. Har du lyst, ja så er det ikke noe i veien for å fortsette å treffe han. Du må for all del ikke spille kostbar, det leder bare til frustrasjoner og usikkerhet rundt hva du vil. Plutselig en dag sier han at han elsker deg! Eller kanskje han sier at det ikke funker. Det vil tiden vise! Ønsker han ikke fast forhold med det samme. Fortsett å ha vill sex. Etter hvert kan det hende han ombestemmer seg og vil ha deg for evig tid. Vi menn vill aldri forplikte oss på første date.. ikke etter ei uke, kanskje heller ikke etter en måned. Eller kanskje heller ikke etter flere måneder. Nyt livet mens det varer, ha sex med de som tenner dere. Jeg har levd noen år, og må si dere kvinner virkelig gjør det vanskelig for dere selv, og oss menn. Hvis vi viser interesse, så er det galt. Hvis vi ikke viser interesse, så er det galt. Hvis vi sender meldinger på natten, så er det galt. Hvis vi sender meldinger på dagen, så er det galt. Hvis vi sier vi vil pule dere, så er det galt. Hvis vi sier vi vil ha et seriøst forhold, så er det galt. Hvis vi sier vi vil kose med dere, så er det galt. Dere må slutte å analysere. Liker dere mannen, la han komme inn i deg og nyte deg. Du må selvfølgelig også ha lyst . Hvis musa di sier at du har lyst, så skal du lytte til den og ikke til ditt forvirrede hode, det har aldri rett når det skal prøve å analysere mannens intensjoner. For all del, IKKE snakk med vennindene dine om hva de mener. De har alltid feil, OG de kan også ha egne intensjoner. Kanskje jakter de på samme mannen som deg. Eller kanskje de er redd for at du skal få deg kjæreste slik at de blir sittende alene når DU ikke har tid til henne når du bruker all tid på din nye og deilige mann. Dere kvinner er eksperter i å ødelegge for dere selv, og dere ødelegger bevist for andre veninder. Kutt ut rådføringen med vennindene dine. Det blir bare rot av det.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. juni 2013 #22 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hvordan kan du vite dette? Nå har jeg aldri sagt jeg vet dette da, jeg kom med et råd. Og veldig ofte når man gir et råd, så sitter man ikke på konklusjonen, men man baserer det på egne tanker, følelser og erfaring. Jeg vet ikke hva denne gutten egentlig vil, på samme måte som du ikke vet noe om det du skriver om. Endret 5. juni 2013 av Calavi 2
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 #23 Skrevet 5. juni 2013 Nå har jeg aldri sagt jeg vet dette da, jeg kom med et råd. Og veldig ofte når man gir et råd, så sitter man ikke på konklusjonen, men man baserer det på egne tanker, følelser og erfaring. Jeg vet ikke hva denne gutten egentlig vil, på samme måte som du ikke vet alt det du skriver om. Jeg tok litt av når jeg svarte deg, men svaret var ikke bare myntet på det du skrev ;P Har en tendens til å skrive mye når jeg har noe på hjertet. Det var din kommentar samt mange andre kommentarer som utløste mitt svar til deg
Guybrush Skrevet 5. juni 2013 #24 Skrevet 5. juni 2013 Lurer på hva det betyr når en fyr som regel kun sedner mld sent på kvelden/om natten? Kan det hende han er litt interessert, eller er han bare ute etter en ting? Han skriver ofte ting som "Hei, er du ute?" "Er du alene hjemme?" "Skal vi nasje sammen?" "Hvor er du?" osv.. Anonym poster: a3a1ce3b5a45bd36bae0d952c50ddc20 90 % sannsynlighet for at han forsøker en bootycall. Årsaken til at folk tar kontakt kun på kvelden/natta (spesielt på utelivsdager) er fordi de da føler behovet for å få seg noe og sjekker ut telefonlista om de ikke får napp ute på byen, alternativt er de ekstremt sjenerte og tør ikke ta kontakt bortsett fra når de er dritings. Hvis sistnevnte er det gjerne småflaue fyllegreier av typen "ååå du er så peeeeen, jeg er så glad i deg" osv. Du skjønner sikkert tegninga. Om du ikke har noe imot sex uten følelser og ikke vil bli såret over at fyren ikke vil noe mer så kjør på, hvis ikke ville jeg nok styrt unna. 1
