AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg har nettopp begynt å ha sex etter et langt og ufrivillig opphold. Jeg er så glad i han, men jeg er redd for at han skal gå lei fordi at jeg ikke klarer å ta vare på han på samme måte Jeg har hatt sex femten ganger i mitt liv med tre stykker, så jeg er uerfaren, i tilegg. Jeg merker på han at han er mye mer erfaren enn meg på mange måter. Jeg lar han ta styringen med det meste, for øyeblikket. Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg har sagt det til han, at jeg er uerfaren. Kanskje jeg skal google etter noen tips? Sukk! Jeg vet ikke hva jeg vil med denne tråden, bare litt oppgitt, frustrert over det, og tør ikke dele det med noen venner. Syns det er litt flaut, egentlig. Anonym poster: 67be5dd0f46586b22da10d617af95e6e
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg synes noe av det lureste du kan gjøre er å leke med deg selv og med fantasien din. Finne ut hva og hvilke faktorer som tenner deg så du nærmest 'brenner' av lyst. Dette tar du med deg i møtet med ham. Det høres ut som dere har delt rollene helt klassisk og helt vanlig ved at du er den som tas og han er den som tar. Og så synes jeg du skal hente frem disse tankene når dere har sex. Kaste alle opplevde forventninger og forestillinger om hva andre kvinner gjør og som får deres partnere til å føle seg tatt vare på. - og så... så gjør du det du føler du vil og har lyst til der og da. Vis han at han tenner deg, at du skamløst og lekent har lyst på ham. Og la det være ekte det du viser ! Fang opp alle hans signaler, juster og korriger og spør mykt og forsiktig... så går det ofte meget godt. Edit: Leif og Leif 2 på besøk. Endret 4. juni 2013 av Lille-pus 1
Polly Ester Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Jeg snes noe av det lureste du kan gjøre er å leke med deg selv og med fantasien din. Finne ut hva og hvilke faktorer som tenner deg så du nærmest 'brenner' av lyst. Dette tar du med deg i møtet med ham. Det høres ut som dere har delt rollene helt klassisk og helt vanlig ved at du er den som tas og han er den som tar. Og så synes jeg du skal hente frem disse tankene når dere har sex. Kaste alle opplevde forventninger og forestillinger om hva andre kvinner gjør og som får deres partnere til å føle seg tatt vare på. - og så... så gjør du det du føler du vil og har lyst til der og da. Vis han at han tenner deg, at du skamløst og lekent har lyst på ham. Og la det være ekte det du viser ! Fang opp alle hans signaler, juster og korriger og spør mykt og forsiktig... så går det ofte meget godt. Edit: Leif på besøk. Lille-pus: Syns det ser ut som det gjemte seg en Leif til der, jeg... Jeg er helt enig med Lille-pus... og spesielt dette med å slippe deg løs og vise at du virkelig vil ha han. Leke og bare ha det deilig.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jeg var jomfru da jeg møtte kjærsten min, mens han ikke. Da sier det seg selv at jeg var mer uerfaren enn han. Vi har vært sammen en god stund nå (over 3 år), og han har enda ikke gått lei meg Vi har jo på en måte fått uforsket alt sammen, og prøvd nye ting. Ta kontrollen, vis at du har lyst på han og lek med hverandre. Sex skal være gøy og morsomt, og ikke noe du skal føle en bekymring over. Anonym poster: e500515f9eab47a988aadee3928f1e90
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Lille-pus: Syns det ser ut som det gjemte seg en Leif til der, jeg... Jeg er helt enig med Lille-pus... og spesielt dette med å slippe deg løs og vise at du virkelig vil ha han. Leke og bare ha det deilig. Jeg leter, Polly... og må beskjemmet innse at du har rett, men det får våge seg at han skulle vært ham, og TS skal vise ham at han tenner henne. Edit: Fant'n ! Og rettet i originalinnlegget. Noe av det viktigste de to nå gjør i de tidlige faser er å leke frem det spesielle seksuelle rom som vil være deres eget. Prøve å se til at dette rommet skapes stort og romslig, gis fleksible rammer og stor åpenhet dem imellom nå, tidlig, tidlig. Jeg sier det som et velment råd. Et råd gitt i beste mening og gitt av mange erfaringer. Og fordi jeg vet hvor fantastisk det er i det luftige rom med de fleksible rammer og den åpne dialog, - og hvor kvelende og trangt det blir i det lukkede rom hvor rammene ble skrevet i sten i de tidlige faser og ikke var lagt myke nok og stivnet underveis i prosessen selv om mennesket vokste. Endret 4. juni 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Takk! Jeg burde kanskje slappe av mer. Jeg pleier bare følge magefølelsen min når vi holder på. Jeg er ikke så flink med å lese signaler, men har bedt han si i fra om det er noe. Akkurat nå så brenner jeg av lyst på han. Jeg har hatt lite lyst på sex de siste årene, og trodde jeg var helt avvent. Han har vekket noe i meg som jeg trodde jeg hadde mistet for lenge siden. Bare måten han kysser på meg, tar på meg, holder rundt meg. Jeg får prøve å vekke fantasien til live, og se hva jeg har lyst på. Nå har vi hatt sex tre ganger, så det er jo rom til å utforske. Det første som falt inn o hodet mitt, nå etter å ha lest rådene, er å ta han med ut, og ha sex i opp mot et tre. Anonym poster: 67be5dd0f46586b22da10d617af95e6e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå