Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne vente tiden da, på å få en melding eller ikke......

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold oss oppdatert! ;)

:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sms.

Hva skrev du i meldingen?

Anonymous poster hash: fadab...f56

Skrevet

Hjelp meg å tenke positivt hvis jeg ikke får svar i det hele tatt og få bort dårlig følelse i hele kroppen.

Gjest JakeGreen
Skrevet (endret)

Du var den som fikk meg til å sende den, takk :)

Kanskje tiden min her inne ikke er helt bortkastet tross alt. :)

Hjelp meg å tenke positivt hvis jeg ikke får svar i det hele tatt og få bort dårlig følelse i hele kroppen.

Som jeg sa tidligere, er ikke utfallet det viktigste her. Det viktigste er at du gjorde det du egentlig hadde lyst til og ikke lot frykten kontrollere deg.

Hadde dere sjenerte jenter bare visst hvor mange jenter som har "avvist" meg opp gjennom aarene, men jeg ser det ikke paa den maaten uansett. Saa lenge jeg gjorde det jeg har lyst til saa gjorde jeg det rette uansett og ser meg selv i et godt lys. Etter en `avvisning` er jeg en kvinne naarmere en enda bedre og smartere kvinne.

Og hva er en avvisning uansett? Noyaktig det du selv definerer det som. Ikke alle passer sammen, saann er det bare. Ikke ta det personlig. Selv synes jeg det er fascinerende naar en jente "avviser" meg. Hun maa ha daarlig smak og vaare under middels smart.

:)

Endret av JakeGreen
  • Liker 2
Skrevet

En på nesten 30år burde være istand til å skrive at han ikke er interessert i kaffe eller å bli kjent. Uff, dette skulle jeg aldri ha gjort.

Skrevet

Han kan jo faktisk være opptatt med noe denne helga og har ikke sett meldingen ennå.

Mulighetene er mange...i tillegg til den at han kanskje ikke vil svare.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje tiden min her inne ikke er helt bortkastet tross alt. :)

Som jeg sa tidligere, er ikke utfallet det viktigste her. Det viktigste er at du gjorde det du egentlig hadde lyst til og ikke lot frykten kontrollere deg.

Hadde dere sjenerte jenter bare visst hvor mange jenter som har "avvist" meg opp gjennom aarene, men jeg ser det ikke paa den maaten uansett. Saa lenge jeg gjorde det jeg har lyst til saa gjorde jeg det rette uansett og ser meg selv i et godt lys. Etter en `avvisning` er jeg en kvinne naarmere en enda bedre og smartere kvinne.

Og hva er en avvisning uansett? Noyaktig det du selv definerer det som. Ikke alle passer sammen, saann er det bare. Ikke ta det personlig. Selv synes jeg det er fascinerende naar en jente "avviser" meg. Hun maa ha daarlig smak og vaare under middels smart.

Enig. En avvisning er virkelig ikke noe big deal, særlig ikke fra en person som ikke kjenner deg særlig godt engang. Såklart - kjipt der og da. Men når man tenker etter selv liksom.... grunner til at man avviser noen selv:

- Kanskje forelsket i en annen

- Nettopp blitt skuffet/såret, orker ikke date noen ny

- Travel/hektisk periode på andre områder

Osv.

Mye tilfeldigheter her i livet.

AnonymBruker
Skrevet

En på nesten 30år burde være istand til å skrive at han ikke er interessert i kaffe eller å bli kjent. Uff, dette skulle jeg aldri ha gjort.

Det kan du si, men hvis man tenker seg i motsatt situasjon så er det litt pinlig å få en sånn melding. Kan forstå om man da vil late som ingenting istedenfor å gi seg inn på forklaringer. Men som en annen her sier, det er jo ikke sikkert han har sett meldingen enda en gang. Ikke alle går med mobilen limt til øret :)

Anonymous poster hash: fadab...f56

Gjest JakeGreen
Skrevet

Enig. En avvisning er virkelig ikke noe big deal, særlig ikke fra en person som ikke kjenner deg særlig godt engang. Såklart - kjipt der og da. Men når man tenker etter selv liksom.... grunner til at man avviser noen selv:

- Kanskje forelsket i en annen

- Nettopp blitt skuffet/såret, orker ikke date noen ny

- Travel/hektisk periode på andre områder

Osv.

Mye tilfeldigheter her i livet.

Du er søt.

Hvorfor Ferny?

Urban Dictionary:

'A incredibly attractive young hispanic male who is known for his good looks and his funky bass playing.'

Gjest JakeGreen
Skrevet

Nei, nei, nei, venn1.

Du gjorde det eneste rette. Om han ikke svarer uten god grunn, kan han dra til helvete.

Vær stolt av deg selv du. Seriøst. Det er nok av folk i denne verden som ikke tør gjøre noe som helst og vandrer gjennom livet styrt av frykt og anger.

Jeg finner det som sagt komisk og lettere fascinerende om en jente ikke er mottagelig mot mine fremstøt. Forstår det rett og slett ikke og lurer på hva som er galt med henne. Aldri i livet om jeg tar det personlig om en jente ikke liker meg eller vil være sammen med meg. Det er kun en tier i hele verden og det er meg. Og det tror jeg på med hele min narsissistiske sjel.

Håper du kan lære litt av min kvalmende arroganse. Ikke legg ut selvfølelsen din på anbud. Ta kontroll over den selv.

Skrevet (endret)

Kan han ha bytta telefonnummer? Min bror sier jeg bytter telefonnummer oftere enn han bytter sokker :fnise: Kanskje han er litt sånn han også :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

har ikke fått noe melding enda jeg...

Men gode råd fra JackGreen og Ferny. Men skjønner at det ikke er noe gøy. Men stå på jente. Glem han, de som ikke tar bryet med å svare på en enkel sms er ikke verdt å bruke sin dyrebare tid med.

Det kan jo hende at han har dame, har bytta tlfnr, eller nei vet ikke, glem han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...