Gjest Poker face Skrevet 5. juni 2013 #25 Skrevet 5. juni 2013 Hvordan kan JEG vite dette? Uansett, ja JEG tenker sex, og nei, JEG liker ikke å vente på sex. JEG blir heller ikke mer verdifull i MINE øyne om JEG skal spille kostbar. Problemet med MEG er at JEG lager problemer av alt. JEG må slutte å analysere og prøve å forstå hva andre tenker, for det klarer JEG aldri uansett å få til. JEG kan simpelthen ikke lese andres hjerner. Og det verste er å spørre en veninde om hva hun mener, for hun kan akkurat like lite som MEG om menn og hva menn tenker i gitte situasjoner. Ingen kan lese andre hjerner. Det er umulig å vite hva mannen har tenkt og ikke har tenkt. Det samme gjelder for øvrig for kvinner og kvinners hjerner. Det hjelper ikke en gang å spørre en person hva han har tenkt, noen lyver, og andre ikke. JEG må bare ta tiden til hjelp for å finne ut hva framtiden bringer. Har JEG hatt sex i lang tid eller kort tid, og JEG dumper deg, så er dikke det det samme som at JEG har utnyttet deg. Kanskje JEG får kalde føtter med tanke på deg. Uansett hadde JEG kanskje deilig sex mens det varte? Nyt det og ta vare på de gode minnene som den gode sexen ga. Slutt å tenk relasjoner, nyt livet. Gode relasjoner kommer, med tiden. Kanskje gifter JEG MEG med den første du har sex med, eller kanskje blir der først ved sexpartner nummer 5, 10 eller kanskje også nummer 20. JEG liker så klart sex, og det er ikke slik at selv om JEG har sex med en kvinne på første date, så synker hun i "verdi". JEG definerer ikke kvinner som billige i forhold til hvor lang tid det tar for å få henne til sengs første gang. JEG definerer kvinner som billige når de ligger med en ny mann hver helg, og når kvinnene har ligget med alle kompissene dine og halve bygda. Må si det er svært svært underholdende å lese kvinners tanker her inne. Ta MEG sammen. Har JEG lyst på sex, så pul i vei. LIKER JEG Kvinnen som viser MEG interesse, ja så hopp til sengs. Liker JEG hun fremdeles og HUN ringer MEG dagen etter. Spring over til HUN og ha vill og hemningsløs sex da også. Fortsett med det så lenge JEG har lyst og så lenge JEG liker det. Ikke begynn å tenke og analysere. Ta gjerne også iniativ til å treffe HUN selv også. Da vet JEG at også JEG er interessert i å treffe HUN, og JEG slipper hele tiden å mase på MEG. Har JEG lyst, ja så er det ikke noe i veien for å fortsette å treffe MEG SELV. JEG må for all del ikke spille kostbar, det leder bare til frustrasjoner og usikkerhet rundt hva JEG vil. Plutselig en dag sier JEG at JEG elsker deg! Eller kanskje JEG sier at det ikke funker. Det vil tiden vise! Ønsker JEG ikke fast forhold med det samme. Fortsett å ha vill sex. Etter hvert kan det hende JEG ombestemmer MEG og vil ha MEG for evig tid. JEG vill aldri forplikte MEG på første date.. ikke etter ei uke, kanskje heller ikke etter en måned. Eller kanskje heller ikke etter flere måneder. Nyt livet mens det varer, ha sex med de som tenner MEG. Jeg har levd noen år, og må si JEG virkelig gjør det vanskelig for MEG selv, og JEG. Hvis JEG viser interesse, så er det galt. Hvis JEG ikke viser interesse, så er det galt. Hvis JEG sender meldinger på natten, så er det galt. Hvis JEG sender meldinger på dagen, så er det galt. Hvis JEG sier vi vil pule dere, så er det galt. Hvis JEG sier vi vil ha et seriøst forhold, så er det galt. Hvis JEG sier vi vil kose med dere, så er det galt. JEG må slutte å analysere. Liker dere MEG, la MEG komme inn i deg og nyte deg. Du må selvfølgelig også ha lyst . Hvis PIKKEN MIN sier at JEG har lyst, så skal JEG lytte til den og ikke til MITT forvirrede hode, det har aldri rett når det skal prøve å analysere intensjoner. For all del, IKKE snakk med vennindene MINE om hva JEG mener. JEG har alltid feil, OG de kan også ha egne intensjoner. Kanskje LØPER de på samme mannen som MEG. Eller kanskje JEG er redd for at du skal få deg kjæreste slik at JEG blir sittende alene når JEG ikke har tid til henne når JEG bruker all tid på MIN nye og deilige DAME. JEG er eksperter i å ødelegge for MEG selv, og JEG ødelegger bevist for andre veninder. Kutt ut rådføringen med vennindene MINE. Det blir bare rot av det. Jeg retta på talen din, slik jeg tolker den. take a look at the man in the mirror 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #26 Skrevet 5. juni 2013 Jeg retta på talen din, slik jeg tolker den. take a look at the man in the mirror At du gadd. Anonym poster: 45e1951496556c75bf7f679115f7a4f0 1
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 #27 Skrevet 5. juni 2013 90 % sannsynlighet for at han forsøker en bootycall. Årsaken til at folk tar kontakt kun på kvelden/natta (spesielt på utelivsdager) er fordi de da føler behovet for å få seg noe og sjekker ut telefonlista om de ikke får napp ute på byen, alternativt er de ekstremt sjenerte og tør ikke ta kontakt bortsett fra når de er dritings. Hvis sistnevnte er det gjerne småflaue fyllegreier av typen "ååå du er så peeeeen, jeg er så glad i deg" osv. Du skjønner sikkert tegninga. Om du ikke har noe imot sex uten følelser og ikke vil bli såret over at fyren ikke vil noe mer så kjør på, hvis ikke ville jeg nok styrt unna. Du tar så grunnleggende feil, det kan jo hende at de ønsker noe seriøst selv om de sender meldinga på natten og i drita tilstand, ikke sikket de er drita heller. Har selv sendt melding midt på natten jeg, I EDRU tilstand, OG på en fredag eller lørdag. Jeg likte henne veldig godt, var ikke bare et ligg jeg var ute etter. Det samme har skjedd i drita tilstand også, ikke bare ute etter et ligg selv om jeg har vært full i mine yngre dager. Du tar så grunnleggende feil. Er du homo, burde du ikke uttale deg om hva menn tenker. Er du homo så tenker du sikker som ei kjærring, ikke rart du tolker alt...FEIL!
Guybrush Skrevet 5. juni 2013 #28 Skrevet 5. juni 2013 Du tar så grunnleggende feil, det kan jo hende at de ønsker noe seriøst selv om de sender meldinga på natten og i drita tilstand, ikke sikket de er drita heller. Har selv sendt melding midt på natten jeg, I EDRU tilstand, OG på en fredag eller lørdag. Jeg likte henne veldig godt, var ikke bare et ligg jeg var ute etter. Det samme har skjedd i drita tilstand også, ikke bare ute etter et ligg selv om jeg har vært full i mine yngre dager. Du tar så grunnleggende feil. Er du homo, burde du ikke uttale deg om hva menn tenker. Er du homo så tenker du sikker som ei kjærring, ikke rart du tolker alt...FEIL! Hmmm, jeg får et bilde av deg som en arbeidsledig kar i 20 åra som har bodde store deler av livet i kjelleren hos mor, en ufullført videregåendeutdannelse? Spikey hår i tenåra/tidlig 20 åra, ring i øyenbrynet også kanskje? Rånebil antar jeg, regner med alder på jentene ikke var så viktig i slutten av tenåra. For all del, en stereotypisk fremstilling - men du er som en slik parodi som har kommet til live. Skal jeg gi deg et lite tips? Vi som har levd noen år har faktisk opplevd endel. Vi har sett utallige slike situasjoner, vi har skaffet oss en stor mengde empiri og erfaring å basere oss på. Da er det meget enkelt å vurdere noe og benytte den erfaringen man har til å gjøre en kalkulert beregning. hadde fyren vært interessert i jenta ville han tatt kontakt med henne på daglitid, han ville også vært interessert i å bli bedre kjent, han ville spurt hva hun holder på med . Jeg har aldri i mitt liv opplevd at noen som tar kontakt på natta med den type sjargong har vært ute etter noe som helst annet enn tilfeldig sex. Dette støttes av alle andre jeg har diskutert temaet med også. If it walks like a duck, talks like a duck, osv. Jeg er hetrofil om du absolutt skal vite det men jeg vil tro at enhver homofil person vet mye mer om både den mannlige og kvinnelige psyke enn hva du tilsynelatende besitter. Jeg velger å tro at du troller for du skal være rimelig tett om du virkelig tror det du presser utav deg. 1
Gjest Poker face Skrevet 5. juni 2013 #29 Skrevet 5. juni 2013 Uansett, ja vi gutter tenker sex, og nei, vi liker ikke å vente på sex. Dere kvinner blir heller ikke mer verdifull i mannens øyne om dere skal spille kostbar. Problemet med dere kvinner er at dere lager problemer av alt. Dere må slutte å analysere og prøve å forstå hva andre tenker, for det klarer dere aldri uansett å få til. Dere kan simpelthen ikke lese andres hjerner. Og det verste er å spørre en veninde om hva hun mener, for hun kan akkurat like lite som deg om menn og hva menn tenker i gitte situasjoner. Ingen kan lese andre hjerner. Det er umulig å vite hva mannen har tenkt og ikke har tenkt. Det samme gjelder for øvrig for kvinner og kvinners hjerner. Det hjelper ikke en gang å spørre en person hva han har tenkt, noen lyver, og andre ikke. Du må bare ta tiden til hjelp for å finne ut hva framtiden bringer. Det er korrekt at vi har separerte hjerner. Vi har alle våre egne liv og det er helt klart umulig å lese andres tanker. likevel vil du vi skal forstå hva andre tenker...men DU får det visst til ser jeg. Du har visst telepatiske evner... Du vet jo hva vi kvinner tenker og gjør. Jeg kjenner meg ikke igjen, men du vet jo det, siden du har telepatiske evner.. Vi menn liker så klart sex, og det er ikke slik at selv om vi har sex med en kvinne på første date, så synker hun i "verdi". Vi menn definerer ikke kvinner som billige i forhold til hvor lang tid det tar for å få henne til sengs første gang. Vi definerer kvinner som billige når de ligger med en ny mann hver helg, og når kvinnene har ligget med alle kompissene dine og halve bygda. Nå taler du på alle menns vegne også... Må si det er svært svært underholdende å lese kvinners tanker her inne. Ta dere sammen kvinner. Har dere lyst på sex, så pul i vei. Liker du mannen som viser deg interesse, ja så hopp til sengs. Liker du han fremdeles og han ringer deg dagen etter. Spring over til han og ha vill og hemningsløs sex da også. Fortsett med det så lenge du har lyst og så lenge du liker det. Ikke begynn å tenke og analysere. Ta gjerne også iniativ til å treffe han selv også. Da vet han at også du er interessert i å treffe han, og han slipper hele tiden å mase på deg. Har du lyst, ja så er det ikke noe i veien for å fortsette å treffe han. Skjønner du synes det er underholdene å lese kvinners tanker... Du må for all del ikke spille kostbar, det leder bare til frustrasjoner og usikkerhet rundt hva du vil. Plutselig en dag sier han at han elsker deg! Eller kanskje han sier at det ikke funker. Det vil tiden vise! Ønsker han ikke fast forhold med det samme. Fortsett å ha vill sex. Etter hvert kan det hende han ombestemmer seg og vil ha deg for evig tid. Vi menn vill aldri forplikte oss på første date.. ikke etter ei uke, kanskje heller ikke etter en måned. Eller kanskje heller ikke etter flere måneder. Nyt livet mens det varer, ha sex med de som tenner dere. Dere må slutte å analysere. Liker dere mannen, la han komme inn i deg og nyte deg. Du må selvfølgelig også ha lyst . Vet du hva? det er faktisk du som overanalyserer... nei vent... du har telepatiske evner ja... Hvis musa di sier at du har lyst, så skal du lytte til den og ikke til ditt forvirrede hode, det har aldri rett når det skal prøve å analysere mannens intensjoner. For all del, IKKE snakk med vennindene dine om hva de mener. De har alltid feil, OG de kan også ha egne intensjoner. Kanskje jakter de på samme mannen som deg. Eller kanskje de er redd for at du skal få deg kjæreste slik at de blir sittende alene når DU ikke har tid til henne når du bruker all tid på din nye og deilige mann. Dere kvinner er eksperter i å ødelegge for dere selv, og dere ødelegger bevist for andre veninder. Kutt ut rådføringen med vennindene dine. Det blir bare rot av det. som du forstår, så snakker du litt i munnen på deg selv... vi vet jo alt vi sier og gjør er en Refleksjon. Når du peker på noen er det alltid 3 som peker tilbake på deg selv. Si hva DU mener TENKER, FØLER og TROR. Ikke på vegne av andre! De tenker nok ikke helt likt. Så da skjønner du kanskje poenget med innlegget i stad... men det gjør du vel ikke... Innlegget ble litt rotete... da men.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #30 Skrevet 5. juni 2013 Neidu. Anonym poster: 1f3be9b6fb718221af989d48b0f48eff
Gjest miora Skrevet 5. juni 2013 #31 Skrevet 5. juni 2013 Har fått lignende meldinger fra mannfolk som ikke tørr å vise følelser med mindre de er fulle. Er ikke sikkert at alt håp er ute
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #32 Skrevet 5. juni 2013 Har fått lignende meldinger fra mannfolk som ikke tørr å vise følelser med mindre de er fulle. Er ikke sikkert at alt håp er ute Ikke sant, har noen få eksempler på forhold som har startet slik, men veldig få! Men mest sannsynlig er det jo at han kun er ute etter ligg. Får prøve å finne ut av dette selv. Er jo ingen andre som kan finne det ut for meg:) hehe. Anonym poster: a3a1ce3b5a45bd36bae0d952c50ddc20 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #33 Skrevet 5. juni 2013 Har en venn som stort sett svarer på meldinger og slikt før han legger seg, da han er så travel om dagen at han ikke føler han har tid til å sette seg ned og engasjere seg i sms-samtaler med flere midt på dagen. Anonym poster: 9aee6d2eb96942ad9382bd73dbdd8487
Anglofil Skrevet 7. juni 2013 #34 Skrevet 7. juni 2013 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #35 Skrevet 7. juni 2013 Har en venn som stort sett svarer på meldinger og slikt før han legger seg, da han er så travel om dagen at han ikke føler han har tid til å sette seg ned og engasjere seg i sms-samtaler med flere midt på dagen.Anonym poster: 9aee6d2eb96942ad9382bd73dbdd8487 Mulig, men om det hadde vært tilfellet her, er det vel litt rart å ringe rundt kl03:00-04:00 på natten? Anonymous poster hash: a3a1c...c20 1
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2013 #36 Skrevet 7. juni 2013 Lurer på hva det betyr når en fyr som regel kun sedner mld sent på kvelden/om natten? Kan det hende han er litt interessert, eller er han bare ute etter en ting? Han skriver ofte ting som "Hei, er du ute?" "Er du alene hjemme?" "Skal vi nasje sammen?" "Hvor er du?" osv..Anonym poster: a3a1ce3b5a45bd36bae0d952c50ddc20 Uhh, sleazy! Men..... det betyr ikke at han bare er ute etter hØne av den grunn. U kids! (nasje :D ?) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #37 Skrevet 8. juni 2013 ikke bli lei deg hvis han bare vil ha sex. Jeg hadde ikke reagert alt for mye hvis han bare sendte noe på kvelden, men når meldingene han sender bare er sånne lurer på hvor du er og om du vil være med på nasj så er det vel sånn at han kan være sikker på å få seg noe den kvelden! Hadde han virkelig likt deg så hadde han jo spurt mer om hvordan det går med deg Anonymous poster hash: 51d30...160
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #38 Skrevet 8. juni 2013 ikke bli lei deg hvis han bare vil ha sex. Jeg hadde ikke reagert alt for mye hvis han bare sendte noe på kvelden, men når meldingene han sender bare er sånne lurer på hvor du er og om du vil være med på nasj så er det vel sånn at han kan være sikker på å få seg noe den kvelden! Hadde han virkelig likt deg så hadde han jo spurt mer om hvordan det går med deg Anonymous poster hash: 51d30...160 Ja, jeg vet. Synes det er utrolig usjarmerende at han ringer etter han har vært på byen, og spør om han kan komme til meg og overnatte.. Anonymous poster hash: a3a1c...c20
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #39 Skrevet 8. juni 2013 Lurer på hva det betyr når en fyr som regel kun sedner mld sent på kvelden/om natten? Kan det hende han er litt interessert, eller er han bare ute etter en ting? Han skriver ofte ting som "Hei, er du ute?" "Er du alene hjemme?" "Skal vi nasje sammen?" "Hvor er du?" osv..Anonym poster: a3a1ce3b5a45bd36bae0d952c50ddc20 Dette kan du jo lett finne ut av ved å møte ham. Du trenger jo ikke gi ham det du mistenker han er ute etter av den grunn. Og hvis det faktisk var den tingen han var ute etter, så ringer han sikkert ikke igjen senere. Anonymous poster hash: 073ad...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #40 Skrevet 9. juni 2013 Dette kan du jo lett finne ut av ved å møte ham. Du trenger jo ikke gi ham det du mistenker han er ute etter av den grunn. Og hvis det faktisk var den tingen han var ute etter, så ringer han sikkert ikke igjen senere. Anonymous poster hash: 073ad...e8d Ja, det er selvfølgelig en mulighet:) Anonymous poster hash: a3a1c...c20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå